Voorlichtingsbijeenkomst voor nieuwe zorgaanbieders

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Informatiebijeenkomst cliëntenraden en cliëntenorganisaties Verpleging, Verzorging & Thuiszorg 22 mei 2014.
Advertisements

Agis en Achmea Zorgkantoren
Agenda Recht op PGB 2012 Informatie over de Vergoedingsregeling Persoonlijke Zorg (VPZ) Nieuw in 2012.
Ketenoverleg Oktober 2013.
Agis en Achmea Zorgkantoren
Hervorming langdurige zorg samen de transitie in
Bijpraten over de Wmo
Wmo-bijeenkomst Reinaerde
PGB 2015 Motieven PGB Trekkingsrecht Hoe Zorgbeschrijving
Fuchsia R 193, G 086, B 131 Yellow Purple Blue Light Green RGB-KLEUREN Dark Green R 209, G 147, B 002 R 082, G 083, B 135 R 065, G 127, B 162 R 134, G.
Op weg naar een solide Pgb in de Wmo en de Jeugdwet
Registratie en facturatie
Implementatie Wmo 2015 De Wolden en Hoogeveen
Waar terecht met welke vragen / wie doet wat binnen nieuwe Wmo?
Aanleiding tot verandering
Gemeente Ede Bedrijfsvoering Wmo 14 januari 2015.
Inkoop Jeugdhulp 2015 Vóór 1 januari 2015 Inkoop 2015: proces
Informatiebijeenkomst 24 maart 2015 Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)
Inkoopkader Wet Langdurige Zorg 2016
Veranderingen in de zorg
Bedrijfsfunctiemodel IZO AWBZ, Wmo en Zvw Informatievoorziening Zorg en Ondersteuning JANUARI 2013 VERSIE 1.0 IZO Informatievoorziening Zorg en Ondersteuning.
Inleiding door: Jan Megens, Manager Wlz
Toetsingskader doelmatige en verantwoorde zorg thuis
Informatiebijeenkomst Openbare Aanbesteding Kleine Aanbieders
Wmo zorg & ondersteuning in 2015.
PGB jaarovergang Renate van Huizen.
50/50 Turkoois Voorlichtingsbijeenkomst voor nieuwe zorgaanbieders Wlz 2016 Maandag 25 januari 2016 Locatie: Leiden Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen.
Zorgcoöperatie Klaver4you 07 januari 2016 Kantoor Klaver
Inkoop 2014 Informatiebijeenkomst zorgaanbieders 23 april 2013.
Informatieavonden 2014 PGB en jeugdwet/ WMO/ ZVW.
2015….en dan? Informatie over werkprocessen voor aanbieders van hulp aan jeugd in de regio Zuidoost Utrecht.
Van AWBZ naar Wlz Betekenis voor wooninitiatieven Themabijeenkomst platform wooninitiatieven 17 oktober 2015 Roland Beukers Directie langdurige zorg.
50/50 Turkoois Ouderavond St. Omega Regina van der Meij en Janneke Vonk Kennismaking met de WLZ Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen.
29 mei 2016 Ontwikkelingen Langdurige zorg, 18 september 2014 Peter Bakuwel.
Toetsingskader doelmatige en verantwoorde zorg thuis Donderdag 10 september 2015 Zorgkantoor Amstelland en de Meerlanden Zorgkantoor Zuid-Holland Noord.
Respijtzorg werkconferentie ‘...respijt op maat Drenthe’ 15 april 2015 B. Bijl.
Sociale Verzekeringsbank Betaling & overzicht Tim Eijpe Tjitske Nieboer.
MEE Groningen Algemene presentatie. 2  Mensen met een verstandelijke, lichamelijke beperking en/of een chronische ziekte  Anderen die beperkingen in.
Hervorming Langdurige Zorg Transitie Vivent Thuiszorg Terug naar de Bedoeling.
Pgb processen CZ zorgkantoren Midas van den Berk.
MONITOR SOCIAAL DOMEIN Geheel Onderwerpen WMO algemeen WMO onderwerpen Financiën WMO Jeugd algemeen Jeugd onderwerpen Financiën jeugd participatiewet.
Inkoop Jeugdhulp Zuid-Drenthe 2017 en verder. Jeugdhulp Zuid-Drenthe Samenwerkingsverband Zuid Drenthe: ‒ Hoogeveen; ‒ De Wolden; ‒ Meppel; ‒ Westerveld;
Decentralisatie - Awbz-begeleiding. Hoe is het nu? De Kanteling; de vraag achter de vraag Eigen verantwoordelijkheid ook in financiële zin Sociale netwerk.
Zorg Verandert. Presentatie SBOG Marijke Hempenius 2 maart 2015.
Cliëntvolgende bekostiging, AZR & declareren. Enkele cijfers  32 zorgkantoren van 13 concessiehouders  6 CIZ districten met 30 vestigingen  Ruim 3000.
Jaarvergadering Verder Limburg, Beter Brein 18 juni 2016.
Inkoopkader Wet Langdurige Zorg 2017 Zorgkantoor Midden IJssel.
Gemeenten: Oss, Bernheze, Boekel, Boxmeer, Cuijk, Grave, Landerd, Geffen, Mill en Sint-Hubert, Oss, Sint Anthonis, Sint-Oedenrode, Uden, Meierijstad.
Voorlichtingsbijeenkomst voor nieuwe zorgaanbieders
Centraal meldpunt onverzekerdenzorg Sylvia Commandeur 16 februari 2017
ZORG EN WONEN Welke zorg krijg ik thuis?
Inkoopkader Wet Langdurige Zorg 2018
Vandaag Asha Eijkelhof
Wetten extramurale zorg
Financiering van de zorg
Programma ISD voor gemeenten en aanbieders
Monitor sociaal Domein
AGENDA WOG 15 juli Opening Mededelingen
Welkom.
Hervorming langdurige zorg samen de transitie in
Deskundigheidsbevordering Intakers
Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen
BTN 11 februari 2015 Indra Henneman
WELKOM! 16 maart 2017.
Huishoudelijke hulp toelage (HHT)
Toelichting Wmo DVO en bijlagen
Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen
Informatiebijeenkomst nieuwe zorgaanbieders 2019
[powerpoint openen, openen]
Administratie tafel H6 28 maart 2019
Transcript van de presentatie:

Voorlichtingsbijeenkomst voor nieuwe zorgaanbieders Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Voorlichtingsbijeenkomst voor nieuwe zorgaanbieders Wlz 2018 Vrijdag 17-11-2017 Locatie: Apeldoorn

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Programma 10.00 uur Welkom 10.10 uur Wlz Keten 10.30 uur Zorgtoewijzing en Voorschrift ZTW 10.50 uur Cliëntondersteuning 11.00 uur Pauze 11.15 uur Helpdesk iWlz 11.30 uur Zorginkoop 12.15 uur Rondvraag en afsluiting

Naleving & Controle Zorginkoop Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Sander Bloemheuvel Financieel medewerker Naleving & Controle Zorginkoop

Zorgkantoor Zilveren Kruis Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Zorgkantoor Zilveren Kruis Zilveren Kruis

Zorgkantoor Zilveren Kruis Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Zorgkantoor Zilveren Kruis

Zorginstituut Nederland iWlz informatiestromen en Ketenpartners Zorginstituut Nederland

iWlz informatiestromen en ketenpartners Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen iWlz informatiestromen en ketenpartners Zilveren Kruis Zorgkantoor

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Codes en certificaten Nza-code Nodig voor herschikking en nacalculatie In te kunnen loggen op het Nza portaal Op basis van deze gegevens wordt een beschikking afgegeven AGB-code (aanvragen via agbcode.nl) Voor het declareren Voor het ontvangen van zorgtoewijzingen Voor het ontvangen van cliëntgebonden notities Vecozo certificaat (aanvragen via vecozo.nl) Autorisatie voor declareren, iWlz berichten en notitieverkeer Meerdere AGB-codes

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Notitieverkeer Wet bescherming persoonsgegevens Alle cliënt gebonden informatie via notitieverkeer Alle communicatie naar Zorgtoewijzing, Helpdesk iWlz en Klantadvies Aparte autorisatie in uw Vecozo certificaat Meerdere AGB-codes? Ook rapportages via notitieverkeer

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen www.zilverenkruis.nl/zorgkantoor U vindt hier informatie over o.a.: Zorginkoop Declaratieprotocol Voorschrift Zorgtoewijzing Foutcodetool iWlz en AW319 Rekenmodule Nieuwe zorgaanbieders Aanmelden voor de nieuwsmail Informatie over rapportages

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen www.istandaarden.nl

Joyce van Bruggen Zorgtoewijzing Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Joyce van Bruggen Zorgtoewijzing

Van binnen naar buiten: dichter naar de klant toe Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Zorgtoewijzing Van binnen naar buiten: dichter naar de klant toe

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Zorgtoewijzing Wat doet Zorgtoewijzing voor de cliënt? Bemiddelen voor de cliënten zonder voorkeur Als CIZ geen voorkeur meegeeft Contact met familie / mantelzorger Proactief bellen van cliënten Wens wachtenden Actief wachtenden / treeknorm

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Zorgtoewijzing Wat doet Zorgtoewijzing voor u als zorgaanbieder? Verwerken van notities Mailen met cliëntgegevens is niet toegestaan Alle aanvragen die niet over reguliere zorg gaan moeten via een notitie Beoordelen van aanvragen (AAT) Als er een dossierhouder is doet die de toewijzing en het zorgkantoor niet Verwerken van PGB omzettingen Tweede lijn voor telefonisch contact Afdeling KC neemt op, ZTW niet meer Casuïstiek en vragen zetten ze door naar ons  

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Soorten en statussen van zorgtoewijzingen Leveringsstatussen In zorg Einde zorg Actief wachtend Wens wachtend Slapend wachtend Soorten zorgtoewijzingen Reguliere zorg Overbruggingszorg Transferzorg Alternatieve zorg (MPT) Administratieve toewijzing Leveringsvormen ZIN (Zorg in Natura) PGB / MPT VPT (Volledig Pakket Thuis) PGB

Doelmatige en verantwoorde zorg Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Doelmatige en verantwoorde zorg Voor het bepalen van de doelmatigheid van zorg thuis wordt met behulp van de rekenmodule bepaald of de aangevraagde zorg past binnen de financiële ruimte van het ZP. Voor de beoordeling of zorg thuis verantwoord is wordt gekeken of deze verantwoord geleverd kan worden met o.a. de hulp van mantelzorg of vrijwilligers. Hulpmiddel bij de bepaling is het adviesformulier en rekenmodule. Het toetsingskader doelmatige en verantwoorde zorg thuis is geïntegreerd in het Voorschrift 2018

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Zorgtoewijzing Wat doet Zorgtoewijzing voor u als zorgaanbieder? Vragen over leveringsstatussen van de toegewezen zorg Vragen over de combinatie van zorg in natura, VPT, MPT en PGB Toelichting op wet- en regelgeving (zorgvoorschrift) Toewijzen van indicaties (als er geen dossierhouder of als er technische problemen zijn) Berichten zorgaanbieders monitoren (bv verwijderde MUT bekijken)

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Zorgtoewijzing Wat doet Zorgtoewijzing niet? Ondersteuning in vragen over eigen bijdrage en / of declaraties Aanvragen kortdurende behandeling en meerzorg (gaat via inkoop of klantadvies) Een MUT of MAZ corrigeren of leveringsstatus wijzigen Toewijzingen muteren nadat het indicatiebesluit is toegewezen aan een dossierhouder

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Zorgtoewijzing Wat kunt u, als zorgaanbieder, zelf doen? In het juiste domein declareren! Wlz gaat voor op Zvw en Wmo Binnen 5 werkdagen na toewijzing reageren naar het zorgkantoor met een MUT of MAZ Indicatiebesluiten digitaal via iWlz doorsturen naar een andere zorgaanbieder Via het notitieverkeer een wijziging aanvragen bij een MPT of een toewijzing aanvragen als dat via iWlz technisch niet kan Zorgen voor een juiste leveringsstatus bij de toegewezen zorg Als u niet op tijd een MUT doet blijft de cliënt een CAK rekening krijgen!

Insturen als: Er een combinatie is van PGB en ZIN Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Rekenmodule & Adviesformulier Insturen als: Er een combinatie is van PGB en ZIN De kosten voor (overbruggings)zorg of PTZ thuis hoger liggen dan het beschikbare basisbudget voor het geïndiceerde zorgprofiel Er sprake is van extra individuele behandeling die niet geleverd kan worden vanuit het basisbudget (inclusief behandelcomponent) Er sprake is van een aanvraag EKT, meerzorg en beademingstoeslag Het zorgkantoor u hier om vraagt

Rekenmodule & Adviesformulier Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Rekenmodule & Adviesformulier Alleen de rekenmodule stuurt u: Als de zorg thuis bestaat uit een combinatie van ZIN en PGB Er sprake is van een structureel gewijzigde zorgbehoefte waardoor de hoogte van het toegekende budget wijzigt Alleen het verantwoordingsformulier stuurt u: (Een van) de betrokken zorgaanbieder(s) twijfelt over verantwoorde inzet van zorg thuis of van mening is dat de zorg thuis eigenlijk niet verantwoord geleverd kan worden

Leveringsstatus: In Zorg (AW35) Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Leveringsstatus: In Zorg (AW35) Cliënt ontvangt zorg zoals geïndiceerd bij Huize Groen. Cliënt is tevreden. Zorgtoewijzing: Regulier

Leveringsstatus: In Zorg (AW35) Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Leveringsstatus: In Zorg (AW35) Cliënt ontvangt zorg zoals geïndiceerd in de vorm van transferzorg bij Huize Oranje. Cliënt is tevreden over de zorg, maar niet over de locatie. Zorgtoewijzing: Transferzorg Leveringsstatus bij dossierhouder: Wens wachtend

Leveringsstatus: Einde Zorgvraag Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Leveringsstatus: Einde Zorgvraag MUT 17/21 MUT19 MUT02 MUT12

Leveringsstatus: Einde Zorgvraag (MUT12) Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Leveringsstatus: Einde Zorgvraag (MUT12) Cliënt wil/kan (nog) niet opgenomen worden, maar wenst wel thuiszorg of ander ZZP (alternatieve zorg). Cliënt is tevreden. OF Dossierhouder moet de alternatieve zorg aanvragen via een ‘aanvraag aangepaste zorgtoewijzing’. Cliënt is niet meer wachtend bij oorspronkelijke dossierhouder. Deze vorm wordt Modulair Pakket Thuis genoemd

Leveringsstatus: Actief Wachtend (MUT18) Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Leveringsstatus: Actief Wachtend (MUT18) Zorgaanbieder kan de zorg nog niet leveren. Cliënt ontvangt eventueel overbruggingszorg. Cliënt is niet tevreden. Dossierhouder moet de eventuele overbruggingszorg (cliënt ontvangt andere zorg dan geïndiceerd) aanvragen via een ‘aanvraag aangepaste zorgtoewijzing’.

Leveringsstatus: Wenswachtend (MUT18) Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Leveringsstatus: Wenswachtend (MUT18) Zorgaanbieder kan de zorg nog niet leveren en cliënt wil persé naar Huize Groen. Cliënt ontvangt eventueel transferzorg. Cliënt is tevreden over de zorg maar niet over de locatie. Dossierhouder moet de eventuele transferzorg (cliënt ontvangt exact de zorg zoals geïndiceerd) aanvragen via een ‘aanvraag aangepaste zorgtoewijzing’.

Leveringsstatus: Slapend Wachtend (MUT12 of 20) Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Leveringsstatus: Slapend Wachtend (MUT12 of 20) MUT 12: Cliënt wil de zorg nog niet ontvangen en wenst geen alternatieve zorg. MUT 20: Levering van de zorg is beëindigd, de zorgtoewijzing is aangehouden

Bereikbaarheid Zorgtoewijzing Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Bereikbaarheid Zorgtoewijzing Notitieverkeer: Cliëntgebonden vragen Telefoon: KC is bereikbaar via 038-4567888 (optie 2) op werkdagen van 08.00 - 18.00 uur Contactformulier: www.zilverenkruis.nl/zorgkantoor/klanten/contact/Paginas/contactformulier.aspx

Regina van der Meij Klantadvies Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Regina van der Meij Klantadvies

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Cliëntondersteuning Iedere cliënt met een Wlz-indicatie heeft recht op gratis cliëntondersteuning. Gecontracteerd voor onafhankelijke cliëntondersteuning zijn in 2018 de volgende aanbieders: Stichting MEE Adviespunt Zorgbelang Wlz cliëntondersteuning (regio’s Zwolle, Drenthe, Utrecht, westelijk Gelderland) Kernkracht (regio Rotterdam, alleen GGZ) Ook het zorgkantoor biedt cliëntondersteuning. De taken zijn ondergebracht binnen diverse Operations-teams. Team Klantadvies is gespecialiseerd in complexe vragen van met name thuiswonende klanten. Zie verder www.zilverenkruis.nl/zorgkantoor/klanten/woordenlijst/paginas/klantondersteuning.aspx

Cliëntondersteuning - Wettelijke taken Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Cliëntondersteuning - Wettelijke taken Informatie, advies en ondersteuning: Zorgaanbod en wachtlijsten De keuze voor de gewenste zorgaanbieder De invulling van de zorg Het opstellen, evalueren en bijstellen van het zorg- of ondersteuningsplan. Bemiddeling tussen cliënt en zorgaanbieder. Ondersteuning bij klachten, geschillen, bezwaar en beroep. Ondersteuning bij herindicatie.

Cliëntondersteuning – Team Klantadvies Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Cliëntondersteuning – Team Klantadvies Bovenbudgettaire aanvragen voor thuiswonende klanten met PGB en/of MPT: Extra kosten thuis (EKT), meerzorg, beademingstoeslag bij PGB NB: meerzorg aanvragen voor klanten met intramuraal verblijf of VPT worden door Zorginkoop beoordeeld ‘Mediation’ -gesprekken en bemiddeling bij ontevredenheid en klachten, op verzoek van cliënt of zorgaanbieder. Bijvoorbeeld om een dreigende zorgweigering of zorgbeëindiging af te wenden en te zoeken naar passende alternatieve oplossingen. Adviesgesprekken op verzoek van cliënt; casuïstiekbespreking op verzoek van zorgaanbieder Zorgplanbespreking op verzoek van cliënt Complexe casuïstiekvragen zorg in natura (MPT, PGB-MPT, VPT, intramuraal) Overgangsrecht AWBZ Buitenland Bereikbaarheid: clientondersteuning.wlz@zilverenkruis.nl Telefonische bereikbaarheid uitsluitend via een terugbelverzoek via Team Zorgtoewijzing

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen

Dennis van de Hoeve Relatiebeheerder Helpdesk iWlz Zorgtoewijzing Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Dennis van de Hoeve Relatiebeheerder Helpdesk iWlz Zorgtoewijzing

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Helpdesk iWlz Wat doet de Helpdesk iWlz en wat kunnen wij voor u betekenen? Beantwoorden van technische vragen rondom iWlz Proactief en reactief ondersteuning bieden Aanpreekpunt voor rapportages/lijstwerk Uitval berichtenverkeer Beantwoorden van vragen over AW319 Testwerkzaamheden CAK-berichtenverwerking

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen

Rapportages/Lijstwerk Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Rapportages/Lijstwerk Cliënten in Zorg Wachtende cliënten Bewonerslijst Afgesloten zorgtoewijzing met MAZ zonder MUT Aflopende indicaties AW33 zonder AW34 retour Actief wachtenden (wekelijks) Doorlooptijden MAZ / MUT (wettelijk 5 werkdagen) Let op: de bestanden worden via het Vecozo notitieverkeer verstuurd

Centrale rol iWlz-coördinator Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Centrale rol iWlz-coördinator Communicatie en coördinatie binnen uw organisatie Instrueren van uw collega’s Contactpersoon richting Helpdesk iWlz Aanspreekpunt voor technische zaken iWlz, wachtlijstbeheersing, escalaties en monitoring Ontvanger van de informatie vanuit Support en de nieuwsmail

Bereikbaarheid Helpdesk iWlz Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Bereikbaarheid Helpdesk iWlz Notitieverkeer: Cliëntgebonden vragen E-mail: helpdeskazr@zilverenkruis.nl (algemene vragen) Telefoon: 038-4567888 (optie 3) op werkdagen van 08.00 - 18.00 uur

Hans Warringa Financieel medewerker Naleving & Controle Zorginkoop Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Hans Warringa Financieel medewerker Naleving & Controle Zorginkoop

Zorginkoop: Onderwerpen Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Zorginkoop: Onderwerpen AW319 Betaling Planning 2018/2019 Materiele controle Aandachtspunten/overig

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Zorginkoop: AW319 VECOZO certificaat Software aanschaffen voor aanmaken AW319 Declaratieprotocol www.zilverenkruis.nl/zorgkantoor AW320 retourbericht Vragen? Neem contact op met Helpdesk iWlz.

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Zorginkoop: AW319

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Zorginkoop: Betaling Betalen o.b.v. goedgekeurde declaraties AW319 Goedgekeurde declaraties uiterlijk 7 februari aanleveren voor betaling begin maart 2018 (definitieve betaalkalender volgt nog) Maandelijks declareren conform declaratieprotocol (17 werkdagen) Twee betaalmomenten per maand, één betaling per maand

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Planning 2018/2019 Januari 2018: Start zorglevering 2018 Juni/Juli: Indienen offerte Zorginkoop 2019 (Informatie op onze website vanaf april 2018) Augustus/Oktober 2018: Afhandeling Zorginkoop 2019 September/Oktober 2018: Herschikking 2018 (definitieve afspraak 2018) m.u.v. experiment Rotterdam Februari 2019: Nacalculatie 2018

Wat is een materiële controle? Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Wat is een materiële controle? Materiële controle toetst de rechtmatigheid van de gedeclareerde zorg Onderzoek naar rechtmatigheid bestaat uit 2 onderdelen: Feitelijke levering Terechte levering Zijn de gedeclareerde prestaties daadwerkelijk geleverd? Is het de best passende zorg gezien de gezondheidstoestand van de klant?

Zorginkoop: Aandachtspunten Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Zorginkoop: Aandachtspunten Zorg dat u beschikt over een AGB-code Controleer of deze op de landelijke iWlz-AGB-codelijst staat. Is dit niet het geval, neem contact op met uw contactpersoon bij Zorginkoop Zorg dat uw banknummer bij ons bekend is Beschik over een VECOZO certificaat dat geschikt is voor het declareren van de AW319, iWlz berichten en notitieverkeer Zorg ervoor dat iWlz berichten uitgewisseld kunnen worden via een softwareprogramma Lever tijdig de AW319 aan (zie declaratieprotocol)

Zorginkoop: in contact met de zorginkoper Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Zorginkoop: in contact met de zorginkoper Informeer uw zorginkoper altijd proactief bij onderstaande situaties: Wijziging bestuurslid Rapport IGZ Onderaannemerschap Liquiditeitsproblematiek Media-aandacht Uw zorginkoper kan contact met u opnemen: Klachten - Dit betekent dat we informatie en stukken kunnen opvragen Early Warning System (EWS)

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen Vragen?

Onderstaande balk s.v.p. niet verwijderen