DIRECT • RELEVANT • RESULTAAT

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Hoera, een oudergesprek!
Weerbaarheid De Ark, Schipluiden Ouderavond 8 november 2012
Sociale media op school
Academische vaardigheden - C1.5
Thema: ons jongerenwerk / geloofsopvoeding Thema: geloofsopvoeding/geloofsoverdracht Zondag 16 maart 2014 (aanvang 19:30) Locatie: Levensbron/soos De Jeugdcommissie.
Rook- en alcoholspecifieke opvoeding
Samen goed eten Amstelmeerschool, januari 2008.
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
LES 2 LESMODULE LAAGGELETTERDHEID
Ondernemende professionals gevraagd! Lieve help!
Presentatie Bijeenkomst 1
Ouderavond Social Media Basisschool De Meerhoef
Ouderavond over pesten in het voortgezet onderwijs
Agenda Informatie over pesten Wat doen kinderen online?
Kinderen op social media: hoe ga je daar als ouder mee om?
Alcohol, roken en opvoeding
OGW op de Firtel.
(Voor)lezen is leuk!.
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Inleiding in de (ped)agogiek werkcollege 3 Jennifer de Vries-Aydogdu Med.hro.nl/vrije
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
DE INVLOED VAN ICT VAARDIGHEDEN VAN DOCENTEN OP AFSTANDSONDERWIJS AAN LANGDURIG ZIEKE KINDEREN MET BEHULP VAN EEN KLASSECONTACTSET Emma Degrande December.
Week 6 Docent: COMMUNICATIE. Huiswerk Opdracht 3 Hoe is het gegaan? Wat viel je op? Vragen over de theorie.
Welkom ik maak me sterk.
Keuzeworkshop 3 “ouders betrekken bij taalbeleid, hoe doe je dat?” Robertjan de Wilde Docent/Trainer C-lion.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Introductie Ik ben….. – Marguerite Klinkers – Social Media enthousiasteling – Vind het interessant en belangrijk om ouders voor te lichten op het gebied.
Stichting School & Veiligheid ondersteunt scholen bij het bevorderen van een sociaal veilig klimaat.
Kies voor respect | Presentatie Eerbied voor God, respect voor elkaar.
Doel 4 NACL: Minder jongeren roken ALV 10 januari 2014.
Schoolmaatschappelijk werk. Betekenis Schoolmaatschappelijk werk biedt een goede aanvulling voor vragen die niet direct onderwijs gerelateerd zijn. Schoolmaatschappelijk.
HET IS HIER GEEN HOTEL!.
Stichting School & Veiligheid ondersteunt scholen bij het bevorderen van een sociaal veilig klimaat. Ouderavond over pesten in.
Actieonderzoek Jongens en Pubergedrag. Inhoud Problematiek Gewenste werksituatie Onderzoeksvragen en Hypotheses Aanpak van het Onderzoek Conclusie en.
Uw kind in de 2 e klas Alcohol, roken en opvoeding 1.
 Roddelbladen moeten verboden worden
Ouderbetrokkenheid Sander Van Acker Maart 2016.
Welkom! - 3. vestigingsdirecteur rector conrector J. Marsmans P. RoemerS. Simons.
LES 2 LESMODULE LAAGGELETTERDHEID
Ouderavond over pesten op de basisschool
Ouderavond over pesten in het voortgezet onderwijs
Minor Oriëntatie Werkplekleren EA2X0 ESoE
Medezeggenschapsraad Presentatie 25 Oktober 2016
Ouderavond
Ismaël God hoort Bericht vanuit de hemel aan de aarde: God hoort.
Media is er altijd en overal
Communicatie 7e les.
Workshop inspraak gemeentelijk jeugdbeleid
Media is er altijd en overal
Verbondenheid.
Hoever staan wij met ouderbetrokkenheid?
H2 Een leven lang leren.
Media is er altijd en overal
Omgaan met meerdere talen
Afstemmen op elkaar doorheen voorbereidend gesprek
Het bestuur van de Vrienden van de GSR:
Inhoud Digitale ontwikkelingen op school Actuele zaken Wat vindt u?
welkom op onze Koffieochtend Plagen & Pesten

incongruentie en dat/als constructie
Best practice Doel: deskundigheidsbevordering collega’s
Welkom bij deze workshop!
De praktijk: kinderen van 9 – 12 jaar
Social media voor statenleden/politici
Donkere dagen en depressiviteit
blok 1 les 4: samen praten samen leren
Het Nederlands Autisme Register: de cijfers en het echte leven
Voor iedereen! Zonder oordeel, open, betrokken en actief!
Transcript van de presentatie:

DIRECT • RELEVANT • RESULTAAT SOCIAL MEDIA DIRECT • RELEVANT • RESULTAAT

WAT VIND JIJ VAN….

“Ik weet wat mijn kind doet op social media” Stelling 1 “Ik weet wat mijn kind doet op social media”

“Social media is thuis onderwerp van gesprek“ Stelling 2 “Social media is thuis onderwerp van gesprek“

“ik verwacht van school een actieve rol in social mediagebruik” Stelling 3 “ik verwacht van school een actieve rol in social mediagebruik”

“Ik kan morgen met mijn kind het gesprek aangaan over social media“ Stelling 4 “Ik kan morgen met mijn kind het gesprek aangaan over social media“

Volgende keer Veel geluk met je persoonlijkheid Onderwerpen: Persoonsvorming en geluk van jongeren Wat zijn jouw diepste drijfveren? Waar zitten jouw kracht en valkuilen? Wat voor type ouder ben je en wat is de invloed van je gedrag? Hoe zijn jouw kinderen gedreven en welk gedrag is effectief passende bij jouw kind? Ben jij een TOPouder?

Bedankt!