Variant 1: Aanbieder als arrangeur

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Inschrijven op een vervolgopleiding
Advertisements

Van Methode Naar Methodiek
•Mysterieuze foto’s 10minuten •Waarom deze workshop? 5minuten •Uitleg didactisch model 35minuten •Hoor/werkcolleges •Zelfstandig werken •Samenwerkend leren.
De herziene versie van Kopen en Werken Enno Noordhoff, Luc Repriels
ICT-PORTFOLIO Teun Kaptein NHL
Succesvol in onderwijs met ICT
Computergebruik tijdens het natuurkunde practicum Inrichting van het lokaal De looppaden zijn vrij; dus tassen voor of achter in de klas.
Individueel leren op maat
Wikiwijs Jan-Bart de Vreede Productmanager Wikiwijs / Manager Diensten.
Wat moet je kunnen als NME Centrum om in een duurzaamheidsnetwerk te kunnen samenwerken? Arjen E.J. Wals.
Focus-Fontys Sneed het mes van twee kanten?.
Eefje Buys 1BaTP C = leerling dient zelfstandig te werken, zelfstandig te leren en kan daarbij rekenen op begeleiding.
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Voorwaarden voor succesvol gebruik van de ELO H-P Köhler
Begrip openbare dienst
Persoonsgegevens in het Biografisch Portaal Rik Hoekstra Instituut voor Nederlandse Geschiedenis.
VO-content en ECK 12 april Ontwikke- len 2. Beschikbaar stellen 3. Vinden 4. Arrangeren 5. Gebruiken.
“Digitaal Portfolio, meer dan een klapper”
Inhoud workshop Knelpunten Babbage ICT-coach Pluspunten Babbage ICT-coach Hoe werken de auteurs er mee? Inbreng gebruikers: tips, vragen, suggesties.
Masterclass SPBS Gebruikersdag Agenda SPBS tot nu toe Een aantal nieuwe ontwikkelingen Ontwikkeling.
Mobiel leren Is méér dan ‘fun’ Mobiele ondersteuning volgt didactiek Slaat brug tussen belevingswerelden.
Wensen en aanbevelingen iECK IAA
Jan van Veen & Pascal van den Biggelaar
Copyright 2005 Stg Wireless Leiden Programma: 14:05 Stand van Zaken -- Hugo Meiland 14:30 WiFi en Unix – Jan Christiaan van Winkel 15:30 Streaming video.
ECK 2.0 Referentie architectuur v 035
zelfsturend portfolio-onderwijs:
Ondernemen(d) in het onderwijs
Leren in nieuwe contexten
BEOORDELINGSPORTFOLIO: MEER DAN PLUSSEN EN MINNEN
Kwesties rond ict verbonden
Netwerkbijeenkomst 3D + HR Stedendriehoek
De Ideale leraar topje van de ijsberg?
Passende zorg zo dichtbij en snel als mogelijk
De Ideale leraar topje van de ijsberg?
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
Karel Vlieghe - Utrecht 29 januari 2005 Veranderscenario’s voor e-Learning systemen Evolutie van e-Learning systemen door de jaren heen.
Werkvormen in de klas Onderwijsassistent Leerjaar 2 Periode 3, week 1
Docentinstructie: Het is aan te bevelen de eerste dia’s klassikaal te tonen en met uitleg te bespreken. Als na zes dia’s een korte demo van Celsius/Fahrenheit.
Agenda: Situering Planning en locatie bepalen Kennismaking en leervragen.
Customize!.
KICK-OFF 12/09/2014. Welkom Leeftijdsbewust personeelsbeleid/ Duurzaam personeelsbeleid Hoe binnen eigen organisatiecontext medewerkers betrokken, gemotiveerd,
Keuzethema: differentiatie
KEUZETHEMA: DIFFERENTIATIE Bijeenkomst
Naam van de Auteur 7 januari 2008 B ETER ONDERWIJS MET DIGITAAL LEERMATERIAAL : DROOM OF WERKELIJKHEID ? Alfons ten Brummelhuis Arrangeursdag.
Feiten Meest voorkomende helpdeskproblemen.  Per werknemer wordt gemiddeld een half uur per dag(!) besteed aan zoeken naar ICT antwoorden.  Productieverlies.
Onderzoekende professional, lerende organisatie 30 januari 2014 Dr. Leni Beukema.
KEUZETHEMA: DIFFERENTIATIE Bijeenkomst
De competitieve markt Vraag- en aanbodschema StartSein pagina
Gepersonaliseerd leren (GPL) vmbo-tl coaching. Coach  Relatie  Betrokkenheid  Eigenaarschap (tempo / niveau)  Overzicht  Uitdaging  Rust  Enthousiasme.
Vragen & discussie De kracht van senioren in de participatiemaatschappij.
Samenwerking in het Lerend Wijk Centrum. Toekomstige focus opleidingen welzijn en zorg Focus verleggen van intramuraal naar extramuraal Ondernemendheid.
Richtlijnen voor professionele begeleiders
Liefde voor Leren 1 oktober 2016 CREATIEF SCHRIJVEN VZW.
Onderzoek arrangeur-ontwerper
Implementatie ECK Jorrit Janszen
Informatieavond ‘devices’ op de Sav
Mens & Maatschappij D-Toets
Naar studenten/leraren met eigenaarschap en zelfsturing
Herbert van de Voort (docent)
Relevante en passende onderwijsmaterialen selecteren
Intermezzo Gunnen op kwaliteit 22 juni 2018.
Mens & Maatschappij D-Toets
accom- moderende divergerende stijl stijl convergerende assimilerende
Doorstroom van ISK naar MBO
KWT.
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
E health, Domotica en E-learning
INSPIRATIEBIJEENKOMST Positief Onderwijs
Voorkennis Wiskunde Les 11 Hoofdstuk 5: §5.3 en §5.4.
Titel project die kort aangeeft waar het om gaat
lerend onderzoeken, onderzoekend leren 15 november 2013
Transcript van de presentatie:

Variant 1: Aanbieder als arrangeur Zoeken Vinden Lerende Lerende Gebruikers Zoeken Vinden Uitwisseling Aanbieder 1 Aanbieder 2 Aanbieder 3 Aanbieder 4 Aanbieders

Variant 2: Docent als arrangeur Zoeken Vinden Lerende Arrangeren Lerende Gebruikers Zoeken Vinden Arrangeren Uitwisseling Aanbieder 1 Aanbieder 2 Aanbieder 3 Aanbieder 4 Aanbieders

Variant 3: Zelfstandig leren: lerende / leergroep als arrangeur Zoeken Vinden Arrangeren Gebruikers Zoeken Vinden Arrangeren Uitwisseling Aanbieder 1 Aanbieder 2 Aanbieder 3 Aanbieder 4 Aanbieders

Variant 4: Zelfverantwoordelijk leren zonder coach Lerende Leergroep Gebruikers Zoeken Vinden Arrangeren Zoeken Vinden Arrangeren Uitwisseling Aanbieder 1 Aanbieder 2 Aanbieder 3 Aanbieder 4 Aanbieders