April 2016.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Advertisements

Project ‘Make me beautiful’
Hoofdstuk 5 Verkooptraject
2004 Welkom bij de automatische Salaris Bepaler voor het jaar 2004 Beantwoord nauwkeurig de vragen. Uw salaris voor 2004 wordt gebaseerd op de antwoorden.
KTO Telefonie Oordeel telefonische bereikbaarheid algemeen.
Stel je voor het is 19:15 uur en je rijdt naar huis (alleen natuurlijk) na een ongewoon drukke werkdag. Je bent erg moe, en gefrustreerd ....
NAAR EEN CONTANTLOZE DETAILHANDEL Onderzoek Regioplan in opdracht van Detailhandel Nederland en het Hoofdbedrijfschap Detailhandel donderdag 26 mei 2011.
Workshop Hoe manage je een goede reputatie? Leusden, 27 maart 2014 Landelijke bijeenkomst bdKO.
Verandering & Weerstand
Indicatoren van ontwikkeling bij adolescenten
Tevredenheidsonderzoek 2009 Sinte-Maartenschool, Meise.
Het medewerkertevredenheidsonderzoek: een aanzet tot dialoog met medewerkers.
Hoe gebruik je de VOLT-meter(meet-range instellen)
Wie ik ben.
Service Apotheek Farmaceutische zorg
Bereik mediabeslissers met de producten en diensten van Handboek Nederlandse Pers Mei 2006.
Als je er zin in hebt, gaan we een kleine test doen. Hoe is het gesteld met je kennis i.v.m. bekende personaliteiten ? Genoeg gezeverd………en vergeet niet.
Schrijven met een strategie
Welkom bij de startbijeenkomst van het leertraject Gastvrij in de Zorg
Klanttevredenheidsonderzoek 2012
3 Live or Die Succes- en faalfactoren van Checkpoint? Verbeteringen Verwachtingen P.
Welkom bij de automatische Salarisbepaler
April Slide 2"Insert" Date via Date & Time Sales product training Amsterdam, the Netherlands Lennart van Houwelingen Fallbrook Technologies.
Welkom bij de startbijeenkomst van het leertraject Familievriendelijk werken.
Hotelmanager Ik ben Ali IK GA JE ALLES VERTELEN OVER EEN HOTELMANAGER.
Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Klantentevredenheidsenquête 2015 Resultaten en actievoorstellen
Eva Verstraete Studiedag “Ouders over het secundair onderwijs” 20/11/2015.
:53 RIVIO-TI1 STUDENT TEVREDENHEIDSONDERZOEK TI VraagAlternatiefRespondenten Je studeert bij het clusterRivio460.
Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013.
Klachtenafhandeling en Bezwarencommissie
Kennissessie Lumina Spark 1 februari | Pagina 2 Doelstellingen Delen ervaringen – vragen Ervaringen Management in Motion? Ervaringen/vragen Interimmers?
2002 Welkom bij de automatische Salaris Bepaler voor het jaar 2002 Beantwoord nauwkeurig de vragen. Je salaris voor 2002 wordt gebaseerd op de antwoorden.
Zorg Zwaarte Pakketten Voorlichting aan cliënten die bij het GORS wonen.
Hoe tevreden ben jij? We willen graag weten wat jij vindt. Afbeelding opgevraagd bij Bert.
Wanneer is de leerling tevreden? Wat is: krachtig leren?
CAO-vernieuwing door Puzzelend Onderhandelen Colland Masterclass 5 april 2016.
1 Programma 8 burger en bestuur Interne- en externe dienstverlening Vormgeving en ondersteuning lokaal bestuur.
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Quiz kampioen Beantwoord je de vragen goed dan ga je voor goud, maar gaat er één fout dan ben je alles kwijt!!!
LL. HvHK_Kuurne Organisatieontwikkeling >> Strategische planning.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Deel 4: Spreken en gesprekken
Moge God je zegenen met ontevredenheid over gemakkelijke antwoorden, halve waarheden, en oppervlakkige relaties, Opdat jij onverschrokken waarheid mag.
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
Welkom bij de automatische Salaris Bepaler voor het jaar 2006 Beantwoord nauwkeurig de vragen. Uw salaris voor 2006 wordt gebaseerd op de antwoorden.
Talent in Ontwikkeling
Zoom in.
Sociale condities voor menselijk geluk
Stel je het is 7:15 uur en je rijdt rijdt naar huis (alleen natuurlijk) na een ongewoon drukke werkdag. Je bent erg moe, en gefrustreerd ....
Welkom! In deze studie zijn we geïnteresseerd in het vermogen van mensen om taken uit te voeren met een deel van het lichaam dat normaal niet voor die.
Help!!!!! Een klacht.
Gasten- of Toeristen informatiecentrum enquête
Welkom bij de automatische Salaris Bepaler voor het jaar 2003 Beantwoord nauwkeurig de vragen. Uw salaris voor 2003 wordt gebaseerd op de antwoorden.
Stel je het is 7:15 uur en je rijdt rijdt naar huis (alleen natuurlijk) na een ongewoon drukke werkdag. Je bent erg moe, en gefrustreerd ....
Morele dilemma’s.
Dag van de Mobiliteit - Resultaten
Stel je het is 7:15 uur en je rijdt rijdt naar huis (alleen natuurlijk) na een ongewoon drukke werkdag. Je bent erg moe, en gefrustreerd ....
Stel je het is 7:15 uur en je rijdt rijdt naar huis (alleen natuurlijk) na een ongewoon drukke werkdag. Je bent erg moe, en gefrustreerd ....
Zoom in.
Stel je het is 7:15 uur en je rijdt rijdt naar huis (alleen natuurlijk) na een ongewoon drukke werkdag. Je bent erg moe, en gefrustreerd ....
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
BenT U een tevreden mens…?
Instrument om teamwerking tegen het licht te houden
Enquête VGEO 2019 Korte samenvatting Jeroen Hogendorp.
Stel je het is 7:15 uur en je rijdt rijdt naar huis (alleen natuurlijk) na een ongewoon drukke werkdag. Je bent erg moe, en gefrustreerd ....
Transcript van de presentatie:

April 2016

2

Enquêtevragen Hoe tevreden bent u in het algemeen over het gebruik van Avalanche? Hoe tevreden bent u over de bereikbaarheid van Avalanche? Hoe tevreden bent u over de snelheid van Avalanche? Hoe tevreden bent u over de gebruikersvriendelijkheid van Avalanche? Hoe tevreden bent u over de duidelijkheid van Avalanche? Hoe tevreden bent u over de ondersteuning door Pool Service van Avalanche? Hoe tevreden bent u over de informatie/communicatie over de overgang naar Avalanche? Is er iets dat u zou veranderen om de Avalanche Webview gebruiksvriendelijker te maken? Antwoord opties Zeer tevreden Enigszins tevreden Niet tevreden, niet ontevreden Enigszins ontevreden Zeer ontevreden 3

4