Collect&Go – FEVIA 19/10/2017.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ontwikkelingen in de retailmarkt
Advertisements

Mijn jeugd in West…. Mijn jeugd in west Logline 3 generaties van Amsterdam West worden met elkaar vergeleken door te praten over de belevenissen die zij.
PePlan.com Aanbodsdatabank PePlan.com2 Overzicht Leveranciers / Kwekers  PePlan (aanbodsdatabank) Exporteurs / Handelaars  PePlan Klanten in binnen-
HARTENBOER  Wie zijn we – waar staan we voor  Korte keten  Consumenten  Producenten  Distributie  Partners.
EDSO Software. Wat is de nmegids?  Een online catalogus van uw producten en lessen.  De mogelijkheid voor scholen om in te schrijven:
KTO Telefonie Oordeel telefonische bereikbaarheid algemeen.
Wat kan een multifunctioneel agrarisch bedrijf met marketing? Adriaan Polderman RM LTO-Noord 31 oktober 2013 Swifterbant.
Software voor Productie / Boekhouding / Facturatie / Magazijnbeheer
Aankoop van duurzame consumenten goederen: Hoe denkt de consument… Steven Van Belleghem Sr. Consultant InSites Consulting.
slide 2 BP&S Immo&Technics M&O Sociale Zaken Financiën Premedia Corporate Marketing Colruyt Group.
Training Omgaan met service
Crosslab Sensory Shopping
 EMEG-lijst: Weet Ik Veel? Door Karlijn Dado. Breng de reclames rondom in kaart en kijk naar de koppeling daartussen. Welke conclusie kun je trekken?
Door: Amber Dentant Mélissa D’haese Elena Dullaert
Je verleiding vertellen beste bloemist!
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2009 Waardecreatie en Co-creatie Experience Economy Ayman van Bregt.
Kritisch bekijken van software Niet het vele is goed…
Shopping 2020.
Wob ten Hoeve Bob Spijkstra.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
Gefelicitaart.nl.
Wie bepaalt of er kwaliteit geleverd wordt? 29/09/'08 De immo-advertenties van makelaars, notarissen en particulieren, voldoen zelden aan de wettelijke.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
In gesprek Naast de online enquêtes zijn we dit jaar ook gestart met klantenpanelavonden. Dit heeft voor ons veel mooie inzichten, verklaringen en bruikbare.
Ver- of gebruiken Bestellen (her)Overwegen Fulfillment Retentie Conversie Traffic.
Collect Betalingsverkeer 2 Vrijwilligers 3 Verantwoorde kerk 4.
Detailhandelsmarketing
Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
DMK – lesweek /09/06/mobile-advertising-nederland een-nieuw-perspectief/ Aanvullende PowerPoint op.
SENSES ONZE ZEEPWINKEL. THE STORE INSPIRATIE HET CONSEPT DE ZEEP RFID GLAS IN LOOD DE KABINES DE SFEER BESTELLEN? INSPIRATIE HET CONSEPT DE ZEEP RFID.
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
Hocus Pocus met Alfons Alfrink Regisseur Torill Kove Land Noorwegen Jaartal 2013 Tijd 72 minuten Taal Nederlands gesproken Groep 3/4.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Elke klant heeft een computer. De meeste computers zijn tussen de 2 tot 4 jaar.
Bel gratis 1777 gratis app aan de onthaalbalie.
E-commerce. Een inleiding in online handelen “ Marrena van Reijssen”
Mantelzorg voor Beginners is een online platform met zoekmachine voor mensen die geen of weinig ervaring hebben met het organiseren van zorg en hulp.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
ken de detailhandel paragraaf 1.6 verkoopsystemen systeem in verkoop
Virtual attraction Gastvrij met beacons en narrowcasting.
Het online loket van gemeente Bergen De Sanderij, Schoorl Lynn Noppen & Britt Noppen.
METADATA IN EEN NOTENDOP Universiteit Antwerpen Vrijdag 22 april 2016.
Introductie tot het boekenvak: De boekhandel, een bedrijfseconomische benadering.
Naam: 1 Vul je naam in Druk op de startknop om te beginnen Beantwoord de vragen door de juiste digitale tijd te kiezen Kijk aan het eind hoeveel je goed.
Ingevulde ouderbevragingen: 23 Aantal verstuurde Ankerberichtjes met de oproep om de bevraging in te vullen: 590. Percentage: 3,9% Verdeling binnen de.
The next level In Informatie Verstrekking
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 2 Klanten ontvangen en benaderen.
Wie doet er iets met innovatie?
Customer Journey Content Mapping
Wandelen: kijken, praten, stil zijn
Bits & Bytes Magazine Media.
Kantoorboekhandel Van Atten
Heempark I N 4 S E I Z O E N E N.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
in omnichannel retail van de toekomst
Klantgerichtheid – Houding en gedrag
marten nubé uitgeverij digitalis
Verkoopt en handelt verkoop af
Goederenstroom en voorraadbeheer
Inspelen op innovaties
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Verkoop De klant.
Transcript van de presentatie:

Collect&Go – FEVIA 19/10/2017

Datum / tijdvak + afhaalpunt kiezen Reservatie doorsturen Wat is Collect&Go? WINKEL AFHAALPUNT WINKEL Datum / tijdvak + afhaalpunt kiezen Online bestelling klant via de app / website   ODP Winkelmandje vullen Reservatie doorsturen STANDALONE RCDC

Beleving is anders

Consument in the lead

Digitale beleving Inspireren…. Customer journey // belevenis is anders AANBOD INSPIREREN - data !! (info) => verkoop - beeld - verhaal

Digitale beleving

Leveranciersacties 25%-30% gaat in op leveranciersacties

Samples Samples zijn een meerwaarde, klanten kijken ernaar uit

Maaltijdbox