LOB Waar ben je trots op?.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Rekenen met muzieknoten
Advertisements

· · · · · · · · · · · · · · · · · · · · l e r e n · d o o r · d o e n · · · · · · · · · · · · · · · · · · · · De structuur van LINK2 Domein Thema’s Boxen.
Feedback Goed feedback kunnen geven is belangrijk
TALENT groep jaar Hoe ondersteun ik mijn kind met talent?
Competentie 12 Kritiek geven en kritiek ontvangen
Het is vandaag dinsdag 15 juli 2014 Het is nu precies 04:36 Het is vandaag dinsdag 15 juli 2014 Het is nu precies 04:36 Wij hebben allemaal een verbanddoos.
Oplossingsgericht coachen
Geautomatiseerd meten
Herkennen en omgaan met levensvragen door verzorgenden
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Ppt voor trainer Gabrielle Bos
Er zijn fouten die onomkeerbaar zijn...
“No problem can be solved from the same level of consciousness that created it. We must learn to see the world anew.” Albert Einstein.
Aan de slag met competenties beoordelen
WELKOM! Bij de Workshop “Blik op jezelf” Oftewel BLIK OP IK..!
Samen goed eten Amstelmeerschool, januari 2008.
Hoe brei een team?.
Ontwikkeling Gouden Standaard

Inhoud workshop Wat is de bedoeling van het V2- assessment?
TRANSACTIONELE ANALYSE Kwaliteit van de hulpverleningsrelatie.
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
LOB Je sterke en zwakke kanten Wat kan ik?.
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Talent in Ontwikkeling
Welkom! Jij hebt een actieve rol in deze webversie Gent2020. We vertellen je stap voor stap wat je hier kan doen..
SPORTCENTRUM HELSDINGEN: OOG VOOR JOUW KIND! Oog voor jouw kind. Dat is wat wij belangrijk vinden. Onze bevlogen zwemonderwijzers kijken waar jouw kind.
Creatief schrijven. Programma -Inkomopdracht: elektriciteit -Opdracht 1: jouw ideale vakantiedag -Opdracht 2: verplaats je in een ander Wat gaan we leren?
Wie en wat? Professor Caroline werkt aan de universiteit. Samen met andere onderzoekers wil zij graag onderzoeken of de kinderen die in Deinze naar school.
Vakinhoudelijk leiderschap, in een tijd van verandering
21 st CS en Talenten 15 maart 2016 Hiemstra & Bohlmeijer, 2013.
Vertel me: wie ben je? Peter Berkers Summa Business Eindhoven Passionaris voor lob.
Laat je vlieger opstijgen
Opdracht voor Orienterende stage EA2X0
Havo-4 Les 1 Wie ben ik? Keuzebegeleiding.
LOB zeven stappen naar succes
Wat wil ik, en wat heb ik daarvoor nodig…?
Talent in Ontwikkeling
LOB 13. Goede en slechte ervaringen
Slagvaardige vrouwen.
Workshop ‘netwerken, samenwerken, delen en verbinden in de praktijk’
Mozaïek Opdracht: Lees de Bijbeltekst hierboven.
Er zijn fouten die onomkeerbaar zijn...
LOB Presenteer je stagebedrijf
Titel Stap 1 Aanleiding Stap 2 Als we niets doen Stap 4 Aanpak
LOB 14. Hoe leer jij het beste?
Burgerschap Samenwerkend leren
Anders dan (o)pa & (o)ma
Diepteverwerking P2 (onderdeel van EA4X0)
Nee Zeggen!.
Samenwerken, dat kunnen ze wel
LIP.
Studie vaardigheden Thema 8 : Ups & downs.
Plannen en optimaliseren
Kraamzorg Randstad Gemaakt door: Tayshawn Sedoc
“Je ongekende vermogens nog beter leren kennen”
ProDemos schuift aan Ontmoet de rechter
Betoog.
Hoe verhogen we de betrokkenheid van alle collega’s?
Imagine VACATURE SCENARIOSCHRIJVER EN REGISSEUR
Leren leren door feedback
Aantekening van: Zorgen voor jezelf Zorgen voor elkaar
RIJDEN WE OVER 100 JAAR OOK NOG IN
Spreekbeurt: ‘Ik zorg voor mijn ’.
3 pijlers in jaar 3 cruiseschip/speedboot ? Ben jij kapitein op jouw
Burgerschap Thema: politiek
Fit voor de zorg Als organisatie toekomstbestendig zijn door (nog) slimmer en efficiënter te werken. Precies daarover gaat het programma Fit voor de zorg.
Filosofie voorspellen.
Transcript van de presentatie:

LOB Waar ben je trots op?

Wat zou je heel graag goed in willen zijn. Waar ben je goed in Wat zou je heel graag goed in willen zijn? Waar ben je goed in? Waar ben je trots op?

Wil je eens nadenken over het volgende Waar je trots op bent daar ligt je kwaliteit

Denk eens aan een positieve gebeurtenis waarin je zelf een ACTIEVE rol hebt gespeeld.

Daar gaan we mee aan de slag!

opdracht Bedenk een situatie waar je trots op bent. Wat deed jij precies in die situatie? Wat zegt dat over jouw eigenschappen en vaardigheden? Wat heb je precies gedaan waarom je nu zegt: ‘Ja, daar ben ik trots op!’

Succes!