Door : Joost Janssen , Niels Rutten , Rico Voeten en Sjoerd Tomassen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
1.2 Renaissance verbreidt zich over Europa
Advertisements

DE KLASSIEKE BOUWSTIJLEN
Website Lijm en Hechting Een rondleiding door de website en de Adobe zoekfunctie.
Een gevel van SGT spreekt voor zich.
De betekenis van de 19e eeuw NU Het Sierende in de Bouwkunst NU
Door Dian Thijmen Maire Sjoerd
Kenmerk 20 Een hernieuwde oriëntatie op het erfgoed van de klassieke Oudheid Les 1: Renaissance, Barok en Classicisme.
Moslims in Nederland De moskee.
Gemaakt door: Cas van de Pol, Joost Blitterswijk, Amber Janssens & Tessa Gumbs.
Opdracht Bouwkunst Vera van Zalk 3C.
Inleiding Rond 1500 verschuift het zwaartepunt van de Renaissance van Florence naar Rome.
INCCA-presentatie 22 – 05 – Overzicht Inleiding INCCA-presentatie Ontwikkeling INCCA-presentatie Mogelijke uitbreidingen Slotwoord Vragen/Opmerkingen.
“Herbestemming van een kerkgebouw” Sint-GésukerkSint Julianakapel Sint-Joost-ten-Node.
Inspiratiebijeenkomst Sociale Netwerken Versterken 27 juni 2013.
Niek Bessems SUNSET FESTIVAL. Inhoudsopgave presentatie 1.Over het festival 2.Verwacht & Ervaren 3.SWOT analyse.
Symposium Biodiversiteitstoets 29 september 2014
Frank Lloyd Wright Steven Holl Ray Brandes House Issaquah, Washington 1952 Planar House Paradise Valley, Arizona 2005.
Bert Koopmans, M M Spin Nano magneet Elektrisch transport Spin + Elektronica = Spintronica ZN.
Stad Maquette.
CKV project architectuur
KIVO Door: Jesse, Jorrit, Niels, Larissa, Amber, Baukje en Naomi.
La Renaissance Martine Brevé.
Ouder informatieavond Thuisblijfprogramma 5 t/m 9 oktober 2015.
Spreekwoorden, de digitale fotocamera en PowerPoint
Niels Rutten, Rico Voeten, Sjoerd Tomassen en Joost Janssen
communicatiestijlen & denkpatronen
Herhaling 2 Kubisme, Futurisme, De Stijl, Constructivisme, Functionalisme, Bauhaus, Dada, Surrealisme, Nieuwe zakelijkheid,/ Magisch realisme.
Programma Voorstellen Inleiding LINC als methodiek Wat staat er in de rapportage? Testuitslagen Competenties in kaart gebracht Koppeling met beroepen-
Vergelijk het schilderij van Claude Monet met het Schilderij vanPaul Cezanne Claude Monet Boulevard de Capucine, Paul Cezanne Baai van Marsaille.
9 november 2011 Prestatie afhankelijke beloningsmethodiek Bijlage bij CAO onderhandelingsakkoord Richard Paalman en Arthur Roos Human Resources CRV.
10 december 2015 Bodem en landbouw. Programma 10 Ontvangst met koffie 10.30Start seminarie Verwelkoming Inleiding Wat betekent bodem voor landbouw en.
Schoolkind Het kind is leergierig en prestatiegericht
Leguit + roos bedrijfsbezoek.  geschiedenis  Wat maken ze allemaal ?  Wat gebruiken ze allemaal ?  Foto’s  The end!!!! inleiding.
Architectuur.
Senioren Oudere-Unie Stefanie van Hooft Marit Groefsema Farzana Omid Panah.
De schildpad. Randvoorwaarden:  Bijzondere ingang: Ondergronds, zit een tunnel onder de steentjes.  Gebouw in dezelfde omgeving  Toeristische trekpleister.
Projectplan voor (ver) bouw van een accommodatie.
Dirk leven in een middeleeuwse stad. Hoe maak je een middeleeuwse stad? Activiteit 1:  Foto’s van nu vergelijken met afbeeldingen van vroeger;  Zoeken.
Maak foto’s van kinderen die tegenstellingen uitbeelden. Opdracht: 1. De kinderen gaan in tweetallen een tegenstelling bedenken die zij willen.
Op naar het nieuwe EVG Bijeenkomst voor bewoners, familieleden en contactpersonen locatie Diamantweg Jolanda Hogenbirk 25/26 mei 2016.
1A. Welk beroemd plein ? 1B.Welke beroemde architect ontwierp de straatlantaarn op dit plein?
Hollands Classicisme. ca Volgt Strakke vormen, motieven en modellen na van de Griekse en Romeinse oudheid. Griekse en Toscaanse elementen van de.
Moderne Architectuur in Nederland Rob de Vet & Simone de Wilt.
Architectuur in de burgerlijke cultuur. Aan bod komen: Paleis op de Dam/ stadhuis van Amsterdam Opbouw van een stad/ landschaparchitectuur/ stedebouwkunde.
Merel, Benthe, Femke, Emma, Linda, Sven, Sem, Julia, Dante
De projectmakers zijn?????? David,Damien, Joyce,Firouze en Finn
De stijl van de contrareformatie
Marjolein van de Pol. , J. Lagro, C. Fluit, M. OldeRikkert, A
Les 2 van kunst naar ruimte
Onderzoek arrangeur-ontwerper
Schoolschaatsproject - Flevonice
Technasium Artcadia Gebouwen
Project-les “de ontkieming”
Architectuur.
Appartemento Byt groepsleden: Tijs Van Mierlo, Jobbe Lenaerts, Witse Jacobs, Jonas Verwaest, Thomas Van Miert, Cedric Snoeck, Stijn Meerts, Ilhan Temel.
School made by Fardau, Mare, Sudarnangai , Jiske
volgende bladzijde terug
Les 2 van kunst naar ruimte
Foto’s Stamboom Verdonck Oostende en omgeving.
Bertine Schouten-Willemsen Contractmanager aardgasvrij Nijmegen
foto 1:(kasteel) foto 2: torenkamer foto 3: foto 4: Nummer t/m 24.
Foto 1:(appartementengebouw) balkon in vorm van schip Foto 2: foto 3:
volgende bladzijde terug Interviewen
Klik hier voor voorbeeld vragen
Wat heb je nodig? Tekenmateriaal.
volgende bladzijde terug
Materiaal en methode Welke materialen en methode worden er gebruikt?
Nieuwbouw school Kinderburg Rank
Psalm 66 (DNP) t. P.J. Kuijper; m. Straatsburg 1545 / Genève 1551
Transcript van de presentatie:

Door : Joost Janssen , Niels Rutten , Rico Voeten en Sjoerd Tomassen Nijmegen Ckv Reisproject Door : Joost Janssen , Niels Rutten , Rico Voeten en Sjoerd Tomassen

Inhoudsopgave Inleiding Primark gebouw De Waagh Plein 44 Mariënburgplein Overige foto’s Nijmegen Slotwoord Vragen

Inleiding Verwachtingen Leerzaamheid

Primark gebouw 2010 – 2013 Soeters van Eldonk Ponec Onafhankelijk Realisme Omgeving Materialen Grondvorm Bouwconstructie Uitgangspunt Functie Associaties

De Waagh 1612 – 1613 Meester Cornelius Janssen Hollands Renaissance stijl Omgeving Materialen Grondvorm Bouwconstructie Uitgangspunt Functie Associaties

Plein 44 2010-2013 Soeters van Eldonk Ponec Onafhankelijk Realisme Omgeving Materialen Grondvorm Bouwconstructie Uitgangspunt Functie Associaties

Mariënburgplein 1910 Pierre Kuijpers en Jacob Weve Decandentisme Omgeving Materialen Grondvorm Bouwconstructie Uitgangspunt Functie Associaties

Overige foto’s Nijmegen

slotwoord Bert Fiddelers Rondleiding stadswandeling Ontbijtje Idioom

Vragen>?