Projectvoorstelling ….

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digitaal sociaal huis - 25 oktober 2010 DIGITAAL SOCIAAL HUIS.
Advertisements

Voorjaarsbijeenkomst DPU Vernieuwend welzijn en onze bijdrage. Diaconaal Platform Utrecht.
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Hagelandse Bier Genieters Wie zijn wij ? In de lente van 2012, merkten twee vrienden, Jean-Marc en Kurt dat er in hun regio (Linter – Zoutleeuw – Tienen)
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Wegwijzerdementie.
GOED BETER BEST! Op weg naar kwaliteitsvolle jeugdlokalen en jeugdverblijven 19 maart 2011.
W e l k o m. De Plaatselijke Groep en de rol van de coördinator Brussel – studiedag VRN – 22 april 2008.
De loopbaan revolutie in de regio
PowerPoint presentatie Project Kampvuur Afrikaanse muziek
Terugkoppeling Heidedag januari Heidedag januari 2010 terugblik Thema: Kijk naar binnen, kijk naar buiten, en vooruit Sterkte en zwakte van OSC’45.
Europees Plattelandsontwikkelingsbeleid Concurrentievermogen steunverleningLeefkwaliteit.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
ZELFZORG EN INTERNET EEN HAALBARE KAART IN OOST-VLAANDEREN?!
ZELFZORG EN LOKAAL SOCIAAL BELEID EEN HAALBARE KAART?
De meerjarenplanning van gemeente en OCMW participatief opmaken Kortenberg, 27 november 2012.
Brainstorm sociale media in het onderwijs
JAVI is een jeugdorganisatie die onafhankelijk en pluralistische internettelevisie maakt met een focus op nieuws over jeugd, jeugdwerk en jeugdbeleid.
REGIONAAL ASSOCIATE COLLEGE
Hageland+.
Wikiwijk Tilburg helpt de burger zelfredzaam te zijn gebaseerd op Slimme Zorg - project “7 x 24 uur zorg- & welzijnscentrale in Tilburg”
Societale Voorstellen Nederland e-Regio Provincie Limburg Global e-Society Complex Datum: …/…/2…… Gemeente.
Samen werken aan een gezonde regio!
Beleid rond korte keten in Vlaanderen
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
ZELFZORG EN LOKAAL SOCIAAL BELEID HOE MAKEN WE DIT HAALBAAR?
SOCIALMEDIA X. TOPIC 1 SOCIALMEDIA X SocialMedia Mening ? X.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
9 juni ’09 ‘‘Het Europees Landbouwfonds voor Plattelandsontwikkeling: Europa investeert in zij n platteland’
Welkom Het eID Stelsel maakt het mogelijk om online te zaken doen met de overheid en het bedrijfs-leven, met één of meer inlogmiddelen. Marije Jurriëns,
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Inhoud bespreking 1.Voorstelling 2.Sectorspecifiek cijfermateriaal – Belang van de cijfers – Aanpak en inventarisatie – Presentatie cijfers.
Onze Prokkel Presentatie
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
De weg van uitval naar succes voor een beter rendement Onderwerp scriptie, aanleiding, specifieke doelgroep, toepassing breder.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Social work Week 2.
Informatievaardigheden Lien Devos. Inhousopgave Achtergrondinfo social media Geen hype Nieuwe manier communiceren Cliënt in controle Meer regie bij medewerkers.
V-ICT-OR| Vlaamse ICT Organisatie Regionale kenniskringen (IT-)kennis delen tussen lokale besturen in Vlaanderen.
15 november 2013 Kennismaking met de organisatie Met elkaar. Voor elkaar. Welkom.
Samen Sterker vanuit ‘gezamenlijkheid’ De rol van ‘middelgroot’ bij regionale samenwerking Platform Middelgrote Gemeenten Kennismakingsdag, 16 mei 2014.
Cultuurnota Alblasserdam BIO 8 oktober Waarom een cultuurnota? Ontsluiten aanbod Kansen benutten Visie en focus: kader Samenhang en samenwerking.
22 april 2016 Broodje Burger.
Megastallen-nee! Het Brabants burgerinitiatief voor een groen, gezond en diervriendelijk platteland Introductie: wie ben ik, waarom voer ik actie Drijfveren.
Groningen Internationaal Kansen benutten via Europese Programma’s EU-coördinator Jenny Otten Provincie Groningen.
Subsidieoverzicht voor Trage wegen 24/05/2016. PDPOIII subsidie voor trage wegenplan 2.subsidie naambordjes buurt- en voetwegen 3.subsidie.
Kansen en mogelijkheden ‘Krimp tot kunst verheffen’ Kansen en mogelijkheden ‘Krimp tot kunst verheffen’ Presentatie krimp en leefbaarheid 13 november 2012.
EDO-platform Hoe maken de verschillende ‘educaties’ werk van de global goals? Wat kunnen we verwachten van een ‘Internationaal Thematisch Netwerk’ EDO?
Europees Landbouwfonds voor Plattelandsontwikkeling: Europa investeert in zijn platteland. Plattelandsontwikkeling Omgevingskwaliteit - LEADER.
Het Groene Woud  Nationaal Landschap Het Groene Woud (2005)  Aantrekkelijk natuur-, cultuur- en recreatiegebied tussen Den Bosch, Eindhoven en Tilburg.
JCI VLAANDEREN #EXCHANGE. INLEIDING JCI bestaat enkel en alleen door de toewijding, de ideeën, de passie en de inzet van de individuele leden.
Soerendonk, donderdag 19 juni 2014
Samen de psychische gezondheid in Nederland verbeteren
Seminarie ‘Energie en kosten besparen met ESCO’s’
De provincies gaan lokaal
Lancering van Marklinq Dr. Karel Jan Alsem 10 september 2013
Stafmedewerker Trefpunt Zorg
“NPZZG werkt aan een continuüm van vertrouwen" 2013  2017  2020
Krachtig inspelen op regionaal-economische opgaven
Wat hebben een pizza-automaat, VR-simulaties, serious gaming, melk- en kookrobots en de bibliotheek met elkaar gemeen?
Samen de psychische gezondheid in Nederland verbeteren

Burgerparticipatie BT Den Bosch Wat is nou precies burgerparticipatie.
Plaats, datum bijeenkomst

samen zetten we de inwoner centraal
Ouderenbeleidsparticipatie Bovenlokale structuren
Fairtrade Gemeente 19 april 2018 Groningen Anke van Duuren Regio adviseur Fairtrade Gemeente Noord Nederland.
Tessenderlo, in de neus van limburg
Welkom.
Transcript van de presentatie:

Projectvoorstelling …. Uw Hagelands project Presentatie digitaal platform Hageland   Welkom, Welkom in Zoutleeuw, ik ben heel blij vertegenwoordigers 12 van de 20 hagelandse gemeentes te mogen verwelkomen op deze info- en opleidingsmoment rond Social Media voor bedrijven. Voor zij die me nog niet hebben ontmoet Ik ben Pierre-Bernard Van Acker coördinator van het europees plattelandsprogramma LEADER voor de Regio hageland. Het idee achter deze opleiding is dat communicatie met de burgers net als veel andere zaken in ons leven, heel sterk beïnvloed worden door de snel veranderende digitale cultuur. We kunnen als locale besturen niet anders –dan deze trends op te volgen. Al moeten we proberen deze niet klakkeloos te volgen dit natuurlijk op een slimme manier zien aan te pakken. Als het kan moeten we zelfs trachten voorop te zijn op, en zeker ook samen te werken rond dit thema. Op de agenda van deze namiddag staan 3 zaken, 2 opleidingsmomenten rond digitale media en 1 projectidee, dat we vanuit het secretariaat van het LEADER programma willen ontwikkelen voor de 20 Hagelandse gemeenten. Binnen de opleidingssessies gaan we in op 2 thema’s, het nut van Mobiele websites voor gemeenten, enerzijds en het nut van social media anderzijds. Voor dit stuk van de namiddag hebben we dhr Kutlu Tuna uitgenodigd die lector digital Marketing is aan het UCLL, de hogeschool Leuven Limburg, en tevens onderzoeker is rond Social Media Marketng. Vooraleer het woord door te geven aan dhr Tuna, zal ik zoals aangekondingd in de uitnodiging een projectidee uit de doeken doen, die onze regio op de digitale kaart zal zetten. Projectvoorstelling ….

Hageland PDPOIII 2014-2020

Wat voorafging PDPOIII 2014-2020 Hageland Online – Regional branding Hageland, samen werking met de 20 Hagelandse gemeenten, waarbij we vastgelegd hebben dat onze regio een gastvrije , inspirerende (toonaangevend) regio wil zijn en wil inzetten op comfort, of dus meegaan met zijn tijd. Hageland Online – “Project om de digitale kloof tussen lokale handelaren en moderne consument te verkleinen, en inwoners via een digitaal platform te informeren over het lokale nieuws”

Bedankt voor uw aandacht! Proef het Hageland Vlaams-Brabant Bedankt voor uw aandacht!