Het verhaal van De DigiFamilie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Weerbaarheid De Ark, Schipluiden Ouderavond 8 november 2012
OnderwijsServicebus. De OnderwijsServicebus is een mobiele mediatheek ter ondersteuning van het onderwijs in kleine kernen.
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Een keuze of de toekomst?
Moeten kritisch leren omgaan met media en informatie. Er komt een massa aan informatie op hen af. Jongeren hebben steun nodig van leraren en ouders om.
Marco Leeuwerink Politie Hollands Midden Openbaar of gesloten?
Social media versterkt eigen kracht ouders! Astrid van Lieshout.
Een stageplaats met Social media
Workshop Vrijwilligerswerk Het hoe en wat Door Timbo.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
GPO CULTUUR EN MEDIA DOOR TAYSON HICKS, ASMARA PAPA EN NOËLLE DOODEMAN.
Jij bent okay! Een competentietraining voor jongeren met LVB en hun ouders met psychische en/of verslavingsproblemen Ivon Riemersma Junior onderzoeker.
Unmapped | Anouk Corver Corine Vuijk. Hoofdthema | Onbekendheid & Anonimiteit.
(H)ECHT ARENDONK 1. Vanuit OCMW Arendonk - resultaten ouderenbehoefteonderzoek: opvallend hoog percentage ouderen dat zich eenzaam voelt Samenwerking.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
PESTEN JULIANASCHOOL.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Het belang van voorlezen
Online gaan? Let’s keep it safe… and fun! Katrijn Van den Abeele - Projectmanager.
Introductie Ik ben….. – Marguerite Klinkers – Social Media enthousiasteling – Vind het interessant en belangrijk om ouders voor te lichten op het gebied.
Kies voor respect | Presentatie Eerbied voor God, respect voor elkaar.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
ClubMonitor. Algemeen Finance & admin. Lidmaatschapsvorm Sponsoring Hockeyvormen Families Communicatie Breedtesport Betaalde krachten Algemeen Andere.
5/30/2016 Jeugdcasus (O)GGZ bijeenkomst Odette Hensen Coördinator STIP, ZOG MH Gerda Verkerk Preventiefunctionaris, GGZ Kinderen en Jeugd Rivierduinen.
1 Welkom ouders! Oh là là ! – Wat is dat? Wat is taalinitiatie en wat zijn de specifieke doelen? Hoe gaan we concreet te werk om die doelen te bereiken?
Terreur in de klas. Eerst een minuut stilte. Tips van Klasse: leerlingen-over-terreur-en-geweld/
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
1 Welkom ouders! Oh là là ! – Wat is dat? Wat is taalinitiatie en wat zijn de specifieke doelen? Hoe gaan we concreet te werk om die doelen te bereiken?
Cliënt en mediawijsheid Hoe mediawijs ben jij? MZ blok 4 Les 1.
SPORTCENTRUM HELSDINGEN: OOG VOOR JOUW KIND! Oog voor jouw kind. Dat is wat wij belangrijk vinden. Onze bevlogen zwemonderwijzers kijken waar jouw kind.
Child Grooming deel 1 ©dms.
Introductie social media
Media is er altijd en overal
Media is er altijd en overal
Wat is internet? Vandaag gaan we ontdekken wat internet is? Hoe vaak zijn de leerlingen online? Welk apparaat gebruiken ze? Stel ze eens wat vragen en.
Politie Hollands Midden
Wat is internet? Vandaag gaan we ontdekken wat internet is? Hoe vaak zijn de leerlingen online? Welk apparaat gebruiken ze? Stel ze eens wat vragen en.
Paasfeest Paasfeest RAMSEL RAMSEL Kom jij mee de Kom jij mee de
Media is er altijd en overal
Netweten Cyberpesten.
LOB 14. Hoe leer jij het beste?
Maatschappelijke ontwikkelingen van de oudere zorgvrager
Sociale media Gemaakt door: latoya van hoogenhuizen Docent:E.louisse
Thema 1 NU!.
DIRECT • RELEVANT • RESULTAAT
Fairtradegemeente Schijndel
Sociale Media.
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Sociale media Door liam van den ende.
WAT LEREN ONZE LEERLINGEN?
H2 Soorten media.
Michael Expoo – 8 juni 2018.
Consumenten-gedrag Online consument
Disclosure belangen spreker
Paasfeest Paasfeest RAMSEL RAMSEL Kom jij ook mee de
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
WELKOM Informatieavond Dalí 13 september 2018 Dhr. A. Straathof.
Bedrijfsidentiteit & werving personeel
De praktijk: kinderen van 9 – 12 jaar
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Viral Marketing Groep A.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Digitale geletterdheid
SEL Les 7: it`s up to you!.
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Voorbeeldpresentatie Informatiebijeenkomst ondernemers BloggersEvent
#Doeslief Mediabegrip week
Transcript van de presentatie:

Het verhaal van De DigiFamilie

Welkom bij Digifamilie! Thomas F. Ginn, regisseur Bamber Delver, Natonale Academie voor Media en Maatschappij

De doelgroep: kent u hen?

De doelgroep: kent u hen?

De doelgroep:kent u hen?

Ouders bereIken via het enthousiasme van hun kinderen

Mike en Moniek

Theoretisch Praktijkgericht

Hint op Habbo Tweet over filmpje Filmpje over blogpost Enzovoort

Veilig internet Privacy Informatievaardigheden Commerciële invloeden Sociale omgangsvormen

Veilig internet Privacy Informatievaardigheden Commerciële invloeden Sociale omgangsvormen

Veilig internet Privacy Informatievaardigheden Commerciële invloeden Sociale omgangsvormen

Veilig internet Privacy Informatievaardigheden Commerciële invloeden Sociale omgangsvormen

Veilig internet Privacy Informatievaardigheden Commerciële invloeden Sociale omgangsvormen

Veilig internet Privacy Informatievaardigheden Commerciële invloeden Sociale omgangsvormen

De karakters

Hoe bereik jij de doelgroep… met digifamilie?

Aan de slag met digifamilie