Doelgroepen: STER & LINDA

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Communicatie doelstellingen
Advertisements

Tracking onderzoek Mandemakers Keukens
Campagnes Rijksoverheid Feiten en beeldvorming
Premium Video Advertising Netwerk Sanoma Media & SBS
Landelijke campagne bedrijfstakpensioenfondsen Bpf Bouw, 2 maart 2010 Marjolein Zaal Manager Communicatie VB.
Welkom bij de 4e workshop over:
Relatiegeschenken Maaike Hanoulle 6 OP 11.
 EMEG-lijst: Weet Ik Veel? Door Karlijn Dado. Breng de reclames rondom in kaart en kijk naar de koppeling daartussen. Welke conclusie kun je trekken?
Welke trends komen terug
Door: Lotte Lotte Luna Luna Krissy Krissy maud maud.
1 Presentatie radioscenario Raad van Bestuur NOS Integrale radiostrategie 2006.
Cross Media.
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
CROSS MEDIA. CROSS MEDIA Grenzen tussen media vervagen 3 trends Any time, any place any where (onafhankelijk van tijd, plaats, of ruimte gebruik maken.
Cross Media.
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
Analyse zwemdiplomabezit. Situatie Pas het meetinstrument aan aan de situatie –Wat is het probleem? –Wat is de (beleids)doelstelling? –Waar wil je op.
BRIDGET JONES The edge of reason Kijk een film (dvd/bluray) met het commentaar van de regisseur en ga opzoek naar de succesfactor.
The medium is the message
Media en de massa.
Serving The Planet?.
Met de complimenten van Lien
Wat komt er bij de organisatie van een festival kijken?
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
U wilt ROI? Echt? MAGAZINE MEDIA UPDATES 02. Definitie ROI De verhouding tussen uw investering en uw resultaat.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Crossmediale Marketing Campagne
Schade aan het milieu Laten we beginnen wie schade veroorzaakt.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
Exoplaneten Hoe zie je iets dat je niet kunt zien? Sierk van Terwisga.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul.
Online video strategie. ALGEMEEN YouTube is 2 de grootste zoekmotor, na Google Zoekopdracht Google geeft steeds meer videoresultaten Kan gelijk waar en.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
NIEUW: Doorlopende leerlijn Klik hier voor de lessen. Doorlopende leerlijn Mediawijsheid voor groep 1 t/m 8 Gratis toegang tot materiaal na aanmelding.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Verkiezingen Beste Strandpaviljoen Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
AtyJean & Kracht On Tour Samen on Tour in Goes op 12 oktober 2016.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
WINTERSE GEDACHTEN.
Beïnvloedingsregel aanwezig?
+ professionele commercial REGIOCOMMERCIAL Op maat gemaakte & professionele commercial Adverteren op websites als + REGIONAAL ADVERTEREN met een landelijke.
Hoe kan je zien of een vogel een mannetje is of een vrouwtje?
BLOKBOEK - NATUUR 7 LES 3 – DE HERSENEN.
humor in reclame, werkt dat ?
H1 Media en communicatie
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Hoe kan je zien of een vogel een mannetje is of een vrouwtje?
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Filmpjes: nadenken over geld
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Rapport online bereik nieuwsmedia
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Schermtijd Mediabegrip week
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
EEN FANTASTISCH FEEST DOOR JULLIE INZET
Doelen Aan het einde van de les weten jullie:
Geoffrey, Henri Pongers, Claudia Spaargaren
‘Dordrecht 800 jaar stad’ De marketing van Gerben Baaij,
Transcript van de presentatie:

Doelgroepen: STER & LINDA Gemaakt bij Bo Bosselaar

Doelgroep STER Doelgroep: Mannen tussen de 25-29 jaar Doelgroep luistert naar: NPO Radio 1 & NPO 3FM Doelgroep kijkt naar: Koefnoen & Zondag met Lubach Doelgroep kijkt online naar: Non-Fictie

Doelstellingen STER Doelstelling 1: Imago versterken. 53% van de doelgroep zit dagelijks achter de televisie. Dus wanneer je reclame via de televisie bereik je je doelgroep het best. Het is ook heel belangrijk om een kwalitatief goede commercial te hebben: Mooi, aansprekend, grappig en leuk voor een ‘goede uitstraling’.

Doelstelling 2 STER Doelstelling 2: Merkbekendheid verhogen. Inzet van radio en/of televisie is belangrijk voor het verhogen van merkbekendheid, omdat je met deze mediumtypen meteen veel mensen kunt bereiken. ls je radio toevoegt aan een televisiecampagne, verhoog je je spontane naamsbekendheid met 15% extra. Het toevoegen van online video aan een campagne op televisie zorgt voor een verhoging van merkbekendheid bij mensen die weinig of gemiddeld televisie kijken, de zogenaamde lichte kijkers.

Bereik LINDA Bereik LINDA bij 13+ vrouwen: Netto bereik % Vrouwen 13+ 11,80 Netto bereik x1000 Vrouwen 13+ 851,70

Kosten LINDA Tarief voor 1 bladzijde reclame bij de LINDA is: €13.499