Doelgroepen: STER & LINDA Gemaakt bij Bo Bosselaar
Doelgroep STER Doelgroep: Mannen tussen de 25-29 jaar Doelgroep luistert naar: NPO Radio 1 & NPO 3FM Doelgroep kijkt naar: Koefnoen & Zondag met Lubach Doelgroep kijkt online naar: Non-Fictie
Doelstellingen STER Doelstelling 1: Imago versterken. 53% van de doelgroep zit dagelijks achter de televisie. Dus wanneer je reclame via de televisie bereik je je doelgroep het best. Het is ook heel belangrijk om een kwalitatief goede commercial te hebben: Mooi, aansprekend, grappig en leuk voor een ‘goede uitstraling’.
Doelstelling 2 STER Doelstelling 2: Merkbekendheid verhogen. Inzet van radio en/of televisie is belangrijk voor het verhogen van merkbekendheid, omdat je met deze mediumtypen meteen veel mensen kunt bereiken. ls je radio toevoegt aan een televisiecampagne, verhoog je je spontane naamsbekendheid met 15% extra. Het toevoegen van online video aan een campagne op televisie zorgt voor een verhoging van merkbekendheid bij mensen die weinig of gemiddeld televisie kijken, de zogenaamde lichte kijkers.
Bereik LINDA Bereik LINDA bij 13+ vrouwen: Netto bereik % Vrouwen 13+ 11,80 Netto bereik x1000 Vrouwen 13+ 851,70
Kosten LINDA Tarief voor 1 bladzijde reclame bij de LINDA is: €13.499