Europese aanbesteding Mediastrategie en -planning Rijksoverheid

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Aanbestedingsprocedures in de bouwsector
Advertisements

Zaken doen met een gemeente Juridisch kader Unizo infoavond 26 september2013 Sint-Niklaas Frederick Ongena.
Mariska Warnars Coördinator SBIR cyber security Agentschap NL
Procedure Aanmelding & Loting
Aanbestedingswet 2013 en inkoopbeleid RU
Bestedende beheerder Een eerste stap naar budgethouderschap.
Opfrisser Aanbestedingsrecht Werkgroep Leveranciersselectie Polo. G. van der Putt 9 december 2008.
Elektrische bussen voor Schiermonnikoog
Inkoopprocedures UT Diensten en Leveringen
Belangrijkste gevolgen van het Bao voor de inkooppraktijk
Welkom bij de MKB Ontbijtbijeenkomst Leveringen
18 september 2012 Aanbesteding Verdiepingsdiagnostiek Voorlichtingsbijeenkomst.
Inkoop en aanbesteden in de Wmo
Onderhands op z’n Steenwijkerlands Tiel, 1 juli 2014 Erik van der Kamp (inkoopcoördinator)
Voorlichtingsbijeenkomst. 100K ontwikkelbudget voor slimme mobiliteitsoplossingen.
Startbijeenkomst Netwerk Sociaal Domein
EMVI in de digitale praktijk
Welkom Informatiebijeenkomst inkoop jeugdhulp West Brabant Oost 30 september 2014 Welkom
Van zorgen voor naar zorgen dat
17 juni 2014 en 2 juli 2014 D.J.P. (Douwe) van de Goorberg BBA Concern inkoper CPD Informatiebijeenkomst TenderNed UOV De Kring.
Inkopen & Aanbesteden bij Zaanstad
Inkoopkader Wet Langdurige Zorg 2016
Informatiebijeenkomst aanbestedingen 2016 Sociaal Domein Fryslân
Info-sessie CD Selectie van leveranciers van diensten met betrekking tot licenties, implementatie, advies, opleiding en/of onderhoud van software.
Inkoopcollectief Energie voor het Onderwijs
1 Samenwerking in de regio Leiden Secretarissenkring Holland Rijnland 15 november 2007.
Geluidisolatieproject (70+woningen) Stationsstraat en Maastrichterlaan te Beek.
Goede Raad voor de RSD Hoe kan de Raad zo vroeg mogelijk in het proces kaders stellen? Hoe wordt de raad meegenomen in het proces? Wat is de betekenis.
Titel De nieuwe aanbestedingswet, 13 december 2012.
© 2013 Universitair Ziekenhuis Gent Informatiesessie Leveren, installeren en in dienst stellen van een behandelingsplanningssysteem ten behoeve van de.
Programma: uurInloop - Koffie en thee uur Welkom, wethouder Jaap Melse uur Inkoop- en aanbestedingsbeleid, Matty Gabriëlse uur.
Inkoop Jeugdhulp Zuid-Drenthe 2017 en verder. Jeugdhulp Zuid-Drenthe Samenwerkingsverband Zuid Drenthe: ‒ Hoogeveen; ‒ De Wolden; ‒ Meppel; ‒ Westerveld;
Communicatie met leden Taakverdeling bestuur Erick van der Schouw Henk Edgar Februari 2016.
Inkoopkader Wet Langdurige Zorg 2017 Zorgkantoor Midden IJssel.
Informatiebijeenkomst Aanbesteding Jeugdwet en Wmo 2017 Noord/Midden-Drenthe.
25 maart 2014 Inlichtingenbijeenkomst Voor de aanbesteding van bestek met zaaknummer
Stand van zaken bestuurlijke aanbestedingen
Rechtmatig en doelmatig inhuren op basis van de herziene Aanbestedingswet Het Dynamisch aankoopsysteem CLAIRE LEUSSINK-NIES – 22 NOVEMBER 2016.
Schoonmaakdienstverlening
Aanbesteding jeugdteams
Outsourcing Repro, Mediaproductie en Decentrale scan & printvoorzieningen 22 december 2014.
Europese aanbesteding management- voorziening
Aanbesteding Storage, servers en Back up
Innovatiepartnerschap
Europese aanbesteding Scanstraat Heerlen Belastingdienst
Welkom Even voorstellen: Wnd Arbeidsdeskundig Adviseur
Categorie Inkoopadvies en juridische capaciteit
Informatiebijeenkomst aanbesteding Haakarmvoertuigen IFV2015-FLIB-01
Veerponten Noord-Limburg
Gebruik TenderNed Gemeente Lelystad.
Europese aanbesteding Boekscanners Nationaal Archief
Strijken stuw Linne.
Aanbesteding Eten & Drinken
RWS Programma’s, Projecten en onderhoud
Prijsvraag digitale economie informatiesessie 19 oktober
Nedgraphicsdag 18 september 2012
Oeververbinding Kazernekwartier
Informatiebijeenkomst Selectiefase 25 januari 2017
Vooroeververdediging Afsluitdijk
Onderhoud DVM-systemen WNZ zaaknr
Verbetering Secundaire waterkeringen
Marktconsultatie Krimpense Algeracorridor
Europese aanbesteding Boekscanners
Aanbesteding Arbo/PPMO
Planning inkoopprocedure Wlz 2016
Marktconsultatie: Integrale crisishulp in Zuid-Limburg 27 juni 2018
Informatiebijeenkomst aanbesteding regionale resultaatgerichte inkoop
De grote lijn van deze Openstelling in 3 dia’s
BaTe Financiële Dienstverlening B.V.
Informatiebijeenkomst Inkoop NMD maart
Transcript van de presentatie:

Europese aanbesteding Mediastrategie en -planning Rijksoverheid Inlichtingenbijeenkomst 18 juli 2013

Agenda Welkom & introductie Aanbestedingsprocedure Aandachtspunten Scope van de opdracht Doel van de aanbesteding Vragenronde 18 juli 2013

Welkom & introductie Doel van de bijeenkomst Voorstellen Aanbestedende dienst en deelnemers aan de aanbesteding Spelregels Inlichtingenbijeenkomst Vragen aan voorzitter Antwoorden zijn concept; geen rechten Alleen eenvoudige vragen direct beantwoord Juridische vragen geparkeerd Verslag wordt (geanonimiseerd) gepubliceerd Vragen schriftelijk indienen voor nota’s van inlichtingen

Aanbestedingsprocedure Niet-openbare procedure: selectie & gunning Raamovereenkomst & mini-competities Planning Sluitingstermijn 1e vragenronde: 22 juli om 17:00 uur Publicatie 1e NvI: 2 augustus Sluitingstermijn 2e vragenronde: 7 augustus om 12:00 uur Publicatie 2e NvI: uiterlijk 19 augustus Sluiting indienen verzoeken tot deelname: 26 augustus 12:00 uur

Aandachtspunten voor gegadigden Knock-outeisen: referenties 1 en 2 Selectie op basis van referenties 3 en 4 Voorkom dat we ‘Verzoek tot deelneming’ ongeldig moeten verklaren! Rechtsgeldigheid ondertekening Gegadigde moet blijken uit KVK-uittreksel Meldingsplicht onjuistheden/onduidelijkheden bij traffic@minaz.nl Alle informatie via traffic@minaz.nl.

Scope van de opdracht Dienstverlening op het gebied van mediastrategie- en planning voor campagnes en losse plaatsingen van de Rijksoverheid.

Doel van de aanbesteding 1. Meer (regie op) kwaliteit - Mediakennis binnen rijksoverheid vergroten en delen - Kennis van processen verbeteren en optimaliseren - Op termijn: verkorten van leadtimes - Grotere effectiviteit van de media-inkoop 2. Efficiënter mediaproces - Minder betrokken partijen - Opdrachtgeverschap verbeteren

Vragenronde Schriftelijk ingediende vragen Mondelinge vragen

18 juli 2013

Tariefopbouw Bruto tariefkaart € 1000,00 -/- DPC kortingen (stel 32%) € 320,00- Netto tarief € 680,00 -/- 15% retourcommissie € 102,00- Netto/netto tarief € 578,00 -/- korting retourgelden (6%) € 34,68- +/+ DPC-fee (2,65%) € 15,32 Factuurbedrag excl. BTW € 588,64 Factuurbedrag incl. BTW € 675,95