Evaluatie AFAS Tennis Classics 2014

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
SMC078+ Facebook The Adult Version. Meer resultaat met Facebook Inspireren, motiveren, cases & praktische tips Met z’n allen!
Advertisements

“Hoe kom ik aan klanten?”
1 Triple P: Positief opvoeden Thuisbegeleidingsdienst De Klink 20 jaar Thuisbegeleiding.
Vertegenwoordiging landelijk netwerk en relatie regionale netwerken Sessie B NOV Conferentie 7 oktober 2008.
Succesvol communiceren met je klant!
Presentatie: Jan Paddenburg Manager Sportplan Niels Balke
HPO Sector Kinderopvang
Training Horecateam Het Rijk Golfbanen
JAARPLAN HOCKEYSPONSORING DOELSTELLINGEN Bijdragen aan de naamsbekendheid Positieve bijdrage aan het imago Binding eigen medewerkers/ Company Pride.
Lijn in NLT ? Henriette Kok Baukje Lobregt
1 Masterclass Talentmanagement 22 september 2011.
Klantgerichte ICT organisatie
Marketing presentatie
Evaluatie van de sensibiliseringsacties van de OCMW's Engender asbl.
Verbinding opleiding en praktijk
Commercieel jaarplan Commercie:
Adviesgesprekken Hanny van Heusden Marcel Doornbosch 2010.
Professioneel-kritische Instelling
Ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling Professioneel-kritische Instelling Training follow-up (dag 2)
Wat is het eigenlijk? Welke bedoeling zit erachter? Waarom is dit belangrijk voor mij? Wat, hoe, wanneer, wie en vragen!
Slagkracht met kwaliteit
VAKBEURS PUBLIEKE EVENEMENTEN. FESTIVAK Vakbeurs voor publieke evenmenten Verschillende seminars over alle aspect Veiligheid, marketing, materialen etc.
Vroege Vogel-sessie Managementsystemen op een rij Relatie INK-managementmodel en andere managementmodellen drs. J.A.J. Balk, INK Vroege Vogel-sessie,
Presentatie Cubiss Jaap Koster Senior Accountmanager Centric Software Engineering.
Blog Presentatie 30 september Rick Severs.
10 januari 2015 Bedrijfsoriëntatie Unit 4 Agresso Presentator: Yoran Kleiberg.
Werksessie Een openbare ontmoetingsplek in de openlucht 20 juni 2014 Peter van Heek (VKK-FDG)
Bovenkamer on tour Presentatie BOJOG september 2014.
1 Workshop: bewustwording loyalty Workshop loyalty, bewustwording en eerste stappen.
Ik ben naam, functie Wie zijn jullie? bedrijfsnaam Welkom bij.
Goederenverwerking H25 Relaties Manager Handel.
Project Presentatie Team Coke ‘n Cherry: Project Presentatie Jasper:Projectleider Edwin:Teamleider Annop:Research Aron:Redacteur Mike:Visual Design /
Van eenmalige bezoeker naar structurele donateur Hans Broodman en Balt Leenman Congres Podiumkunsten, Dordrecht dinsdag 19 mei 2015.
Organisatie analyse en concrete vervolgstappen
Even voorstellen: Docent Internet Marketing Internetmarketeer
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Ondernemend Vitam Een training in ondernemend werken op je locatie.
Letterlijk door én voor patiënten uit deze doelgroep.
Relatie tussen het PI en bedrijven Anne van Opijnen (2015)
Evaluatie Orientatieweek opleiding verpleegkunde Schooljaar
HET MERK DEN HAAG SESSIE CITYBRANDING MEET&SHARE 10 NOVEMBER.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Inleiding Masterclass Opbrengstgericht Werken Willem de Vos PO-Raad – Woensdag 9 december 2015.
H.C. ‘s-Hertogenbosch Gerard Booij en Pieter Bak, sponsorcommissie H.C. ‘s-Hertogenbosch HockeySociëteit ‘s-Hertogenbosch.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Presentatie Raadscommissie Verkeer en Vervoer – gemeente Dordrecht
Conferentie Digitale Hulpverlening Denny Mouqué en Jeroen van Emde Boas Stichting Korrelatie 19 mei 2010.
Bètadidactiek Beschrijving vak en NLT competenties die aan bod komen.
Digitale psycho-educatie autisme Presentatie Digitale PE voor volwassenen met ASS Wie zijn wij Voorstelrondje? Vragen tussendoor welkom.
Presentatie Project Pameijer Robbert, Mark, Tarik en Matthijs.
Bouwbeleidsplan Leudal. Waarom een bouwbeleidsplan Landelijke ontwikkelingen met als speerpunten: verminderen regeldruk, lastenverlichting voor burgers.
Medezeggenschap en agressie en geweld in de marktsector Jo Scheeren Harry Hartmann.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Topfit de zomer in!.
Toon kuijpers MH2a.
Presentatie doelstellingen ForAmbition 2016
MO302B Noud, Ralf, Sanne en Lotte
(h)erkennen door de bedrijfsarts en de verzekeringsarts
Triple P: Positief opvoeden Thuisbegeleidingsdienst De Klink
Wat is DRAMA??.
Kerken op de bres voor vrouwen in Colombia
Laaggeletterdheid en de BPV
Van Missie en Visie via strategische doelen naar beleidsplan
Is de economische recessie een zegen voor de relatie ouders en school?
Elvie Pepper 29 maart 2019.
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Doelen Aan het einde van de les weten jullie:
Startgroep nieuwe HR-cyclus
En professioneel handelen
Transcript van de presentatie:

Evaluatie AFAS Tennis Classics 2014

Bedankt! Voor jullie bijdrage!

Geweldig toernooi Samen meer dan 2000 (zakelijke) gasten ontvangen in 4 dagen Partners en AFAS medewerkers samen Nieuwe plannen en hernieuwde kennismakingen

Evaluatie

cockpit

cockpit

doelstellingen Relatie evenement Verbinden doelgroepen Geen beurs Verbinden doelgroepen Klanten AFAS naar Partners Klanten Partners naar AFAS 2014 test: branche gericht Onze relaties een goed gevoel geven

Feedback partners Koffiekarren Herkenbaarheid van partners Branche herkenning Gasten die niet aankomen bij partners Koud en tocht bij Unit 10 Lastig vol krijgen unit met kwalitatieve bezoekers Inhoudelijk component (presentatie, sessie, etc) Geen zeep in de toiletwagen bij de vrouwen 

#zinin2015