Adham Laamraoui Programma manager Digitale Innovatie
2. Digital Strategy? Een Digital Strategy bestrijk zowel de voorkant van de organisatie (customer facing, service & verkoop) als mede de achterkant (backbone) waarbij verschillende onderdelen in de waardeketen een verregaande integratie kennen. Van proces optimalisatie, data integratie (ontschotten) alsmede Knowledge en resource management. Ten einde de keten, naadloos aan te laten sluiten op wensen & behoefte van de consument (customer centricity). MIT & Capgemi Consultancy study - https://www.capgemini.com/resource-file-access/resource/pdf/The_Digital_Advantage__How_Digital_Leaders_Outperform_their_Peers_in_Every_Industry.pdf
3. Digital Marketing
3. Digital Marketing
3. Digital Marketing Een naadloze consumenten ervaring waarbij wij ongeacht tijdstip, device of locatie kunnen voorzien in de (digital) klantbehoefte.
3. Digital Marketing
4. Digital Marketing Scan Scan behelst: De meest kritieke, performance bepalende attributen zijn opgenomen. 30 attributen (meetpunten). 7 geavanceerde tools (reproductie van meetresultaat). Per attribuutgroep een aparte wegingsscore. Personeel, is komen te vervallen.
4. Digital Marketing Scan KMT CMS GX CMS WaaS 2.0 - Joomla Adobe Back-end De journey van een Buyers Persona ook wel de customer Journey genoemd. Model: McKinsey Buyers Loop & Hubspot Market Automation
4. Digital Marketing Scan
Innoveren!
Innoveren!
Innoveren! Aan de hand van structurele -live- experimenten toetsen wij de mate van gebruik, revenuen en maatschappelijk toegevoegde waarde van onze innovatie. Hierop passen wij de LEAN start-up methode toe. Continue GAT. Build Idea Test Measure Evaluate 90 daagse cyclus LEAN
Biblyo! Wat is echt?
Biblyo! Wat is echt?
Biblyo! Wat is echt?
Biblyo!
Biblyo www.Biblyo.nl
Biblyo www.Biblyo.nl
Hoax
Hoax
Hoax
Leuk!
Resultaten
Resultaten
Toekomst Live demo biblyo 2.0 Van publish naar platform!