Adham Laamraoui Programma manager Digitale Innovatie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Die verzuimdossiers kosten mij teveel tijd”
Advertisements

Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Management Informatie en Business Intelligence voor uw kantoor
Pilot Loondispensatie Oktober •Aanleiding aanmelding / deelname pilot •Doelgroep •Toegangstoets •Uitgangspunten - ontwikkelingen •Huidige status.
Maar niet elke koning is even belangrijk!
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Organisatie en sourcing van de DLWO Jacco Jasperse Informatie- en procesmanager Manager Dienst Informatievoorziening en Automatisering.
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
Onze missie: “Wij voorzien onze opdrachtgevers en partners van simpele, praktische, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige oplossingen”.
Automatisering & Informatisering Binnen het Regionaal Centrum Eindhoven.
Op zoek naar verbetering
Toepassing van het Auke Hofstra B.V. Production Improvement.
Risicomanagement Beperking van vrijheid of ruimte voor kansen
CRM in Nederland Trends en Vooruitzichten Utrecht 23 januari 2008.
11 Infrastructuur Optimalisatie: Waarom een op voorzieningen gebaseerd platform de betere keuze is.
Logistiek management: begrippen en principes
Methoden voor het meten van klantentevredenheid
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
LIPS 8 december Programma 9u30Inleiding 9u40Portaal » Portaal in Drupal » Drupal voor websites » Alternatief van DaliCMS (Lodgon) 10u10Demo Lodgon.
INVLOED VAN MARKETING OP CONSUMENTEN
La nouvelle espérance - geïntegreerd project 2008 Belangrijke aspecten bij de keuze van een CMS systeem 2. Inleiding project CMS functionaliteiten Support.
Quality Function Deployment
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
van informatiemodel naar informatiemanagement
WELKOM publiek in control, draai de rollen om Anneke van der Vaart Account manager CJP Thijs Sprangers CEO Live on Demand CJP Cultuurkaart.
De kern Core Competence Positionering
Vragen subsets OM2. Vragen subsets (1)  Hoe verhoudt de opmerking van BSN over niet te snel starten met een ALP-voorstel zich tot de opmerking van de.
Tot nu toe Drie kerncompetententies vastgesteld: –klantgerichtheid –betrouwbaar –flexibel Nog een aantal beslispunten.
De markt veroveren GETTING THE MARKET MARKET GETTING MARKETING.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Wereldoriënterende vakken in de onderbouw.. Aanleiding tot ons onderzoek Er is vraag naar lesmateriaal voor wereldoriënterende vakken in de groepen 1.
Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management.
DMK – week 2.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 4
“Aan de slag met Business Consultancy.
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
Internationale marketing
Presentatie voor de Soester Zakenkring - Organisatie & Innovatie - Waarde Winst Inspiratie.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Procesverbetering in de Zorg
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
DE HRM COCKPIT Naar de ontwikkeling, opvolging en evaluatie van een duurzaam HRM beleid.
MO302B Noud, Ralf, Sanne en Lotte
DE LEAN STARTUP HOOFDSTUK
Realisatie en implementatie
Grip & Controle op digitalisering
Hoofdstuk 8 Relatiemarketing
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Internationale marketing
Digitale transformatie is de sleutel tot een nog succesvollere samenwerking Sven Eijck, 14 november 2017.
Kluwer The end of Publishing
CIO 3.0: een gemeentelijk perspectief op de digitale transformatie
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Stel dat de (onderwijs) wereld gaat veranderen
Procesondersteuning binnen de sociale zekerheid
Klantgerichtheid – Houding en gedrag
Klantcontact: toen, nu, straks?
Ali g
Servitisation of data analytics models: strategic options and challenges Inspiratiesessie SLF Summit 2018.
Alleen het kennen van Christus telt
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
DE TOEKOMST VAN ONLINE FONDSENWERVING
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Adham Laamraoui Programma manager Digitale Innovatie

2. Digital Strategy? Een Digital Strategy bestrijk zowel de voorkant van de organisatie (customer facing, service & verkoop) als mede de achterkant (backbone) waarbij verschillende onderdelen in de waardeketen een verregaande integratie kennen. Van proces optimalisatie, data integratie (ontschotten) alsmede Knowledge en resource management. Ten einde de keten, naadloos aan te laten sluiten op wensen & behoefte van de consument (customer centricity). MIT & Capgemi Consultancy study - https://www.capgemini.com/resource-file-access/resource/pdf/The_Digital_Advantage__How_Digital_Leaders_Outperform_their_Peers_in_Every_Industry.pdf

3. Digital Marketing

3. Digital Marketing

3. Digital Marketing Een naadloze consumenten ervaring waarbij wij ongeacht tijdstip, device of locatie kunnen voorzien in de (digital) klantbehoefte.

3. Digital Marketing

4. Digital Marketing Scan Scan behelst: De meest kritieke, performance bepalende attributen zijn opgenomen. 30 attributen (meetpunten). 7 geavanceerde tools (reproductie van meetresultaat). Per attribuutgroep een aparte wegingsscore. Personeel, is komen te vervallen.

4. Digital Marketing Scan KMT CMS GX CMS WaaS 2.0 - Joomla Adobe Back-end De journey van een Buyers Persona ook wel de customer Journey genoemd. Model: McKinsey Buyers Loop & Hubspot Market Automation

4. Digital Marketing Scan

Innoveren!

Innoveren!

Innoveren! Aan de hand van structurele -live- experimenten toetsen wij de mate van gebruik, revenuen en maatschappelijk toegevoegde waarde van onze innovatie. Hierop passen wij de LEAN start-up methode toe. Continue GAT. Build Idea Test Measure Evaluate 90 daagse cyclus LEAN

Biblyo! Wat is echt?

Biblyo! Wat is echt?

Biblyo! Wat is echt?

Biblyo!

Biblyo www.Biblyo.nl

Biblyo www.Biblyo.nl

Hoax

Hoax

Hoax

Leuk!

Resultaten

Resultaten

Toekomst Live demo biblyo 2.0 Van publish naar platform!