Inleiding Voorstelling Unità Planning Voorstelling producten

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Permanentie kosten of opbrengsten geboekt, die behoren bij
Advertisements

Financieel Plan.
Budgettering voor KMO’s: Agenda
Kwartaalresultaten en financiële vooruitzichten voor het boekjaar 2007 Adventure Works | Marie Margaux | Juli 2008.
Marketing Arendonk Philippe Dilen Maarten Hoyberghs Kristof Jacobs
Strategische vernieuwing door propositieontwikkeling
Energie van en voor Ameland. Wat is AEC  Inkoop groene stroom en gas en verkoop aan Amelanders en bedrijven op Ameland  Zonder winst oogmerk  Zelf.
Mariska Warnars Coördinator SBIR cyber security Agentschap NL
Agenda Informatiemarkt ALV Vogelwijk Energie(k) - aanvang uur Omzetting van Coöperatie naar Vereniging Vogelwijk Energie(k) – Samenstelling bestuur.
Benefietconcert voor operatie Bekende Vlaamse artiesten helpen om geld in te zamelen voor de operatie van een jongetje van op het O-L-V-v-Lourdesinstituut.
Energie van en voor Ameland. Wat is AEC  Inkoop groene stroom en gas en verkoop aan Amelanders en bedrijven op Ameland  Zonder winst oogmerk  Zelf.
Welvaart Hoofdstuk 2.
Product/marktmatrix Producten en markten waarop we actief zijn
BSN - Financieel Management Executive A 8 april 2009
Toegevoegde Waarde Productie = inkomen.
Culturele receptie – wat, hoe, waarom?
Van Valckenborgh Dirk Februari Definitie “optie op aandelen” : Recht / Verplichting om een standaardhoeveelheid aandelen te kopen (call-optie –
Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we.
Easykitchening. Inhoud Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Wat hebben we geleerd?
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
International Business Adviser
Marketing dag 1 Naran Bekh-Ochir, Lisa Hofman, Thomas Hermans
5.1 Hoeveel kost dat? Afzet is het aantal producten dat een bedrijf verkoopt. Vermenigvuldig je de afzet met de verkoopprijs (excl. btw) dan weet je wat.
Zelfgemaakte wafel en appelcake Groepsopdracht “Marketing” 1 e semester.
Budgetteren H4 Liquiditeitsbudget Ondernemer detailhandel.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
Retaileconomie hoofdstuk 1, paragraaf 1.7
HOOFDSTUK 7 ONZE KOSTEN & BATEN
Hoe optimaliseer je je management en fiscaliteit.
Les: Ondernemings plan 2. LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
BUSINESS IT & MANAGEMENT Instituut voor Bedrijfskunde.
Het jaartje rond … januarifebruarimaartaprilmeijunijuliaugustusseptemberoktobernovemberdecember.
Van idee naar onderneming Wat brengt het idee op? FEBRUARI 2016JAN PAUL TER KEURST.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Financieel Management Hoofdstuk 6 en 7
Je hebt nu € ,00 op de bank staan van jouw privé rekening (ABN) Het is
Basisboek Bedrijfseconomie hoofdstuk 3 Financiële overzichten Achtste druk © 2008 Noordhoff Uitgevers © 2010 Economie Leer Kracht.
Voortgangsrapportage Vitaal Leudal September – Oktober 2014 Tbv commissie Bestuur en Middelen oktober 2014.
Planning & Control cyclus Bestuursrapportage 2011 Themabegroting 2012 Lokale lasten (belastingdruk) TECHNISCH BERAAD 3 NOVEMBER 2011.
omzet, inkoopwaarde, bedrijfskosten en nettoresultaat
Hoofdstuk 2 De winstmarge VWO 3
Lesbrief Vervoer H2.
Welkom op dag 2 van Jong Ondernemen
verwarring begrippen omzet of winst
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Brutowinst en nettowinst
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Wanneer er maar één aanbieder is
Hoofdstuk 25.1 Permanentie: Kosten & Uitgaven
Een product of dienst verkopen
Welkom Havo 5..
Welkom Havo 5..
Havo 4 Lesbrief Vervoer.
Deelproject dorpshuis Wedde
Resultatenrekening prognose
liquiditeitsbegroting
Dit is onze bedrijfsnaam
© UNIZO.
Welkom 8 mei 2018.
– Utrecht – Eindhoven – Zwolle
Break-Even Hoofdstuk 11 M&O.
Afzet = Aantal verkochte producten
PRODUCEREN OMZET, AFZET, WINST.
Hoofdstuk 2 Van kosten naar verkoopprijs
GfK Supermarktkengetallen
Bob D’hondt, Laura Van Endert & Alessandro Royens
Financieel 2.
Financiering en inkoop
BASISREKENVAARDIGHEDEN
Financieel Verantwoordelijke Technisch Verantwoordelijke Commercieel Verantwoordelijke Administratief Verantwoordelijke.
Transcript van de presentatie:

Inleiding Voorstelling Unità Planning Voorstelling producten Stand van zaken Prognose Receptie

Voorstelling Unità Naam 4 departementen Project Unie Administratief Commercieel Financieel Logistiek Project

Planning

Voorstelling product 3 categorieën In uitwerking: Schoolgerief Cadeaupakketten Accessoires/overige In uitwerking: Fifa-tornooi Marktverkoop

Stand van zaken Startkapitaal 900,00 EUR Investeringen: Vinyl-spandoeken Standjes + decoratie Affiches Website www.unita-zavo.be Totaal kosten 408,68 EUR Totaal opbrengsten 366,30 EUR Op 2 weken!

Aankopen Verkopen Maand leveranciers Producten Prijs September - Oktober Ikea tafeldoeken € 26,31 Action Schoolgerief € 26,30 November Vinyl-spanddoeken Spanddoeken € 128,38 Blokker Kerstmutsen € 26,41 € 201,28 Totaal € 408,68 Verkopen ZAVO Hoogstraat ZAVO Groenstraat Kaas- en breugelavond Totaal € 71,00 € 32,50 € 262,80 € 366,30 Kapitaal € 851,82

Prognose Volgend trimester Fifa-tornooi Normale verkopen Geschatte omzet 350,00 EUR Prijs voor winnaar (kost nog niet bekend) Normale verkopen Geschatte omzet 400,00 EUR Marktverkopen Steakweekend Opendeurdag Geschatte kosten 150,00 EUR Geschatte winst van 250,00 EUR

We nodigen u graag uit voor onze receptie. Bedankt voor uw aandacht.