Hometastic Marktgebied en vestiging Demografisch profiel Promotie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Onze kernwaarden.
Advertisements

Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
Marketingmanagement in een Europese KMO
Certes tevredenheidsenquête Resultaten enquêtes 133 enquêtes > Verdeling per makelaar.
Inhoud Debriefing Uitleg concepten. Inhoud Debriefing Uitleg concepten.
KICK-OFF PROJECT HVA APPS B.V.
Spreekbeurt door Maxime Van Poucke 6A
Problematiek rond het rekruteren van stewards Voor een kleine club als SV Zulte Waregem Jeroen De Volder SV Zulte Waregem Arteveldehogeschool.
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
4 P´s en 3 R-en MK01.
Stap 1. Waarom een marketingplan?
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Chococopy Ambacht & Innovatie Rotterdam Mei 2011.
Wat vooraf ging… Regionale stimuleringsregeling Samenwerking met milieu educatie centra Communicatiemiddelen –NME-krant –Persberichten.
Milieutrefdag 4 juni 2009 Open een bezoekerscentrum in een natuurgebied.
Stad Gent TitelABC Sub-Titel Serie Deelgemeenten en Buurten
Canvasmodel Bol.com.
Service Apotheek Farmaceutische zorg
Citymarketing Hilversum 2006
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
Onthaal en service.
Vrijwilligerscentrale Haarlem e.o.
Visie Missie Analyse fase SWOT analyse Strategische fase Operationele
Marketing College 8 Hoe zat het ook al weer?. Deze week Herhaling stof tot nu toe Aanvullen “Test je kennis” Vragen Antwoorden “Test je kennis”
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
HAPPY HOUR HOLLIDAYS IS GESPECIALISEERD IN JONGERENVAKANTIES ALWIN EN LEON.
Websites. Een succesvolle website Een succesvolle website bevat: Een goede usability Een mooie lay-out Een goede kwaliteit.
POWERPOINT TOM KOSTER  Inhouds opgave 1. Over. 2. producten. 3. bestemmingen. 4. prijs. 5. promotie.
Toepassingen 5L week 4: ‘Mensen rondom ons’
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
Week 2 : Ontwikkelingspsychologie, Liesbeth van Beemen:
Omgevingsvergunning: betere dienstverlening door integratie en digitalisering vergunningsverlening? Durven met dienstverlening 15 oktober 2015 Ranja Van.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
If you are looking for a perfect and reliable copyshop and printshop services in Nederland, then your search is complete.
Mijn gemeente Welkom in Affligem Gebruikte symbolen Ga naar mijn volgende dia Ga naar mijn voorgaande dia Ik wil nog even mijn informatie raadplegen.
“Podium Cadeaukaart” Podium Cadeaukaart Ralf Moerman (traffic coördinator SPTC) Rikkert Kremer(operationeel directeur SPTC)
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Steffen Frusch & Arnold Schulte Online makelaar als leadgenerator voor het intermediair.
1 Dewaele Consultancy Power for your Organisation Dewaele Consultancy Power for your Organisation.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
HET MEERJARENPLAN. Het MJP: Een onafscheidelijk duo 2 Het meerjarenplan 2. Financieel deel1. Inhoudelijk deel De beleidsnotaDe financiële nota.
Het is een noodzaak voor het bedrijfsleven om online aanwezig te zijn Maar veel kleine bedrijven zijn terughoudend om dit te doen, als gevolg van de tijd.
OSR onderzoek Tevredenheid schoolleiders kwaliteit OSR-opgeleide docenten.
Strategische Sportvisie Heeze-Leende Bijeenkomst woensdag 23 november 2011.
Periode 1 – week 7 Promotie.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Tevredenheid schoolleiders kwaliteit OSR-opgeleide docenten
Voorstellen Vastgoedkantoor
Wetenschappelijke poster
Voorstellen Vastgoedkantoor
Klantgerichte publieke dienstverlening in Nederland
Become aware (Verzamel slide voor de presentatie)
Oprichting van de BIZ Krabbepolder/Zeehavengebied (Zuid)
Hometastic Marktgebied en vestiging Demografisch profiel Promotie
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
What will you do to change the
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Stichting De Waaier Presentatie 30 november 2017.
Marketing Week 6 Het mediaplan Les 1.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Het uitbesteden van overheidstaken aan de particuliere sector
Presentation-Skills H4 Promotie en service.
LOP Secundair onderwijs
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Hometastic Marktgebied en vestiging Demografisch profiel Promotie Hannelore, Amy, Soufiane, Stijn, Maxime, Kyara Hogeschool Gent Marktgebied en vestiging Demografisch profiel Promotie Hometastic is gevestigd te Temse, een deelgemeente van Sint-Niklaas. De keuze van het marktgebied is meer dan enkel Temse, hierbij hoort ook nog Sint-Niklaas, Waasmunster, Hamme, Kruibeke, Bornem, Puurs, Sint-Amands. Het kantoor ligt in de Hoogkamerstraat 160,9040 Temse. De volgende twee grafieken bevatten het inwonersaantal en de bevolkingsdichtheid per gemeente binnen het gekozen Marktgebied. Naambekendheid is in het begin maar ook naarmate dat het kantoor groeit heel belangrijk, het is dan ook van belang dat de bekendheid positief is. Daar kan enkel aan gewerkt worden door de klanten tevreden te stellen en ervoor te zorgen dat deze klanten ook tevreden blijven Promotie middelen om naambekendheid te krijgen zijn onder andere een aantrekkelijke website, voor deze website zijn er verschillende mogelijkheden zoals SEA & SEO. Maar ook online advertenties en advertenties in kranten en dagbladen zijn belangrijk zo wordt er een groter publiek bereikt. Flyers, folders en Gadgets zijn ook van essentieel belang bij het verkrijgen van naambekendheid, hierbij heb je verschillende mogelijkheden zoals Visitekaartjes, Balpennen, Mapjes, autostickers, enz.… Op de volgende drie grafieken bekijken is de bevolkingsdichtheid meer in detail te zien voor de 3 leeftijdsgroepen Organisatie en team Jaar 1 Jaar 2 Makelaar Projectontwikkelaar Makelaar Marktaanbod   Stad/ gemeente Postcode Aantal kantoren Aantal transacties in 2014 Gemiddeld aantal transacties/ kantoor 1 Sint-Niklaas 9100 19 kantoren 1.108 58,3 2 Temse 9140 6 kantoren 455 75,8 3 Waasmunster 9250 135 22,5 4 Sint-Amands 2890 1 kantoor 99 99,0 5 Bornem 2880 2 kantoren 276 138,0 6 Puurs 2870 3 kantoren 218 72,7 7 Kruibeke 9150 231 213,0 8 Hamme 9220 337 112,3 Enerzijds als kernactiviteiten oefent Hometastic bemiddeling bij verhuur en verkoop. Anderzijds dan als nevenactiviteit gaat Hometastic voor waardebepalingen en op lange termijn ook syndicschap. Projectbegeleiding is ook een dienst die bij het kantoor kan worden aangesproken. Hometastic ( ( Home & Fantastic Kwaliteit en service Marketingpunten: Betrouwbaarheid Professionalisme Kwaliteit