K.I.S.S. (Keep it super simple) voor de klant PIANOo-congres 2017 K.I.S.S. (Keep it super simple) voor de klant SHEET ALGEMEEN PIANOo Cindy Maring-Akkal #pcongres
Programma Vragen over de lean-methode Nieuwe en oude proces Aanleiding om het proces aan te passen Verbeteringen in het proces en werkwijze Toelichting aanpak Lessons learned Vragen K.I.S.S. voor de klant 2
Vragen over lean Blijf staan als je van lean gehoord hebt Blijf staan als je met de lean-methode hebt gewerkt Blijf staan als je met de lean-methode resultaten hebt geboekt K.I.S.S. voor de klant 3
Vereenvoudiging van het proces K.I.S.S. voor de klant 4
Film van het oude proces Oud aanbestedingsproces K.I.S.S. voor de klant 5
Aanleiding om het proces aan te passen K.I.S.S. voor de klant 6
Verbeteringen proces en werkwijze K.I.S.S. voor de klant 7
Toelichting aanpak Klantarena Uitgangspunten Brown Paper Verschillende disciplines 2 dagen op een externe locatie Identificeren Specificeren Selecteren Contracteren K.I.S.S. voor de klant 8
Lessons learned Projectmanagement Bemensing K.I.S.S. voor de klant 9
Vragen K.I.S.S. voor de klant 10