Validatie Auvesta Klant De validatie van de klant alerts-wat betekenen ze? Zie voor een uitleg over de waarschuwingen van de validatie en wat te gelieve de schermen die volgen.
1. Ga naar http://www. auvesta-portal. com/default 1. Ga naar http://www.auvesta-portal.com/default.aspx en selecteer Klant.
2. Geef klantnummer en wachtwoord.
3. Weergeven van de waarschuwing tijdens de validatie.
4. Hover cursor over schild en u ziet het bericht 'U bent niet nog volledig gevalideerd'.
5. Selecteer schild en klik op 'open validaties'
6. Bekijk de open validaties Identiteitskaart en Bankrekening.
7. Upload Paspoort. Selecteer depot Paspoorthouder
8. Selecteer bestand om te selecteren van het paspoort-bestand dat u hebt afgetast. Let op: het bestand mag niet groter zijn dan 3MB en de totale grootte van uw documenten mag niet hoger zijn dan 12MB.
9. Selecteer Paspoort Pagina 2.
10. Zoek en selecteer uw gescande Paspoort-bestand.
11. Druk op Upload.
12. Upload wordt bevestigd 12. Upload wordt bevestigd. Klik op de pijl om terug te keren naar het scherm van de validatie.
13. Klik voor het invoeren van uw bankgegevens.
14. Geef uw bankgegevens. Houd er rekening mee: Routing is BIC-Code 14. Geef uw bankgegevens. Houd er rekening mee: Routing is BIC-Code. Druk op de > hieronder om door te gaan.
15. Controleer uw gegevens correct zijn en selecteer de teek.
16. Gelieve het succes bericht weergeven. Selecteer het volgende.
17. Controleer dat uw bankgegevens kloppen 17. Controleer dat uw bankgegevens kloppen. Selecteer het pictogram Upload.
18. U zal nu moeten uploaden van uw bankafschrift voor dezelfde account.
19. Selecteer rekeningoverzicht. Druk op Select file.
20. Nadat u hebt geselecteerd, de pers bestand uploaden.
21. Uw documenten gecontroleerd moeten worden of binnen 5 werkdagen.
18. Dat is alles voor nu. Wanneer de validatie voltooid is, gaat het schild groen.
That's It!