Onderzoek bij garages in Utrecht

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Advertisements

Regelhulp Regelhulp.nl is een digitale wegwijzer van de overheid voor iedereen die zoekt naar zorg of ondersteuning. Het webportaal bevat actuele informatie.
VERANDERING IN DE TEAMORGANISATIE Een Willem de Haas © Willem de Haas.
Strategische vernieuwing door propositieontwikkeling
Ivo Valkenburg, directeur Adviesklimaat bv What a Wonderful World! Louis Armstrong
Advies AO Wielerbond De Euromasters
1 Workshop voor maatschappelijke organisaties ter voorbereiding op de Beursvloer.
Stimular, de werkplaats voor Duurzaam Ondernemen Themabijeenkomst klimaatneutrale bedrijfsvoering overheidsorganisaties Utrecht, 23 september 2013 Stefan.
Game > gastheerschap
Vierde ervaringsuitwisseling “Competent van kop tot teen!” 8 april 2010 Lieselore Beckers & Isabelle De Wispeleir VIVO vzw ompetent van kop tot teen !
HoekscheWaardDuurzaam
Missie Omgeving Identiteit Waarden & Overtuigingen Vaardigheden
Presenteren van producten en diensten Petr Salz Geldrop, 24 mei 2004.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Welkom bij de tussentijdse presentatie
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
Hoofdstuk 2 De fundamenten van individueel gedrag
Hoofdstuk 2 De fundamenten van individueel gedrag
Ormit, Hetty van Ee Ronald van Maurik De Bilt, 1 mei 2012
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Hoofdstuk 13 Bedrijfswaardering
1 Uitrol Werkplein Noordoost Flevoland juni 2009 Werkplein Noordoost Flevoland.
Competent van kop tot teen! Studiedag 8 juni 2010 Competenties en VTO beleid Een degustatie van instrumenten Joke Sweygers Patricia Van Dessel VIVO vzw.
De huidige opleiding. Persoonlijke leerroutes, verantwoordelijk voor eigen leerproces en betekenisvolle ervaringen opdoen.
LOMOZ Versterking van de positionering 1. 2 Agenda 1.Drijfveren: idealisme 2.Marketingbeleid 3.De vertaalslag naar de LOMOZ situatie 4.Plan van aanpak.
Presentatie CabFaB Open podium 16 maart Bedrijven praten weliswaar steeds vaker over klantgericht werken, de praktische invulling is nog altijd.
WapliX CRM New generations of applications. Wat is WapliX CRM?  Contact Information Management Organisaties, contactpersonen en projecten worden beheerd.
WapliX Financiële Planning New generations of applications.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
10 tips Lees ook de Manpower White Paper!
Hallo ik ben Henk Wassen Een ervaren Kwaliteit en Arbo-functionaris.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Veranderen: 2 verschillende benaderingen
MVO KENNIS KAART. Werkomgeving Maatschappij Milieu Ketenbenadering Bedrijfsethiek Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.
AV LOP SO/ Gent 3 juni 081 Zorgen en vragen van ouders LOP- focusgroep Ouderbetrokkenheid Marie-Paule Gavel Ali Capa.
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Methodische gespreksvoering
Excellent adviseren Mr. Paul F. Heuperman
Verkopen en kassa H2 Verkoopgesprekken Ondernemer detailhandel.
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
Zo makkelijk is verkopen…
Gameplan parkeergarage zelfsturende auto’s. Met wat? 2 Parkeergarages om de 2 gebieden Den Haag en Rotterdam te faciliteren Per parkeergarage zijn er.
Programma koffie en thee presentatie discussie en vragen 1.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Bijeenkomst naar aanleiding van Rapport Ecorys Beleidsdoorlichting “Positie van de client “ Brigitte Zonneveld Plv. Directeur Markt & Consument.
UML De Basics en de Use-case Diagrammen. UML Introductie Unified Modeling Language Grafische modelleertaal Waarom UML? - UML wordt gebruikt om de werking.
ARRIVA.NL Pilot Touch&Travel Arriva Nederland Bas van Weele | 26 september 2014.
Sportieve omgeving / onderneming Hulsberg Jack Opgenoord Huis voor de Sport.
Bedrijfsstijlen in de Multifunctionele Landbouw. Multifunctionele landbouw Afbouwstrategie? Toekomst van de Nederlandse landbouw? Leuk voor erbij? Uitlaatklep.
Skoda inkoper zoeken? Gebruikte Skoda snel online verkocht. Skoda verkopen Skoda verkopen site InkoopSkoda.nl.
Jongerenraad Dordrecht Jonathan de Lijster, Loeka Knol, Egbert van der Linden, Koen van Dijk, Cristophe Romein, Dylan van der Deijl.
Verkoop en advies Hoofdstuk 3 Verkoopafhandeling.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 5 Wat doen leidinggevenden?
Hoofdstuk 2 De fundamenten van individueel gedrag
Verwijzen naar kookboek.
Integriteit Dilemmatraining.
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Meer stille autobanden
Psychologie Motivatie, behoeften en waarden
Plannen en optimaliseren
SOM en Vlaams Welzijnsverbond
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Klantgerichtheid – Houding en gedrag
Waarden.
Inspelen op innovaties
Groepsspringen volwaardig product
Stap drie bij projecten
Transcript van de presentatie:

Onderzoek bij garages in Utrecht De Stille autoband Onderzoek bij garages in Utrecht

Doel De huidige situatie van garagehouders in kaart brengen De verkoop van stille banden stimuleren bij garagehouders Attitude tegenover de stille band 10 garagehouders geïnterviewd

Resultaten Verkoopgedrag van een garage onderneming Lange termijn relaties Klantgerichte verkoopbenadering Eerlijkheid en de klant zo goed mogelijk proberen te helpen Advies naar de klant: Type auto, rijgedrag individu Budget van de klant Afweging opties -> Bandenlabel

Resultaten Extrinsieke motivatie vanuit externe organisaties. Targets Incentives Trainingen en open dagen Attitude tegenover de stille band Meer dan de helft is enthousiast erover De garagehouders die zelf stille banden gebruikte adviseren dit ook naar de klant toe

Advies Training: “Het aanbod aantrekkelijker maken” Positie van de klant Toegevoegde waarde stille banden duidelijk maken Eigenschappen omschrijven + koppelen aan voordelen klant Klantgerichte verkoopbenadering

Advies Informatieve applicatie Toegevoegde waarde huidige en toekomstige campagnes Promoten stille banden in de app doormiddel van een aanbeveling systeem