WAK - Waregem.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Logo Gemeente Laat Kracht en Pracht van (lokale) Sport zien! Datum 2012 Presentatie Sprekers:
Advertisements

Hoe minder dat de gemeente weet van mij – hoe beter. Dit is goed / interessant / bruikbaar voor mij.
Communicatie door de NVVN: meer digitaal Eenvoudiger, meer informatie, meer toegang, meer verbinding, beter bereikbaar Paula Harte, 27 maart 2014.
Ambassadeurs Latent Talent Vrijwilligers van allochtone origine vertellen over hun eigen schoolloopbaan en werkervaring(en)
UiTdatabank wie INvoert haalt er veel UiT!. Infosessie voor lokale actoren en verenigingen in [ jouw gemeente] [Gemeentenaam], [datum]
verenigings- communicatie
Convenant • Convenant ontwikkelinssamenwerking : RIS en gemeente – VAIS en VVSG • Jaarlijks maximum budget met stedenbandzonder stedenband.
Kunst, cultuur en duurzaamheid... Steven Vromman – Low Impact Man.
Inhoud Debriefing Uitleg concepten. Inhoud Debriefing Uitleg concepten.
1 GRUNDTVIGPROJECT VORMINGSACTIVITEIT “GROOTOUDERS & KLEINKINDEREN AAN DE COMPUTER” Welkom!
WAK-inspiratiedag Vlaamse Opera, Gent 1 Week van de Amateurkunsten.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Hans Slender Lectoraat Sportwetenschap
Het Meetjesland proeft, vertelt en zingt! Immaterieel erfgoed in het Meetjesland.
De Digitale Week 2013 Infomomenten De Digitale Week is een initiatief van LINC vzw.
.:: case ::. open deur OCMW Kortrijk oktober 2005 Nick Vandommele.
Infomomenten #digidon - #dw14. Inleiding in de wereld van de Digitale Week – Wat is de Digitale Week? – Wat kan jouw organisatie winnen? – Hoe kan je.
Artforum Kunstenorganisatie binnen landelijk jeugdwerk
Welzijnsoverleg Regio Gent vzw – Welzijnsoverleg Regio Gent vzw – Gezondheidsdienst Gent De Gezondheidsdienst van de Stad Gent.
UiTcampagne Sint-Truiden Uitwerking van een lokale campagne: deel 1 – de start 2009: Begin UiTpartnerschap Sint-Truiden: doelstellingen 1. Beter.
SAMEN LEVEN Team projecten en evenementen. VERLOOP INFO SESSIE  1. De dienst “Samen leven”  2. Projectwerking Antwerpen Noord (team projecten en evenementen)
Het erfgoedalfabet van TERF Erfgoedcel TERF van A tot Z A-B-C-D-E-F-G-H-I-J-K-L-M-N- O-P-Q-R-S-T-U-V-W-X-Y-Z Erfgoedcel TERF.
Citymarketing Hilversum 2006
WAAROM SCHOOLRADIO? LEUK TIJDVERDRIJF COMMUNICATIEKANAAL.
DOne Doorgedreven ondersteuning naar nieuwe economie.
WAK-inspiratiedag Wiels, Brussel 1 Week van de Amateurkunsten.
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
Miniveldtoernooi Wat is miniveldtoernooi? Voetbaltoernooi met teams van 6 personen. Er wordt gespeeld op een half veld. Deelname door mannen en.
Cultuurforum Herent Donderdag 26/3 Tim Guily Tikke1.
Ambassadeurs Latent Talent. Waarom dit project? Vlaams Minister van Onderwijs en Werk in zijn tienkamp voor gelijke onderwijskansen:  ‘Bestrijd vooroordelen.
Evaluatie Huis van de Mechelaar. Cijfers Huis van de Mechelaar Totaal # bezoekers sinds start nieuwe werking: Totaal # afspraken afgehandeld sinds.
‘Ieders mond gezond’ ‘Een begeleid preventief en curatief mondzorgtraject voor hoog-risico groepen’ Stuurgroep mondzorg: Maatschappelijke Tandheelkunde.
Welkom In het nationaal gevangenismuseum. op eigen kracht.
Presentatie “OnS”. “OnS” staat voor “Ontmoet in Slochteren”
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
DOOR! & SIEN Inspiratiesessie culturele veld CantaYoung ervaringen Toon Peerboom 30 januari 2016 ECI Cultuurfabriek Roermond.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Created by BM|DESIGN|ER Ons Idee Ons Idee - kern Generatieleren Business Boost Interim advies.
Marketing Noorderzon Performing Arts Festival Groningen Mark Hospers Presentatie 25 maart Assen.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
100% Winterswijk Imke te Selle Informatiebijeenkomst over evenementen in Winterswijk 26 januari 2016.
Fairtrade Gemeente [naam presentator invullen] [datum invullen]
Kaprijke – Lembeke. Multimove project: jarig project ondersteund via ISB vzw College + advies sportraad Samenwerking met jeugddienst,
………………………………………..……………….………………………… CULTUURDIENST CO7 Waar gaan we voor? Hoe bereiken we dit? Welke ondersteuning bieden we? Jij en je vereniging.
Het Grote Participatie Debat Vrijdag 2 september deSingel.
Proef Heist Distributie van hoeve- en streekproducten Lokale Voedseldag.
#EBJ16 Vrijwilligerswerk als krachtige leeromgeving.
Beugels en zonnepanelen in één campagne:
Winkelstraat de Heurne
Burgerhout Bruist Editie 2017.
Inloophuis dementie 1.
Ervaringsdeskundigheid binnen werking
Sportivos Brons STARTMOMENT.
SPONSORPLAN POLAR TRIATHLON 2017
Strategy map Online missie Bedrijf: Dans Instuif
Wat? BONGO! Brussel Buitenschoolse Oefenkansen Nederlands in GO! Scholengroep Brussel Subsidies van het Agentschap Integratie en Inburgering Looptijd:
2 juni 2018 PROFILERING LAND VAN MAAS EN WAAL OPEN MAAS EN WAAL
Toerismeboeren Kick-off 2018
lokale autonome vrijwilligersverenigingen (nu 38)
Plaats hier een afbeelding van je affiche of je logo
Sportivos Brons STARTMOMENT.
De meerwaarde van side-events
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
SOS Schulden Op School Voorstelling werking
De meerwaarde van side-events
Aan de slag met vrijwilligers
SCHOOL & ZIEKZIJN vzw Afdeling Brussel - Vlaams Brabant
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

WAK - Waregem

SPEEDDATE DE OPSLUITING Conceptbepaling Organisatieproces Communicatie - promotie Budget Evaluatie

SPEEDDATE - Conceptbepaling Inspelen op WAK thema MATCH / 1 + 1 Korte artistieke ‘speeddates’ in Koetshuis (4) Diverse kunstdisciplines Diverse leeftijden: mix jong – minder jong Doorschuifsysteem Gezellige omkadering in tuin van Koetshuis Gratis toegang

SPEEDDATE - Organisatieproces Geen open oproep Hoe selecteren? Eigen adressenbestand amateurkunsten Eigen netwerk Kunstacademie Beeldende Vorming Leerkrachten Mode, Esthetica,… (secundair onderwijs) Kunstdisciplines: tekst/film/beeld/performance ‘Professioneel’ vs ‘amateur’ Vergoeding vs logistieke ondersteuning

SPEEDDATE - Organisatieproces Doorschuifsysteem (met vrijwilligers) Ludiek onthaal: meerwaarde! Gezellig afsluiten in tuin van Koetshuis Doorlopende tekenactiviteiten voor jong en oud Drankje/hapje

SPEEDDATE - Communicatie Promotiemateriaal eigen ontwerp Offline Affiches Flyers Stedelijke kanalen (infoblad, flyerronde, afficheborden, pers…) Promo via kunstenaars = ambassadeurs van jouw event !! Retroplanning

SPEEDDATE - Communicatie Online Uitdatabank Uit in Waregem e-nieuwsbrief E-nieuws (om door te sturen via kunstenaars) Stedelijke website www.waregem.be/wak LEDwall Emailbanner Facebook Uit in Waregem (850 likes) Evenement Speeddate Taggen https://youtu.be/LZkX7ooXJdI

SPEEDDATE - Budget Low budget Logistieke ondersteuning, vrijwilligersvergoedingen,… voor kunstenaars Kost drukwerk Onthaal act Varia (materiaalkost) Arbeidsintensief | veel praktische voorbereidingen + dag zelf

SPEEDDATE - Evaluatie Gesmaakte formule: ‘speeddate’ creëert nieuwsgierigheid Unieke setting (++ goed weer) 200 bezoekers (grote achterban kunstenaars) Véél aandacht in lokale pers (oa. interviews met de kunstenaars) >> 2-jaarlijkse formule (nieuwe editie in 2018)

DE OPSLUITING – Conceptbepaling Naar een idee van vzw Fameus Samenwerking CC De Schakel – cultuurdienst CC De Schakel: Inhoudelijke uitwerking 24u opsluiting Cultuurdienst: Omkadering inkomhal mmv amateurkunstenaars

DE OPSLUITING - Organisatieproces 24u opsluiting Open oproep (20 deelnemers) Professionele coaching Extra boost: Tania Van der Sanden & Robrecht Vanden Toren Omkadering Gericht zoeken - sturing Kunstacademie Muziek Creatief inspelen op thema’opsluiting’ > gevangenis Inkleding hal met pop-up restaurant

DE OPSLUITING - Communicatie Promotiemateriaal eigen ontwerp Offline + Online CC De Schakel Cultuurdienst

DE OPSLUITING – Evaluatie DE OPSLUITING - Budget Professionele begeleiding – CC De Schakel Omkadering – Cultuurdienst DE OPSLUITING – Evaluatie Bomvolle schouwburg! Beleving in de inkomhal (onthaalact, kleine interventies met muziek, tekendaten, zeefdruk,…) – Publiek bleef hangen >> 2-jaarlijkse formule (volgende editie in 2017) ! Uitwerking voortraject (groter engagement)