Affiliate Marketing Vince Vince en Robin.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Economie in de bovenbouw
Advertisements

Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Distributiebeleid Case: Gopher Publishers.
Sri Lanka sponsoring Onno Kruger.
INTERNET EN UW DAGELIJKSE BEDRIJFSVOERING Wim de Rave De BedrijfsAdviseur.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Wat is affiliate marketing? Affiliate marketing is een vorm van online marketing waarbij de adverteerder (merchant of webwinkelier) de affiliate (uitgever/webmaster)
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
PRIVATE DETECTIVE Koppeling met sociale netwerken Ontwikkelgroep “Private Detective”: Rutger Alders Jos van Bakel Stef Brugmans Jonathan Jetten.
3 interactive marketing communications.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
Presentatie nieuwe media
Marketing Werkgroep 6.
Segmenteren en Positioneren
Actieonderzoek Een goede leraar worden Verdieping bij hoofdstuk 11
Jolanda Mathijssen2, Peter van Nierop1
Reclame.
VAKBEURS PUBLIEKE EVENEMENTEN. FESTIVAK Vakbeurs voor publieke evenmenten Verschillende seminars over alle aspect Veiligheid, marketing, materialen etc.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Marketingoriëntatie Hoofdstuk 3 Markt en vraag
Marketing Marketingoriëntatie
Pps Nel K.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux DE WAARDEPROPOSITIE.
Marketing H4 Strategisch managementplan Commercieel medewerker.
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
'Créateur D'automobiles' 1 Herpositionering Renault.
Eindpresentatie Digital Marketing Sneeuwliefhebber Jacky Aerts, Jolijn Akkerman, Isabella Elzinga.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 3. Affiliate Marketing.
DMK – week 2.
DMK – week 4.
Gerichte campagnes om conversie en klantwaarde te verhogen.
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
Handleiding lesprogramma leerkrachten middenbouw Basis Onderwijs.
Theo Thomas “Waarom gezamenlijk met de markt communiceren?”
BEHAVIORAL TARGETING PROJECTGROEP 7. INHOUDSOPGAVE. - Definitie behavioral targeting - Analyse behavioral targeting & aangrenzende onderwerpen - Advies.
Robin Schoew, John Frederiks en Bas van der Hoeven.
Presentatie “OnS”. “OnS” staat voor “Ontmoet in Slochteren”
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Ruimte voor begeleide onderwijstijd (bot) is beperkt. Te weinig keuzedelen die herkenbaar en uitvoerbaar zijn in de praktijk. Lage bereidheid van bedrijven.
1 Cultuur Profielen & Programma’s GEDRAG Visie op leiderschap persoonlijke beleving business strategie transfer.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
De zorg verandert, wat doe jij Margreet Nol Ans Donderwinkel.
Management of Organisations II New organizing. Het creëren van de blog O Waar hebben we voor gekozen? O Waar liepen we tegenaan bij het maken van de blog?
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Marketingstrategie.
Handleiding lesprogramma leerkrachten middenbouw Basis Onderwijs
Les 3 Affiliate Marketing
Wat is DRAMA??.
Menu Pay-Gold Partner De Affiliate Betalen-Gold menu uitgelegd.
Menu - Affiliate Commissie
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
Marketingplan.
Best Practice van conceptueel onderwijsmateriaal Techport 2017
Internetmarketing en oefentoets
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring
Verkoopt en handelt verkoop af
Je weet welke soorten gedrukte media er zijn
DIE EKONOMIE Graad 8 MARKTE.
Verkoopt en handelt verkoop af
Geoffrey, Henri Pongers, Claudia Spaargaren
Marketing en zoekmachines
Het internet als reclamemedium
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Affiliate Marketing Vince Vince en Robin

Onderwerpen Wat is Affiliate Marketing? In de praktijk Betrokkenen Functie tussenpersonen Soorten publishers Doelgroepsegmentatie Kostenstructuur Commissies Affiliate Networks Vince

Robin

In de praktijk Robin

Betrokkenen Vince

Functie tussenpersoon Controleren leads Uitbetalen Krijgen betaald Beheren campagnes Stimuleren door bonussen Stellen materialen beschikbaar Gebruiken cookies Vince

Soorten publishers Robin

Doelgroepsegmentatie Algemeen Alles aanbieden zonder te richten op een specifieke doelgroep. Gespecialiseerd Gericht op een bepaald segment. Toespitsen Richten op een bepaalde doelgroep of niche markt. Robin

Kostenstructuur Pay per View (PPV) Betalen als de reclame van een filmpje bekeken is. Pay per Click (PPC) Betalen als er op de advertentie wordt geklikt. Pay per Sale (PPS) Betalen als er een transactie heeft plaatsgevonden. Pay per Lead (PPL) Betalen als er een handeling wordt uitgevoerd (nieuwsbrief). Vince

Commissies Vince

Affiliate Networks Vince