Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
Advertisements

SMC078+ Facebook The Adult Version. Meer resultaat met Facebook Inspireren, motiveren, cases & praktische tips Met z’n allen!
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
Presentatie CNA, 22 Oktober, Marijn Willemen en John Keunen
FULLFILL YOUR DESTINY! EXPAND YOUR SOCIAL STRUCTURES! LIVE YOUR DREAM! CONNECTING TRIBES! Welkom bij CONNECTING TRIBES. CONNECTING TRIBES is jouw online.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Paul Niehuis Leon Kurvers Ewout Boers Pieter-Jan Voskamp
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Project “Efteling Defense”
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
Citymarketing Hilversum 2006
WAAROM SCHOOLRADIO? LEUK TIJDVERDRIJF COMMUNICATIEKANAAL.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Voorlichtingsmiddelen '15-'16 voltijd/duaal
Les 3 – Zullen we delen?.
KLANTENDAG GVT – TILBURG Bert Pijnacker ICT Manager Sluyter Logistics B.V.
Lisa Kerssens en Marlous Bakker MM1A
Online filmpjes maken. (
Online filmpjes maken. (
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Presentatie Buutvrij Nikki van Outheusden Ruud Leuverink Kaz Paul.
Politiek 2.0 Obamanomics. Obama for America Acquisition Activation Advocacy.
Sessie 5: Business strategie. Programma Extra: Facebook Special Bespreken persoonlijke actieplannen Een strategische blik in de toekomst: – Beeldmarketing.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
NIEUW: Doorlopende leerlijn Klik hier voor de lessen. Doorlopende leerlijn Mediawijsheid voor groep 1 t/m 8 Gratis toegang tot materiaal na aanmelding.
Evaluatie. Aanleiding: In het jaar van Sail Amsterdam en Europees Jaar van het Industrieel Erfgoed de Zaanstreek beter op de kaart zetten; feest der verbinding.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
Communicatie met de achterban Workshop 20 februari 2016 (Melle) 1 maart 2016 (Diksmuide)
2 Vier stellingen; Rode duim; Groene duim, 3 Stelling 1 Je stuurt via Snapchat een foto van jezelf met weinig kleren aan. Je vriend(in) slaat die foto.
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Stichting vrienden van ‘t Keetje Voorzitter, Paul Wagenaar Secretaris, Inge Deen Penningmeester, Kim Ooteman
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Waar blijft de tijd Sociale media in jouw leven. Waar blijft de tijd Intro Je hoorde het verhaal van Marijke. Reageer eens op haar situatie. Sociale media.
DLL Marathon Eindhoven 11 oktober Minorgroep Marathon Eindhoven 2015 Kelly MauerDimphy v/d LaarDorien Koelen Orrin van Oosterhout Desirée Bogers.
Fan beleving Hink Jan Apotheker
Digitale media voor jonge kinderen Gertruud Beemster & Denise Bontje.
GGD Dichtbij Idee Marta Pape Verpleegkundige soa / sense.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Gastvrij parkeren ’sH.
Winkelstraat de Heurne
Mediawijsheid competentie:
Campagneplan Fiets Telweek 2017
Sociale media inzetten
2017 – Digital Pixel Marketing
Op social media. op social media volgers volgers +/- 700 volgers volgers.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Mediawijsheid competentie:
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
H1 Media en communicatie
Strategy map Online missie Bedrijf: Dans Instuif
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
WAT LEREN ONZE LEERLINGEN?
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Rotary Lisse-Bollenstreek
Bewegingsanalyse.
De praktijk: kinderen van 9 – 12 jaar
De meerwaarde van side-events
Social media Wat deel je wel en niet?.
Zichtbaarheid Creëren
De meerwaarde van side-events
Sociale media verslaving?
Power up your fundraising
Welkom! Kennisbijeenkomst ‘Free publicity en social media’
Transcript van de presentatie:

Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen? Nieuwe technieken voor live communicatie met deelnemers en toeschouwers bij de Fisherman’s Friend StrongmanRun

Wat is de Fisherman’s Friend StrongmanRun obstakelrunfestival 21 km, 37 obstakels fysieke en mentale uitdaging in combinatie met fun/kameraadschap/muziek massale publieke belangstelling start- en afterparty

Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen? Aftermovie https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1rFBK050tQE vanaf x minuten klaarzetten Filmpje!

Partnership RTV Oost Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?

Welke online middelen zetten we (verder) in? track & trace door middel van RFID tijdregistratie live Facebook (foto) postings Persoonlijke video

Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?

Welke online middelen zetten we (verder) in? track & trace door middel van RFID tijdregistratie live Facebook (foto) postings HD persoonlijke actievideo

Middenstand en horeca Persoonlijke video Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen? Persoonlijke video

Welke online middelen zetten we (verder) in? track & trace door middel van RFID tijdregistratie HD persoonlijke actievideo live Facebook (foto) postings on–demand fotografie Strongmanrun app

Middenstand en horeca StrongmanRun App informatie pushberichten acties van partners route informatie voor StrongmanRunners en toeschouwers tracker voor volgen StrongmanRunners op parcours Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?

Resultaat inzet online media 7.413 deelnemers met RFID Track & trace 164.353 unieke bezoekers binnen 48 uur na het evenement 535.831 persoonlijke HD video’s binnen de Strongman run omgeving 329.196 Facebook views doormiddel van Live Facebook updates 15.906 Likes 4.690 Facebook berichten 12291 app downloads

Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?