Intelligent Consumer Systems

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat moet ik met Sociale Media in mijn KMO? Mic Adam – Nadja Desmet.
Advertisements

Voorstelling van de afstudeerrichting Marketing Management.
Acceptatie Thema-avond voor De Piloot, maart 2011 Antoinette Loenen
Autisme en Mindmap Thuis en op School
Regelhulp Regelhulp.nl is een digitale wegwijzer van de overheid voor iedereen die zoekt naar zorg of ondersteuning. Het webportaal bevat actuele informatie.
Aandachtspunten voor een jeugdtraining
Dialoogdag Ouderswerking Vlaams-Brabant
Samenwerken in kennen en kunnen Onderwijs ontmoet zorg, 4 oktober 2013.
M EXTAL VS E SBEEK. K ERN PROJECT Mextal Zorg op afstand Aantrekkelijker maken Esbeek Gezond/fit ouder worden Langer zelfstandig thuis wonen.
Van beleid naar geaccepteerd gebruik
Hoe kom je er achter hoe gezond een product écht is?
Marketing Werkgroep 6.
SLOA vrijval project Bs. Aan de Bron Weert.
17 januari Talent … “Overal aanwezig, maar niet altijd zichtbaar.”
© Stratix 2007 Overview Plan van Aanpak Vraagbundeling voor de realisatie van municipal wireless [in het nederlands]
Copyright 2003 Stg Wireless Leiden Jasper Koolhaas Huub Schuurmans Marten Vijn.... en anderen.... Stichting Wireless Leiden AD 2002.
Ervaringen Implementatie in Nederland
Technische Architectuur
Jan Buisman Adviseur maart 2009 © 2009 Furore. Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze presentatie mag worden openbaar gemaakt zonder toestemming van.
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
Start Dit is een prototype van een applicatie waarop je evaluaties en onderzoeken kan vinden die jouw hulp nodig hebben. Je kan er ook je eigen evaluatie.
College 3 Consumentengedrag Nieuwe conservatieven
Kennismanagement & Sociale media
Ketensamenwerking: trends & trucs Anja van der Aa
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
Op zoek naar een cadeau voor iemand die alles al heeft? Schenk hem of haar een cadeau van onschatbare waarde en help kinderen in nood. HappyPack Het geschenk.
SmartOne assortiment. Uniek systeem  Vel-voor-vel afgifte via een middenopening Garandeert:  Cost-in-use  Hygiëne  Gebruiksgemak  Imago SmartOne.
Cut the Crap! Food Mythes & Feiten Edith J.M. Feskens Professor in Nutrition & Health over the Lifecourse Division of Human Nutrition, Wageningen University.
Solliciteren: wat wil ik?
Leerlijn programmeren in het basisonderwijs
I NFORMATICA, IETS VOOR JOU ? Kies bewust Voorlichting HAVO-VWO Juf Greijmans.
Tekstcontact samenwerken toekomstperspectief contact samenwerken toekomstperspectief contact samenwerken toekomstperspectief contact samenwerken toekomstperspectief.
Garagesoftware & ICT | Eigentijds ondernemen doe je digitaal.
Holland Fit – J. van Zwieten e-Health; Social Media en Applicaties Abbs door Apps?
De collecte is voor Red een Kind. Red een Kind geeft toekomst aan kinderen in armoede een verbindt hen met mensen in Nederland Helpt kwetsbare kinderen.
SLC Assessment RUBEN SOL. Inhoud  Wie ik ben  Leerdoelen  Afsluiting.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Regionale bijeenkomst beroepsregistratie 20 juni – 30 juni Magteld Beun en Berry Tijhuis.
Alle kinderen voedselvaardig Steunpunt Smaaklessen, Wageningen UR.
Wat gaan we doen in 2012? We zoeken nieuwe oplossingen. En we vertellen er over.
Informatie over buurtbemiddeling en psychisch kwetsbare mensen BB-JdK 2015.
Proeftuin ruwaard.
Advies aan gemeenteraad Bergen
In Tirupur werken kinderen in de textielindustrie.
Welke leerpunten nemen we mee van de eerste twee jaar?
Beeldcommunicatie in de GGZ
Academische Masterclass Publieke Gezondheid en Veiligheid 2016 Ouderbetrokkenheid Tessa Visser ‘t Hooft Lida Samson 1.
Psychologie Informatieverwerkingsproces
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Lesweek 3 Voedingscentrum app Theorie pagina 182 t/m 194
Rivas Zorggroep de beste partner van de huisarts !?
Natuurvoeding heeft levenskracht
Welke wiskunde moet ik kiezen? Klas 3V
Agenda: Kennismaken met Team Jeugd: mogelijkheden en verwachtingen 2. Vragen over het Wraparound Care Model 3. Casuïstiek.
Menno Jansen, programmamanager Zorginnovatie
De succesformule van Dienstverlening
We hebben minder managers nodig en meer leiders.
De collecte is voor Red een Kind.
1.
Geen kinderarbeid in de textielindustrie
Consumeren deel 1 Door de economische crisis geven mensen minder geld uit. Voor een supermarkt is de crisis een minder groot probleem dan voor een.
De SixPack Format en leerlijn onderzoeks- en informatievaardigheden
ISociaal Programma gericht op stroomlijning van informatievoorziening van het sociaal domein om de inwoner sneller aan een passende oplossing te helpen.
Maak een Powerpoint of Reader van een Product
Gesloten settings in de zorg
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Pilot Luchtkwaliteit en Geluid in Schiedam
Transcript van de presentatie:

Intelligent Consumer Systems Mensen helpen om bewust een gezonde keuze te maken passend bij hun eigen persoonlijke doelstelling Nicole Koenderink

Partners Financien Bedrag TKI-bijdrage 426 kE Partner bijdrage 426 kE (cash + in kind)

Intelligent Consumer Systems Mensen helpen om bewust een gezonde keuze te maken passend bij hun eigen persoonlijke doelstelling Gepersonaliseerde feedback Juiste informatie geven Op het juiste moment In de juiste vorm Gekozen doelgroepen: allergische consument, vitale oudere, lage SES

De resultaten koppelen van data consumenten-kennis algoritmes prototype applicaties

Data en algoritmes – informatieverwerking Zoeken in alle bronnen tegelijkertijd; de gebruiker merkt dit niet maar krijgt gewoon de informatie die hij wil Informatie in bronnen is steeds anders: andere productcodes, andere allergenen-aanduidingen, andere hoeveelheden, etc. Algoritmes nodig om dit automatisch recht te trekken

De resultaten koppelen van data consumenten-kennis algoritmes prototype applicaties

Algoritmes – Dynamische recepten Vind automatisch een alternatief ingrediënt dat past in een specifiek recept

Algoritmes – Dynamische recepten Vind automatisch een alternatief ingrediënt dat past in een specifiek recept mosterd is pittig mogelijke vervanging: fenegriek-zaad, wasabi of mierikswortel in Nederlands recept kiest het algoritme voor mierikswortel

De resultaten koppelen van data consumenten-kennis algoritmes prototype applicaties

Implementatie personalisatie Winst framing vs. loss framing Leg je de nadruk op wat je WEL mag, of op wat je NIET mag?

Implementatie personalisatie Winst framing vs. loss framing Leg je de nadruk op wat je WEL mag, of op wat je NIET mag? Meer en minder details In 1 oogopslag zien wat de conclusie is, Mogelijkheid voor meer details

Implementatie personalisatie Winst framing vs. loss framing Leg je de nadruk op wat je WEL mag, of op wat je NIET mag? Meer en minder details In 1 oogopslag zien wat de conclusie is, Mogelijkheid voor meer details Vertrouwen Bij wie komt de informatie vandaan? Bron: Jumbo database

De resultaten koppelen van data consumenten-kennis algoritmes prototype applicaties

Prototype – Allergie-Checker “Heel gemakkelijk in het gebruik” “Geeft duidelijk resultaat” “Snel overal langs te lopen om een keuze te maken” “Mogelijkheid om zelfstandig te kunnen checken is prettig” “Producten kunnen kiezen waarvan ik dacht dat het ik ze niet kon eten”

Prototype – Recepten-Checker Studie of de receptenchecker de oudere consument ondersteuning kan bieden bij het kiezen van een gezonde maaltijd

Prototype – Motivatie-Checker Stap voor stap een voor jou realiseerbare nieuwe doelstelling formuleren gebaseerd op de richtlijnen van het Voedingscentrum Studie: personaliseren verhoogt de effectiviteit van een motivatieapp

De resultaten business modellen versterkt onderling netwerk real-life testing awareness spin-off nieuwe ideeën inspiratie

Spin-off – Personalised Nutrition & Health Werken aan een maatschappij, waarin iedereen een eetpatroon kan volgen dat bij hem of haar past Consumer science, data science, lifescience Zie: http://personalisednutritionandhealth.com/ en sluit je aan! Partners: Wageningen University & Research TNO Philips Google Food Jumbo Albert Heijn PS in Foodservice Menzis Friesland Campina Noldus SmartWithFood VitalinQ Sense Health Vital 10 Dutch Spices Gemeente Rotterdam Gemeente Almere

Etiketwijzer App Voedingscentrum werkt aan de Etiketwijzer App: allergenen uit producten worden getoond afhankelijk van je allergie producten worden vergeleken om een gezond product te kunnen kiezen, afhankelijk van je voorkeuren Vanuit ICS is aangetoond dat personalisatie van de informatie helpt, dit inzicht is waardevol voor deze nieuwe app

Hartelijk dank voor de aandacht! Voor meer informatie: Nicole.Koenderink@wur.nl