Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

ontwerp - beheer - analyseer
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Hoe om te gaan met mobile commerce?. Iedereen heeft een mobiele telefoon… Consumenten kopen al via mobiel… 2010 Expected 2011 > 2 billion.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Wat is interactieve marketing?
Crisis Tekst J.R..
Meer rendement uit advies Hoe kom ik van A naar Beter? Matthias Meijer.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Inbound Marketing Plan
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Social media presentatie
Tatiana Constandse John Ouderling.
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Commercieel beleid en recht
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Hoofdstuk 11 Persoonlijke verkoop, databasemarketing en customer relationship management.
GOOGLE & YOUTUBE MADE BY MARC VLENDRÉ Z1D
#kennisdelen | #samenwerken | #durftevragen
Iedereen gebruikt social media.
DMK – week 2.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Tumblr. Ik heb dit onderwerp gekozen, omdat ik Tumblr een leuk socialmedia vind.
“video op Youtubekanaal” Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Sofie, ICT-verantwoordelijke.
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
De sociale sportvereniging op internet Janne Kuipers
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Inbound marketing en bloggen
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Operationeel plan DIMAGINI
Internetmarketing in de toeristische sector TORECO
Crowdfunding.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Instrument voor ontmoeting, een verbonden buurt en meer:
Op social media. op social media volgers volgers +/- 700 volgers volgers.
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Onderzoek in Apps.
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Content Marketing Wat is het? Voorbeelden Hoe pak je het aan?
Sociale media.
Sociaal media DESIGN BY TALHA.
Van Opdracht tot Website
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Lessen in social media Voorbeeld 1
Verkoopt en handelt verkoop af
DESIGN BY TALHA Klas j1a Docent P. Broekhuizen
Presentatie en marketing
Social media voor statenleden/politici
Hoofdstuk 1 Idee: Droom of illusie?
Voorbeeld presentatie
Transcript van de presentatie:

Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel

Stap 2: formuleer een doelgroep Bepaal wie de doelgroep worden Onderzoek de doelgroepen

Stap 3: ontwikkel je social selling-propositie Je why zit erin verwerven potentiele klanten kennis focus

Stap 4: kies je juiste social-mediakanalen Prospect op je kanaal Feeling Sociaal mediakanalen

Stap 5: creëer killercontent Video Tekst Webinar E-marketing Visuele content Andere vormen

maak een contentkalender Doelgroep Evenementen Samen planning Inzicht Soorten concent

Stap 7: doe aan leadnurturing oud- nieuw

Stap 8: voer warme acquisitie Online omgeving Hoofdstuk Gratis e-variant Makkelijk leesbaar Veel voorbeelden Eigen gevoel

Stap 1 stel een doel Voetbal Spullen krijgen Account verkopen Veel volgers Sponser

Stap 2: formuleer een doelgroep Iedereen die van voetbal houdt Grote doelgroep

Stap 3: ontwikkel je social selling-propositie Hoog aan te top Populair zijn

Stap 4: kies je juiste social-mediakanalen Instagram Op het nieuws komen

Stap 5: creëer killercontent Video’s Plaatjes Nieuws

Stap 6: maak een contentkalender Evenementen geven Elke dag iets opzetten Verdeling van mijn account

Stap 7: doe aan leadnurturing Elke dag foto’s plaatsen Of filmpjes Populair worden

Stap 8: voer warme acquisitie Strategie hoe ik mijn account ga beheren Wat ik zelf wil En wat anderen leuk vinden