Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel
Stap 2: formuleer een doelgroep Bepaal wie de doelgroep worden Onderzoek de doelgroepen
Stap 3: ontwikkel je social selling-propositie Je why zit erin verwerven potentiele klanten kennis focus
Stap 4: kies je juiste social-mediakanalen Prospect op je kanaal Feeling Sociaal mediakanalen
Stap 5: creëer killercontent Video Tekst Webinar E-marketing Visuele content Andere vormen
maak een contentkalender Doelgroep Evenementen Samen planning Inzicht Soorten concent
Stap 7: doe aan leadnurturing oud- nieuw
Stap 8: voer warme acquisitie Online omgeving Hoofdstuk Gratis e-variant Makkelijk leesbaar Veel voorbeelden Eigen gevoel
Stap 1 stel een doel Voetbal Spullen krijgen Account verkopen Veel volgers Sponser
Stap 2: formuleer een doelgroep Iedereen die van voetbal houdt Grote doelgroep
Stap 3: ontwikkel je social selling-propositie Hoog aan te top Populair zijn
Stap 4: kies je juiste social-mediakanalen Instagram Op het nieuws komen
Stap 5: creëer killercontent Video’s Plaatjes Nieuws
Stap 6: maak een contentkalender Evenementen geven Elke dag iets opzetten Verdeling van mijn account
Stap 7: doe aan leadnurturing Elke dag foto’s plaatsen Of filmpjes Populair worden
Stap 8: voer warme acquisitie Strategie hoe ik mijn account ga beheren Wat ik zelf wil En wat anderen leuk vinden