OV-bureau Groningen Drenthe

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Eureko Academy Life & Pensions Inspirerend leren.
Advertisements

Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
Door goede gesprekken groeien
De klantreis van touch point naar journey Verschillende journeys 50% Van transacties zijn multichannel journeys Journeys correleren 30% sterker.
Een continue verbeterende dienstverlening
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
ICT in een dynamische context
De kleur blauw stond centraal in dit project Cuma-dag was wel leuk je kan der van alles doen, je kunt kleding ontwerpen, Voertuigen maken, muziek maken,
Leiderschap en organisatie
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
WELKOM! Bij de Workshop “Blik op jezelf” Oftewel BLIK OP IK..!
Welkom bij Pyoen Specialisatie in strategie ontwikkeling en communicatieaanpak Verbindt organisatiebeleid en de communicatiestrategie Praktische vertaling.
Hoe krijg je het op gang?.
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen. E-learning module “Aan de slag blijven” Miranda Grootscholte Chantal Huinder Projectleider SBCMProjectleider STOOF.
Hoe het beste van mensen gedaan te krijgen Organizational Behavior Management Creëer een werkomgeving die het beste uit de mens haalt en daardoor de hoogste.
Stellingen en Panel Testpanel (n=122) Vraag 1 Mijn organisatie leert voldoende van ervaringen van andere organisaties in binnen en buitenland 1 maart 2012.
AV-collecties voor het hoger onderwijs Workshop Academia.
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Van eenmalige bezoeker naar structurele donateur Hans Broodman en Balt Leenman Congres Podiumkunsten, Dordrecht dinsdag 19 mei 2015.
Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.
> dan heeft Plannex een integrale oplossing voor organisaties
Een enkele werkplek voor al je apps Vanaf elk device met een browser.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Alles draait om jou ! Startconferentie G32 12 juni 2014 Een sluitende keten van leren, werken en ondernemen.
Informatie over deze presentatie (verwijderen voor gebruik) Bijgaande presentatie is ontwikkeld om groepen die met het programma Groepsontwikkeling willen.
Welke veranderprocessen spelen nu binnen de LVNL of komen eraan?
Bra1 STUDENTMOBILITEIT Eindrapport Andre Brands – 4 augustus 2015.
Door Ricardo. Uitleg Deze presentatie gaat over het bouwen van een brug. Het vereist de volgende eisen: 1 Goed teamwerk 2 Een stille hand 3 Een goede.
Omgaan met verandering Elke verandering is een vernieuwing…
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Basic Information leads to Business Intelligence Presentatie voor OgH 17 februari 2010.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Vakmanschap en kennisontwikkeling ESF-congres 19 mei 2015 Menno Meihuizen Ministerie SZW Directie Participatie en Decentrale Voorzieningen.
Congres Podiumkunsten 2016 “Het aangaan en versterken van relaties met grote gevers” Hans Broodman en Niels Kattenberg 23 mei 2016.
Verstoppertje spelen Sommige mensen zijn er goed in…
WELCOME TO IPAD REPARATIE GRONINGEN IPAD REPARATIE GRONINGEN.
YELLOW BIJ DE GEMEENTE GRONINGEN 2 JUNI zzp’ers voor Nieuw !
Samen op reis naar excellente mensgerichte zorg !
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
ViaVia Info-presentatie
Waar moet je op letten? Om een goede stageplaats te hebben moet je er zeker van zijn dat het bedrijf waar je naar toe wil ook onze school een beetje kent.
Powerpoint presentatie
Het is vandaag Girlsday!
Ministage Naam : Gwenny Klas : h2c Datum :
Adham Laamraoui Programma manager Digitale Innovatie
Academics For Companies Leuven
Inleiding, stand van zaken COINS2.o
Direct les 9 C-propedeuse, studiejaar , blok 1
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Eindhoven Ondernemend Informatiebijeenkomst
Marktconsultatiedag 29 november 2017
Kraamzorg Randstad Gemaakt door: Tayshawn Sedoc
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
Het is vandaag Girlsday!
Uw bedrijf en de groei.
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Marktconsultatiedag 29 november 2017
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Vacature Support Engineer
Help want armoede is niet fijn.
Waar moet je op letten? Om een goede stageplaats te hebben moet je er zeker van zijn dat het bedrijf waar je naar toe wil ook onze school een beetje kent.
Player of creator? door Mark Grasmayer.
Iedereen in de dramadriehoek
DE TOEKOMST VAN ONLINE FONDSENWERVING
Nederland Filantropieland
Transcript van de presentatie:

OV-bureau Groningen Drenthe Afnemend bruin Blauw Verrassingsei BP Ruzie enzo Vandaag Hond In Haren Coldplay 06 144 32 484 Voetbal (passief) 26 augustus ‘82 best Werken en gek doen met Julia en Emma De belevings 13 Wij moeten helemaal niks! Een leuke zaakvoerder ik je een verhaaltje voorlas Dat we samen een event bijwoonden op een mooie locatie.

Te veel managers zijn verantwoordelijk voor het touch point, te weinig voor de journey

Store Support – Groei in klantbeleving Store Support BV Store Support – Groei in klantbeleving

PANIC!

Nieuwe situatie: dynamisch dashboard Ontwikkeling Links om verder te kijken.

Foto’s opgesplitst: positief en negatief Nieuwe situatie: dynamisch dashboard Foto’s opgesplitst: positief en negatief

Nieuwe situatie: dynamisch dashboard Audio selectie Slideshow

FASTEN YOUR SEATBELTS FOR 2017

Daan Noordeloos Circle Lead Organizational Development

Presentatie Wat we doen. Een vliegende start met een PEBtalk Workshop Een verdieping met een workshop PEBex is een leerplatform voor het ontwikkelen en implementeren van een ''evidence based'' standaard binnen customer experience management. Zo helpen we organisaties bij het realiseren van hun klantdoelen. GROWTH Programma Volledige ondersteuning met het GROWTH programma GROWTH Inhouse Volledige ondersteuning met het GROWTH programma binnen je bedrijf, voor je bedrijf.

Meer weten? Meer weten? www.pebex.nl www.pebex.nl Ben je benieuwd hoe dit concreet iets kan betekenen voor jouw organisatie? Kijk op www.pebex.nl of neem direct contact met ons op via info@pebex.nl