Wie doet er iets met innovatie?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Business mapping Business model canvas.
Advertisements

9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
Software voor Productie / Boekhouding / Facturatie / Magazijnbeheer
2 Basismodel voor Objecten Afnemend Veld of klant Product of dienst Middelen Neemt af Wordt gemaakt met.
Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
Welkom. Verwachtingen Hoe groeien WELKOM ! VANDAAG >De beste distributeurs uit 50 landen zijn samen om een nieuw hoofdstuk in de Welding Industrial Distribution.
MOBILE MARKETING. Definitie  “Alle activiteiten die men onderneemt om via mobiele toestellen met klanten te communiceren met als doel de verkoop van.
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
Financiering van eHealth innovaties
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Goeiemoggel Het logistieke proces in een notedop.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Distributiefuncties Producent (goederen) Eindgebruiker
Jubileum event The battle for talent; 1+1=3! 17 oktober 2013
Gezamenlijke vormgeving van verwachtingen en experiences Toegenomen netwerk van competenties, Inclusief consumenten communities Uitgebreide onderneming.
NETWERK: 2000 bedrijven met MVO-ambitie
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Productiemiddelen H8 B129 – B131 Stan & Boudewijn.
Getuigenis ESF-projecten Griet Blieck / Yoeri Bellemans
Drie strategische hoofdgebieden ('werelden')
Marketing 1 Marketing is te belangrijk om aan een Marketing afdeling te geven!
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
Hoofdstuk 12 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieën
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.
© L.A.F.M. Kerklaan HCG 1 16 november 2001Juridisch bibliothecarissen Het managen van de juridische bibliotheek Het kwaliteitshandboek als praktisch instrument.
Mamut SERVICE SUITE.
Business Model Generation Avans 30 januari 2012.
Canvasmodel Bol.com.
(Naam bedrijf & logo) 1.Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
(Naam bedrijf & logo) Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
We all want to change the world “You say you want a revolution! Well, you know We all want to change the world” =AqC_Gma221M.
Bedrijfsnaam BEDRIJFSLOGO. FEITEN EN ONTSTAAN Aantal medewerkers Locatie Vestiging 1 Vestiging 2 Vestiging 3 Ontstaan Opgericht in het jaar.... Opgericht.
HET LEVEN VAN JESUS (+ 2 gedichtjes) THE LIFE OF JESUS
London Online Information 4 december Webanalytics Communities Collaboration Web 2.0 Social Web Multichannel Traffic Conversie Accountability.
Commercieel beleid en recht H9 Offertes Certificeerbare Eenheid Ondernemershap.
Accountmanagement H3 Kengetallen Commercieel medewerker buitendienst.
Multi Media Management 2 Marcel Jansens 27 April 2011.
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Financiering en inkoop
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Werken in een arbeidsorganisatie
Business Model Canvas.
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Werken in een arbeidsorganisatie
Mijn weg voelend door het donker geleid door een kloppend hart Ik weet niet waar de reis gaat eindigen Maar ik weet wel waar het begint.
Presentatie voor de Soester Zakenkring - Organisatie & Innovatie - Waarde Winst Inspiratie.
Verkoop en marketingplan Hoofdstuk 3 Contracten. Inhoud 1 Relatiebeheer 2 Klanten werven 3 Contracten 4 Klachten 5 Verzekeringen 1.
Created by BM|DESIGN|ER Henri Nefkens B.V.. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Marketingbureau Poetsbedrijf Accesoires inbouwservice VALUE PROPOSITION Kwaliteit.
De next steps Op weg naar regie en 2050

Present Continuous (T.T.)
Collect&Go – FEVIA 19/10/2017.
Marktconsultatie Self-service en e-commerce portal
Les 1: Introductie Marketing
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Video and Radio NU Engels unit 5.1.
Goederenstroom Hoofdstuk 4 Derving.
Werken in een arbeidsorganisatie
Commercieel beleid en recht
GRAMMAR: SOME/ANY + MYSELF/YOURSELF/HIMSELF….
Chapter 3 Who dares? Grammar Stepping Stones 3 havo
De Basis “Zieke mensen kunnen niet wachten”
Matthew 16 “But who do you say that I am?”  Simon Peter replied, “You are the Christ, the Son of the living God.”  And Jesus answered him, “Blessed are.
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Testphases still relevant?
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

Wie doet er iets met innovatie?

“Fitheid” MKB Bron: ING

“They didn’t do anything wrong but the world changed too fast.” … en de grote bedrijven Nokia CEO ended his speech saying this “we didn’t do anything wrong, but somehow, we lost”. “They didn’t do anything wrong but the world changed too fast.”

Innovatie model Strategische Samenwerkings- Partners Sleutel Processen Producten & Diensten Customer Relations Klantgroepen Key Assets Kanalen Kostenstructuur Inkomstenbronnen

Klantgroepen Innovatie model Gezinnen Yuppen Verpleeghuizen Strategische Samenwerkings- Partners Sleutel Processen Producten & Diensten Customer Relations Gezinnen Yuppen Verpleeghuizen Key Assets Kanalen Kostenstructuur Inkomstenbronnen

Innovatie model: fictieve Bakkerij Strategische Samenwerkings- Partners Sleutel Processen Producten & Diensten Customer Relations Klantgroepen Bakken Inkoop Verkoop … Brood Gebak Chocolade & Snoep Kinderfeestjes Meel leverancier Leverancier Oven Garage Energiebedrijf Uitzendbureau … Gezinnen “Yuppen” Verpleeghuizen Key Assets Kanalen Winkel Verkoopwagen Website Know-how Medewerkers Oven … Kostenstructuur Inkomstenbronnen Langlopende verplichtingen voorraden winkelverkoop langlopende contracten …

Op welke manier blijft u ‘afgestemd’ op wat uw klanten willen en wat zou daar te innoveren zijn? groepjes van 4

Een voorbeeld: (Video combineren met Offerte)