Gastvrij parkeren ’sH.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
Advertisements

Lifestyle-bladen voor de vrouw
Programma informatieavond Kromhout
Huizen van de Wijk Winterconferentie Daniëlle Wijbrans 7 december 2011.
1 Combinatiefuncties in het onderwijs Presentatie Combifuncties Onderwijs Regionale voorlichtingsbijeenkomsten 2010 GA ER VOOR !
Welkom e.v.a.. Energie Gilze Rijen is een initiatief van Club Klimaatneutraal Gilze- Rijen Opgericht in 2009 met als doel een beweging te starten naar.
Conceptpresentatie Project Emerging Media. In week 9 leveren wij een uitgewerkt concept op rond het thema Dating&Kunst. Promise.
Informatie-avond 16 mei 2011 De Vliert ‘s-Hertogenbosch.
Jeugd investeert in Amsterdam, Amsterdam investeert in jeugd 1 januari 2003 Doorlopend activiteitenaanbod: Afstemming school en vrije tijd Tussenbalans.
Onderwijs & Arbeidsmarkt Jaap Bond, gedeputeerde Provincie Noord-Holland.
Van concept naar realisatie
Dag van de CultuurCommunicatie De marketingaanpak van het In Flanders Fields Museum in Ieper.
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
L EIDEN. 1. V ERBREDING BASISAANBOD Voldoende ruimte: meer grote winkelvloeroppervlakten (>1000 m²) Actief aantrekken grote formules Stimuleren nieuwe.
Harderwijk: waar ligt het?
Citymarketing Hilversum 2006
De start * 2010 * Initiatief: NIGZ (CBO),NHG, LHV, Pharos, AMC, NIVEL, Stichting Lezen & Schrijven *Intentieverklaring ondertekend door 30 organisaties.
Rita de Bresser, Martijn Goossens, Peter Lubbers, Richard Rokx
Informatiebijeenkomst >Datum>. Programma 1. Korte toelichting op het instrument BIZ 2. Het opstarten van een BIZ 3. Ondersteuning 4. Vragen.
Rotary Water Platform District 1570: ”Adopteer een School in Ghana” Contact: Rotary Water Platform Aqua For All m.de
München 4 daagse stedentrip naar München € 209,- p.p. P.V. CeBuSta Heerlen gaat naar München van 10 oktober t/m 13 oktober –Deze prijs geldt alleen.
Zwembadcomplex De Bosselaar naar een hoger niveau
 Onderzoek  Facts & Figures  Doelgroep  Concept  Inspiratie  Locatie.
Het Maastrichts Uitburo Een initiatief van het Theater aan het Vrijthof en de VVV Maastricht.
BIZ: bedrijveninvesteringszone Wat en hoe? Wat: Een instrument voor ondernemers om gezamenlijk te investeren in de kwaliteit van hun bedrijfsomgeving.
Beregeningsbeleid en wasplaatsen
Stichting Ondernemersfonds Centrum ‘s-Hertogenbosch 14 oktoer 2015, Raad van Advies Van, voor, door en met ondernemers van de binnenstad Vul svp de enquête.
Perspectief van de cliënt
Wetenschap voor iedereen Wetenschap toegankelijk maken voor een breed publiek Amito Haarhuis Adjunct-directeur Science Center NEMO 9 december 2015.
In samenspraak. Het gesprek tussen musea en gemeenten  Landelijk Contact van Museumconsulenten  Museumvereniging  Vereniging van Nederlandse Gemeenten.
FONDSENWERVING EN FINANCIERING ALTIJD GELD VOOR EEN GOED IDEE! Marianne Muller, 20 oktober.
Virtual attraction Gastvrij met beacons en narrowcasting.
Regionaal Transitiearrangement Jeugdzorg Zuid Limburg.
CULTUUREDUCATIE IN ALBLASSERDAM Bijeenkomst voor Informatie en Opinie over Welstand en Cultuur, Alblasserdam 8 okt
FONDSENWERVING EN FINANCIERING ALTIJD GELD VOOR EEN GOED IDEE! Marianne Muller, 2 maart 2016.
Klokkijken Hoeveel tijd is er verstreken?
Lucie Herraiz Cunningham Delft Business Consultancy Adviseur Expat Project Team Delft April 18, 2013 Delftse Expats en Delftse Culturele Instellingen.
Haalbaarheidsonderzoek Project Bossche Poort 8 maart 2007.
Tijs van Ruiten, directeur. Nationaal Onderwijsmuseum. Grootste collectie ter wereld; bezoekers in museum; bezoekers buiten museum;. Sterk.
Welkom Toerist in vervoering Voor ondernemers die vooruit willen met recreatiemobiliteit in de Zuidwestelijke Delta.
Verduurzaming van bedrijventerreinen in het werkgebied van RESOC Brugge en RESOC Oostende via de uitbouw van samenwerkingsverbanden tussen bedrijven.
Openbare ruimte als trekker Pitch werkbijeenkomst “Retail in middelgrote Gemeenten” 26 juni 2015.
Toerisme & Recreatie: Twee belangrijke keuzes. Programma van de avond 1.Opening 2.Trends & ontwikkelingen 3.Keuze voor toeristisch thema Boxtel 4.Ruimte.
1 Inforally Pubervakantieweken Deze presentatie geeft meer info over: algemeen internetsite Praag Harrachov (Reuzengebergte) Berlijn hoe verder.
POORT van Delft Voor een duurzaam bereikbare en gastvrije stad.
Citadel’Arte Diest. Tweejaarlijkse tentoonstelling hedendaagse kunst Project Visite: samenwerking met M HKA en LOCUS Unieke locatie: Citadel Diest Concept.
Energietransitie in Drenthe Waar wordt U warm van ? Alex Scheper Provincie Drenthe Team Energie.
Plusklas Ommen PCO Ommen en openbaar onderwijs Ommen Een ochtend in de plusklas.
STRATEGISCHE OEFENING MOBILITEIT GENT OPLOSSINGSGERICHTE DIALOOG & VERFIJNING VAN HET CIRCULATIEPLAN 13/07/2016.
Het Groot Vleeshuis, Promotiecentrum voor Oost-Vlaamse streekproducten Het verloop van een succesverhaal! 1 Didier Huygens VVSG | De Bijloke | Gent 30.
Maatschappelijke waarde en vrijwilligers
Omgevingsvisie Emmen Centrum Themabijeenkomst vastgoed en wonen
Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?
Crowdfunding.
Gastvrij Overijssel Overijssel maakt werk van gastvrijheid en
Omgevingsvisie Emmen Centrum Themabijeenkomst retail
Een succesvol community project
t/m diverse toeristische platforms
TOOL MEDIA DESIGN Onderwerp van de les.
WERKGEVERS WENDBAAR AAN HET WERK VERANTWOORDING
Dordtse Mijl Aanpak openbare ruimte
Puntentelling Teams Geschat
Dinsdag 10 juli 2018 Haarlem EventStreet |.
Theater en film Evenementen Horeca Verhuurbare ruimtes
Presentatie Commissie Ruimte Peter Vullers (voorzitter ondernemersvereniging – zelfstandig ondernemer) Dennis Kierkels (adviseur bestuur.
Informatie & Interactie-avond - LJOCHTSTILL
Welkom Presentatie over WELKOM BIJ CODA 28 maart 2018.
Basisplan Project BS Leyenbroek
Bereslim verbinden aan boeken
FONDSENWERVING EN FINANCIERING
Transcript van de presentatie:

Gastvrij parkeren ’sH

Achtergrond BRABANT MOBILITEITSNETWERK INITIATIEF VANUIT DE PROVINCIE DOEL BEREIKBAARHEID VD BINNENSTAD VERGROTEN SUBSIDIE MOGELIJKHEDEN 55% ZELF FINANCIEREN 45% UIT DE SUBISIDIE POT PROJECTEN DIE REEDS ZIJN UITGEVOERD GASTVRIJHEIDSTRAINING VOOR WERKNEMERS\VRIJWILLIGERS IN DE BINNENSTAD DIE IN CONTACT KOMEN MET BEZOEKERS\GASTEN VAN ’SH BAGGY BOYS, KLUISJES OP TRANSFERIA

HOE ONSTAAN MET DIVERSE PARTIJEN IN DE STAD IS GESPROKEN OVER HOE KUNNEN WE DE PARKEERGARAGE St. JAN BEKEND MAKEN ONDER BEZOEKERS EN GEZAMELIJKE AANBIEDINGEN AANBIEDEN HARTJE / KHN / CULTURELE INSTELLINGEN ENZ…. OM HET GOED TE DOEN HEB JE TECHNIEK NODIG BINNEN DE CLUB MOBILITEITSNETWERK HEBBEN WE DIT PROBLEEM AANGEZWENGELD EN BESPROKEN HOE KUNNEN WE DIT NOU OPPAKKEN WANT ALS BEZOEKERS “GRATIS” KUNNEN PARKEREN DAN MAAKT DAT JE STAD AANTREKKERLIJKER EN GASTVRIJE. TOEN ONSTOND “GASTVRIJ PARKEREN” WIE WERKEN MEE AAN DE UITVOERING VVV/KHN/HARTJE/GEMEENTE /MNB

WAT MOETEN WE DOEN VOOR DE SUBSIDIE VAN MNB TECHNIEK = DE BOTTLE NECK IVM HOGE INVESTERING STARTPUNT IS GEWEEST, WAT MOETEN WE DOEN OM SUBSIDIE TE KRIJGEN VAN HET MOBILITEITSNETWERK BRABANT. SPITSMIJDINGEN CREEREN WANT DIE LEVEREN SUBSIDIE OP GASTVRIJ PARKEREN RICHT ZICH OP BEREIKBAARHEIDSARRANGEMENTEN DIE BEZOEKERS LANGER VASTHOUDEN IN DE STAD ZODAT ZE NA DE FILE RIJDEN. DAARMEE DRAAGT HET PROJECT BIJ AAN SPITSMIJDINGEN.

CONCEPT GASTVRIJ PARKEREN ‘sH VIA DE BEZOEKRSWEBSITE WORDEN ARRANGEMENTEN INCLUSIEF PARKEERKAART VERKOCHT EEN ARRANGEMENT WORDT AANGEBODEN IN COMBINATIE MET MUSEA, THEATER, HORECA, HARTJE, KRING VRIENDEN ENZ. VB ARRANGEMENT Bezoeker mag na 10 uur ‘s ochtends de parkeergarage in of het transferium terrein oprijden (ochtendspits wordt gemeden) Bezoeker start met een Bosche bol op de parade Aansluitend bezoekt men het museum kwartier Men gaat lunchen in de korte putstraat Men wandelt de aangeboden shopping route (bijv design) Men drinkt een borrel in de Uilenburg. Men gaat dineren bij Sense/Bar35/Ries………….. Overnachten in de stad bij een boutique hotel De volgende dag uitrijden vanaf 10:15

Wie betaalt wat aan de realisatie TOTALE PROJECTWAARDE 207.7 K SUBSIDIE MNB TECHNISCHE REALISATIE 62.5 K PROJECTMNGT 22.5 K TOTAAL GEFINANCIEERT 85.0 K SOCH BIJDRAGE CONTENT\MARKETING VORMGEVING 10 K COPYWRITING 5 K LANCERING CONCEPT MEDIA 15 K VERDELING OVER 2017 EN 2018 (15 K PER JAAR) GEINVESTEERDE UREN VVV\HARTJE\KHN WAARDE (Maarten\Dianne \ Eef \ Helga ) GRATIS PARKEERKAARTJE MOGELIJK MAKEN

WANNEER Q2 EN Q3 TECHNISCHE REALISATIE Q2 EN Q3 OPZET ARRANGEMENTEN EN AFSTEMMING MET PARTNERS Q4 LIVE GROEIMODEL NOG VEEL MEER MOGELIJKHEDEN