SV Kronenberg & Fanfare Monte Corona
Doel van deze slide is bewustwording creeeren bij de noodzaak van de leden: - We kunnen met de gewone middelen (contributie, normale activiteiten) onze verenigingen niet draaiende houden. Leefbaarheid Kronenberg!! Voetbal: er moet geinvesteerd worden in de vereniging om te voorkomen dat deze over een aantal jaar niet meer bestaat, zoals ook bij andere clubs (bijv Griendtsveen) is gebeurd. Fanfare: we zijn een ambitieuze verenigingen en zijn daardoor enorm gegroeid in de afgelopen jaren (oa door Via Corona). Onze ambitie en groei willen we doorzetten. Hiervoor is investering in de vereniging (in bijzonder instrumentarium) nodig
Kronenberg Scoort Doel: Geld verdienen €100.000,- SV: Nieuw dak met zonnepanelen en kleedlokalen vernieuwen > €40.000,- Fanfare: Instrumenten > €60.000,- Hoe: Enorme Loterij 100eur/lot 1500 loten verkopen Tijd en energie van alle leden van de SV en Fanfare nodig!
“Kronenberg Scoort” Doel van deze avond Leden SV en Fanfare informeren over en enthousiasmeren voor “Kronenberg Scoort”
Stichtingsbestuur Voorzitter: Henk Sturme Vice-voorzitter: Theo Herraets Secretaris: Marijn Selen Penningmeester: Erwin Wijnhoven Bestuurslid: Jeu Verhaegh
Organogram “Kronenberg Scoort” StichtingsBestuur Inkoop Comm. Verkoop Comm. Publiciteits Comm. Activiteiten Comm. Financiële Comm.
Tijdslijn 18nov2016: “De Aftrap” 18nov2016: Start werving prijzen bij bedrijven Begin2017: Creëren hype rond Kronenberg Scoort Mei2017: Evenement (Paul Verhaegh penalty bokaal) voor start lot-verkoop Nov2017: “De Finale” met trekking Kronenberg Scoort moet als rode lijn door het hele jaar lopen.
Financiële Commissie Lead: Johan Engels Financieel en juridisch Oprichten Stichting Begroting Budgetten Vergunning
Publiciteits Commissie Lead: Huub Vousten Doel: Hype creëren rond “Kronenberg Scoort” om in/ en verkoop mogelijk te maken (Marketing)Plan maken Plan executeren
Inkoop Commissie Lead: Theo Herraets Werving van te verloten prijzen Doel: prijzen werven twv 40.000E, met budget 27.000E Periode: Nov16-Mei17 Plan voor werving van loten Bepalen van prijsstructuur (hoofdprijzen, kleinere prijzen) Benaderen van bedrijven Tijdslijn met doelen Executie van dit plan
Verkoop Commissie Lead: Henk Sturme Verkoop van loten Doel: 1500 loten verkopen Periode: Mei17-Nov17 Plan maken voor benaderen van particulieren en bedrijven Bepalen van strategie per doelgroep Tijdslijn met doelen Executie van dit plan
Activiteiten Commissie Lead: Jeroen Draak Organisatie van: Nov16: “De Aftrap” Mei17: Kick off voor kaart verkoop Nov17: “De Finale” Rode lijn door het jaar heen, door aanwezigheid bij: Bestaande FF en SV evenementen, denk aan: Fanfare WMC SV Penalty bokaal Andere evenementen, denk aan: Ondernemersprijs Hiltho
Dit kan alleen slagen als beide verenigingen hier achter gaan staan en samen met alle leden de schouders eronder zetten!!
Voor welke commissie wil jij je inzetten? Vul het formulier in!! StichtingsBestuur Financiële Comm. Inkoop Comm. Verkoop Comm. Publiciteits Comm. Activiteiten Comm.