INFORMATIEAVOND VOOR DEELNEMENDE KORPSEN

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Introductie V2 en V3 Maandag 2 september – 15.00
Advertisements

Medewerkersavond Welkom.
Sponsoren van Alpe d’HuZes 2014 zijn onder andere …
Werkweek Praag 2010 Werkweek Praag 8 t/m 12 april 2013 Begeleiding:
Waterkamp t/m
Informatieavond deelname
Schoolkamp Bergerhoeve
Wintersportreis 2012 Welkom op onze informatieavond!
Dit eten is gezond. Je moet er elke dag wat van eten.
OUDERS VAN NIEUWE LEDEN
Regionale zeskamp Brandweer Twente
Informatie presentatie Jeugd
OUDERS VAN NIEUWE LEDEN INFORMATIEAVOND. Agenda 1. Welkom / Even voorstellen 2. Leeftijd categorieën en trainingen 3. Begeleiding 4. Wat als je lid wordt!
RSW 2007 Infoavond 14/12/2006. Agenda Datum RSW, thema, terrein Voorlopig programma Werkgroepjes Werkavonden Diversen / Indeling werkgroepjes.
Informatie-avond groep 1-2 September 2014
RSW 2008 Infoavond 29/11/2007.
Schoolkamp Terug naar de natuur met Natuurschool Lauwersoog Landal Greenparks Anjum.
Recreatie Zeumeren, Voorthuizen Welkom!! Kamp Week 41: Van dinsdag 8 oktober t/m vrijdag 11 oktober Recreatie Zeumeren, Voorthuizen 3.
Dagbegeleiding informatie avond voor cliënten en mantelzorgers 4 februari 2015.
Agenda RSW infoavond oProgramma oPresentatie van de werkgroepjes oTerrein indeling oProcedure van inschrijven oCalamiteitenplan oFinanciën oMateriaal.
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West.
BOS in Engeland 2015 Derde voorlichting.
PROJECTWEEK 3 BBL & 3 PLM 22 t/m 25 juni 2015 Welkom Feiten en gegevens Doel van de projectweek Programma van de week Overige zaken Vragen.
S CHOOLKAMP B ERGERHOEVE mei 2015 Leerkrachten: Linda D, Linda W, Leonie en Tom Extra begeleiding: Juf Thessa en Meester Huub Kookstaf: Petra.
Startweek 2015 Zondag 6 september tot en met zaterdag 12 september.
Wedstrijdsecretariaat ZFC Zuidlaren Seizoen 2015/2016.
Werkweek 2 e klassen Mavo Drie dagen naar de Heen! -Op de fiets -Bagage wordt gebracht Akkermans is een activiteitenterrein waar veel te doen is. Activiteiten.
Tweedaagse zeilexcursie havo 3 21 en 22 september 2015
Welkom op Bogerman Kennismakingsavond Vakcollege klas 1.
KJO 2015 INFORMATIEAVOND VOOR OUDERS EN JEUGDLEDEN.
KJO 2015 INFORMATIEAVOND VOOR DEELNEMENDE KORPSEN.
Prokkelweek maandag 6 t/m zaterdag 11 juni 1 week als voorbeeld voor de rest van het jaar.
Zomerweekendtoernooi Tenniskamp 2015 Vrijdag 10 juli en zaterdag 11 juli 2015 TennistoernooiSlapen Leuke spelletjesSpannende spellen ZeskampKamperen Neem.
Informatiebijeenkomst junioren Welkom Trainers Training Wedstrijden Categorie indeling Jeugdcommissie Gedragsregels Communicatie Vragen Opgeven.
NOG 20 keer slapen en ooo Floréal Nieuwpoort.
Welkom in groep 4. Voorstellen Ilze Arts: maandag, dinsdag en om de woensdag. Marian van Rengs: om de woensdag, donderdag, vrijdag.
PROGRAMMA - ZIE PRESENTATIE & BOEKJE - DAGPROGRAMMA IS VERPLICHT, AVONDPROGRAMMA OPTIONEEL.
KJO 2016 INFORMATIEAVOND VOOR DEELNEMENDE KORPSEN.
Chirokamp Waar? Houthalen- Helchteren 2 dagen later zaterdag 23 juli tot zaterdag 30 juli Verwacht op de kampplaats om 16u30 Slapen in lokalen o.
INFORMATIEAVOND VOOR OUDERS EN JEUGDLEDEN
Informatieblad BDD en JD 2017 Regio’s Twenteland & Essnlaand
Puberrally I - Plzen.
Uitwisseling naar Noorwegen voor 3 Havo en 3 Vwo, schooljaar 2016/2017
Welkom in groep 7! Informatieavond 5 september 2017.
Kamp 2017 Ellikom.
kennis- en informatieavond leerjaar 2 september schooljaar
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West
Welkom in de Christelijke Gereformeerde Kerk Enschede West
Welkom in gemeente Rotterdam-Noord
<Naam van jouw Scoutinggroep>
PCC SNOWCAMP januari t/m 3 februari 2018.
WELKOM! 1.
Verzamelen vrijdag omstreeks 16:00 uur Vertrek bus omstreeks 18:30 uur
Ken je Bedrijf?! Quiz Instructie voor de quizmaster en zijn/haar assistent: Neem vooraf de vragen door, plus de antwoorden die je onder iedere sheet in.
Werkweek Berlijn
Chirokamp 2018.
Evaluatie, Actualistie en Oefening Incidentenplan riolering
Toolbox Oogincidenten
Euroklassen : klasuitwisselingsproject
Kantinecommissie Voorlichtingsavond 5 en 12 september 2018
INFORMATIEAVOND UNITAS/TACTIEF JEUGDKAMP
Het eten.
INFORMATIEAVOND UNITAS/POS ZONWERING JEUGDKAMP
Definitie Empowerment: “Bekrachtigd worden om te leven en iets te kunnen doen met liefde, bovennatuurlijke genade, bovennatuurlijke wijsheid en bovennatuurlijke.
D&P P1 Organiseren van een activiteit
Werkweek Londen 3e klassen
Welkom in groep.
Welkom in groep 6/7!.
Transcript van de presentatie:

INFORMATIEAVOND VOOR DEELNEMENDE KORPSEN KJO 2017 INFORMATIEAVOND VOOR DEELNEMENDE KORPSEN

WELKOM

FINANCIERING KJO 2017 DOOR VRU PARAATHEID Alle gemeenschappelijke benodigde middelen Maaltijden Koffie/thee/chocomelk Water tijdens sport en spel

OEFENLEIDING OEFENLEIDING Oefencoördinator: Marcel de Vries algemeen eindverantwoordelijk Oefen onderdeel coördinator: Jan Udo sport en spel / UML Tony Nijhove financiën / ICT Martin ter Haar keuken Marc Bokhove kantine / inkoop Jorn Klaver administratie / feestcommissie

TEAMCAPTAINS Keuken: Jan Baars UML: Arnoud Onderstal Kantine: Klaas van den Boogaerd Administratie: Jorn Klaver ICT: Dylan Lensen Sport & Spel: Dennis Heijne

DEELNEMENDE KORPSEN Utrecht Baarn De Bilt Montfoort Mijdrecht Oudewater Breukelen IJsselstein (Brunn a/b Gebirge) Houten Maarssen Zeist Bunnik Benschop Zeewolde

AANMELDEN DEELNEMERS Elk korps krijg een mail met daarin de inlogcode voor de KJO- inschrijfmodule Het aanmeldformulier dan graag invullen Internetadres van de KJO site is: www.vru-kjo.nl Het zelf aan of afmelden kan van 15 mei tot 18 juni hierna alleen via jeugdbrandweer@vru.nl Definitieve sluiting is 2 juli.

MEDISCHE GEGEVENS DEELNEMERS De medische formulieren zijn te vinden op de KJO site Deze laten invullen door ouders Kopie zorgpas en ingevuld medische formulier in de enveloppen doen en dichtplakken Afgeven bij administratie op KJO

KJO-COINSPAS Iedere deelnemer krijgt een pasje Op het pasje staat: De naam van de deelnemer De korpsnaam Barcode Foto Het pasje is nodig voor: Maaltijden (alle) Betaalmiddel drinken en snacks Aanwezigheidsregistratie (calamiteiten)

KJO-COINS De deelnemers kunnen zelf geld op de pas zetten in de evenemententent, de tijden staan aangegeven op het mededelingenbord. Ieder korps kan op verzoek een korps-pas krijgen en die opwaarderen. Aan het einde wordt de factuur naar het opgegeven e-mail adres gestuurd voor betaling.

KORPSPAS VERREKENING

TOEZICHT EN HANDHAVING Erik Kusters, Hans Mulder en Richard Wendel, John van der Kraak draaien in het rooster als toezicht en handhaving Toezicht en Handhaving zorgt voor de bemensing van het KJO Service Center In het KJO Service Center kunnen waardevolle zaken in kluisjes worden opgeborgen.

E.H.B.O Zelf zorgen voor kleine verwondingen Alle medewerkers en leiders kunnen levensreddende handelingen uitvoeren Voor de grote verwondingen of verstuikingen kun je terecht bij de medewerkers van de EHBO te herkennen aan hun gele polo’s EHBO is oproepbaar via het KJO Service Center

PIKETTEN Brandpiket TS 834 door organisatie In de nacht zal er bewaking zijn in de evenemententent Poortdienst op zondag door Toezicht & handhaving

MATERIAAL KORPSEN Op de KJO site staat een materiaallijst Elk korps dient voor zijn eigen materialen zorgen Bij de Technische dienst kan er geen materiaal geleend worden, korpsen dienen alles zelf mee te nemen

PERSOONLIJKE STANDAARD UITRUSTING Identificatiebewijs Medicijnen Kleding Vrijetijdskleding Zwemkleding Waterschoenen Sportkleding Ondergoed Regenkleding Slaapkleding Luchtbed(1 persoons) Douchespullen Enz… Complete lijst op www.vru-kjo.nl

BRENGEN VAN MATERIAAL Op 7 juli kunnen de containers en aanhangers worden gebracht. Deze worden door de KJO-UML op de juiste plek gezet. Bij aankomst slagboom, bellen met 088-8782072 dan zal T&H de boom openen.

AANKOMSTDAG Opbouw tenten door leiders, is mogelijk vanaf 12:00 uur. Dit wel vooraf melden via jeugdbrandweer@vru.nl Tussen 18:00 en 19:00 uur worden de deelnemers verwacht. Inrichten tenten tussen 12:00 - 20:30 uur

AANMELDEN KORPS Bij aankomst graag melden in de evenemententent, hier kan dan een afspraak gemaakt worden voor afhalen van de pasjes door de deelnemers.

NA HET UITLADEN Voertuigen direct van het terrein af!

GEDRAGSREGELS De KJO-pas herkent of iemand alcohol mag bestellen. Alcoholhoudende dranken na 17:00 uur. Ook niet voor je eigen tent voor die tijd! In de slaaptenten niet roken. De overige gedragsregels vindt je op KJO site Kampvuren zijn niet toegestaan door de gemeente Zeewolde

Geluidsapparatuur Geluidsapparatuur is voor eigen gebruik toegestaan. Het moet geen overlast veroorzaken voor de buren. De geluidsboxen mogen niet meer dan 75 dB (A) produceren op een afstand van 2 meter van de apparatuur. T&H zal dit controleren door middel van een decibelmeter. Bij herhaling van geluidsoverlast zal de apparatuur afgekoppeld moeten worden en opgeborgen.

ELEKTRA Tussen 15:00 en 20:30 uur komt iemand van het Technisch team langs om de hoofdkabel te controleren. Normale aansluiting (2 polig met aarde). Minimaal een lengte van 50 meter zijn 16 ampère Alles VCA gekeurd

ELEKTRA Per korps wordt er één kabel geaccepteerd. Bij goedkeuring van de kabel, zal deze zichtbaar gelabeld worden Illegale aangesloten kabels worden verwijderd Dit wordt door T & H gecontroleerd Bij optreden kortsluiting wordt kabel verwijderd

ERKEMEDER COURANT De digitale versie zal ook op onze website beschikbaar zijn, je kunt deze vinden op: www.vru-kjo.nl Heb je zelf wat leuks of wil je een oproep doen in de Erkemeder Courant? Geef jouw nieuws dan af bij het KJO Service Center. Graag een leuk stukje over je eigen korps aanleveren voor 30 juni Dit mailen naar j.klaver@vru.nl

DOUCHE Bij grote drukte in ochtend graag kort douchen Douche netjes achterlaten Bij storing of vervuiling melden bij KSC Bij problemen is de jeugdleider verantwoordelijk voor zijn/haar jeugd en zal hierop worden aangesproken Tijdens de maaltijden wordt het sanitair gereinigd en kan het niet worden gebruikt

GLOBALE DAGINDELING Van 8:30 tot 9:55 uur ontbijt 9:45 tot 9:55 uur leider bespreking 10:00 tot 12:00 uur activiteiten 12:00 tot 13:30 uur lunch 14:00 tot 16:00 uur activiteiten 17:15 tot 17:30 leider bespreking 17:30 tot 19:00 uur diner 21:00 tot 0:00 uur avond programma 01:00 uur nachtrust

CORVEE WERKZAAMHEDEN Ieder korps levert 2 jeugdleden voor corvee volgens rooster. Totaal dus 4 personen Zij melden zich 30 minuten voor dat de uitgifte van de maaltijd begint Herkenbaarheid d.m.v. oranje hesje “corvee” Tafels schoonmaken en vloer aanvegen. Helpen in de spoelkeuken Overige corvee werkzaamheden

CORVEESCHEMA Ochtend Middag Avond ZATERDAG Utrecht Baarn   Ochtend Middag Avond ZATERDAG Utrecht Baarn De Bilt IJsselstein Zeist Oudewater ZONDAG Breukelen Montfoort Houten Mijdrecht Maarssen Zeewolde MAANDAG Benschop De Bilt Baarn Montfoort Utrecht IJsselstein DINSDAG Oudewater Mijdrecht - ZATERDAG UTR DBT ZST BRK HTN MSS BNS BRN IJSS ODW MOF MDR ZEE   ZONDAG MAANDAG DINSDAG Steeds twee korpsen tegelijkertijd, het KSC roept de korpsen op die kunnen gaan eten.

MENUKAART Ontbijt Lunch Diner Zaterdag   Ontbijt Lunch Diner Zaterdag Brood met beleg, gebakken ei, melk, koffie en thee. Brood met beleg, frikandel, melk, koffie en thee. Gebakken aardappels met een gehaktbal, ijsbergsla, komkommer, tomaatjes, uitjes. En het toetje van de dag Zondag Brood met beleg, roerei, melk, koffie en thee. Brood met beleg, knakworst, melk, koffie en thee. Aardappelkroketjes, groente van de markt en een braadworst. En het toetje van de dag Maandag Brood met beleg, gekookt ei, melk, koffie en thee. Brood met beleg, hamburger, melk, koffie en thee. Macaroni, kaas en sla. En het toetje van de dag Dinsdag Brood met beleg, melk, koffie en thee. -

OPENINGSTIJDEN Frisdrank en ijs is te verkrijgen in de evenemententent van: 11:30 – 13:30 uur 16:00 – 19:00 uur 20:30 – 23:30 uur Het frietkot is geopend van 20:30 – 23:30 uur Op de aankomst dag vanaf 18:00 uur open

WAT KUN JE BESTELLEN? Patat Patat speciaal Patat oorlog Frikandel Frikandel speciaal Bitterballen Truckersballetje uit eigen keuken Zie ook onze speciale acties tijdens de KJO! Ans en ????

BEZOEK Op zondag is er gelegenheid voor de ouders en belangstellende om ons te bezoeken. Ze kunnen dan rond kijken en de kinderen aanmoedigen bij de spellen. U bent van harte welkom tussen 14:00 en 17:00 uur. Parkeerkaarten kunnen gedownload worden van onze website: www.vru-kjo.nl

PROGRAMMA DINSDAG 9 uur ontbijt 10 uur Tenten inpakken 12 uur Deelnemers vertrokken

KJO WEBSITE Alle benodigde informatie is vanaf woensdag 12-05-2017 te vinden op onze website: www.vru-kjo.nl

TOT SLOT Vragen? Op- of aanmerkingen?

INFO FEESTCOMMISSIE JEUGDBRANDWEER ZEEWOLDE

Around the world Waarom around the world. Iedereen is dan anders gekleed.

Elk korps krijgen een land toegewezen. Kleding van het land. Hieronder een link van landenfeesten; https://www.feestartikelen4u.nl/c-853248/landen-thema-s/ 3. Gewoontes van het land.

Tijdens de opening komt het kops binnen onder begeleiding van het volkslied. De muziek wordt voor gezorgd Vlag zelf maken Bord van het land zelf maken

Landen quizzz. Halverwege de avond quizzz! Goed lopende avond geen quiz.

Versiering tent Versiering ligt in handen van jeugdbrandweer Zeewolde. Extra handjes altijd welkom.

Vragen!?

KJO 2017 SPORT EN SPEL

AFSPRAKEN OMTRENT SPELLEN Verwachting Sport en Spel: Aansturend, meedenkend en begeleidend Verwachting jeugdleiders: Actief, motiverend en begeleidend Per korps 1 jeugdleider voor assisteren spellen Voor iedereen, door iedereen Activiteit in evenemententent Slecht weer programma

KORPS BEDACHTE SPELLEN Bedenk per korps 2 verschillende spellen Lukt dit niet voor 4 juni 2017? Vraag Sport en Spel om hulp

BEDANKT VOOR DE AANDACHT Wij hebben er zin in!

AFSLUITING WE ZIEN JULLIE WEER OP 7 JULI 2017!