De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

INFORMATIEAVOND VOOR OUDERS EN JEUGDLEDEN

Verwante presentaties


Presentatie over: "INFORMATIEAVOND VOOR OUDERS EN JEUGDLEDEN"— Transcript van de presentatie:

1 INFORMATIEAVOND VOOR OUDERS EN JEUGDLEDEN
KJO 2017 INFORMATIEAVOND VOOR OUDERS EN JEUGDLEDEN

2 VERLOOP VAN DE AVOND Wat vooraf gaat aan deelname oefendagen
Uitleg medische formulieren Kosten deelnemer Zakgeld Uitleg coinpas Veiligheid Op de oefendagen zelf

3 JEUGDLEIDERS Aanspreekpunt: (zelf invullen)
Spelleider: (zelf invullen)

4 DEELNEMENDE KORPSEN Utrecht Baarn De Bilt Montfoort Mijdrecht
Oudewater Breukelen IJsselstein (Brunn a/b Gebirge) Houten Maarssen Zeist Bunnik Benschop Zeewolde

5 BIJDRAGE JEUGDLID De eigen bijdrage is voor dit jaar ___ euro
Hier worden de volgende zaken van betaald; Drinken dat door ons wordt mee genomen Een snack en een flesje drinken per avond Kosten zelf bedachte spellen Maaltijden, onderkomen, faciliteiten

6 DIVERSE FORMULIEREN Informatieformulier
Dit wordt vertrouwelijk behandelt door de jeugdleiders Ook allergieën, medicijnen en eet gewoontes kunnen op dit formulier worden ingevuld

7 INFORMATIEFORMULIER

8 MEDISCHE GEGEVENS DEELNEMERS
Kopie zorgpas en ingevuld medische formulier in de enveloppen doen en dichtplakken Dit formulier dient voor vertrek te worden ingeleverd bij de jeugdleiding Formulier wordt na het kamp vernietigd

9 MEDISCH FORMULIER

10 MEDISCH FORMULIER ENVELOP

11 ZAKGELD Wij adviseren een bedrag van __ euro per dag
Totaal bedrag van __ euro Het te besteden bedrag per dag in envelop Dag en bedrag op envelop schrijven Niet dicht plakken, geld wordt nageteld door jeugdleider en vervolgens dichtgeplakt Enveloppen zijn eventueel beschikbaar

12 GELDLIJST 2017

13 KJO-COINSPAS Iedere deelnemer krijgt een pasje Op het pasje staat:
De naam van de deelnemer De korpsnaam Barcode Foto Het pasje is nodig voor: Maaltijden (alle) Betaalmiddel drinken en snacks Aanwezigheidsregistratie (calamiteiten)

14 KJO-COINS De deelnemers kunnen zelf geld op de pas zetten in de evenemententent, de tijden staan aangegeven op het mededelingenbord.

15 E.H.B.O Alle medewerkers en leiders kunnen levensreddende handelingen uitvoeren Voor de grote verwondingen of verstuikingen kun je terecht bij de medewerkers van de EHBO te herkennen aan hun gele polo’s EHBO is oproepbaar via het KJO Service Center

16 PIKETTEN Brandpiket TS 834 door organisatie
In de nacht zal er bewaking zijn in de evenemententent Poortdienst op zondag door Toezicht & handhaving

17 PERSOONLIJKE STANDAARD UITRUSTING
Identificatiebewijs Medicijnen Kleding Vrijetijdskleding Zwemkleding Waterschoenen Sportkleding Ondergoed Regenkleding Slaapkleding Luchtbed(1 persoons) Douchespullen Enz… Complete lijst op

18 INPAK AVOND Op woensdag 4 juli container pakken
Uitrukkleding/tas mee naar huis

19 AANKOMSTDAG Opbouw tenten door leiders, is mogelijk vanaf 12:00 uur.
Dit wel vooraf melden via Tussen 18:00 en 19:00 uur worden de deelnemers verwacht. Inrichten tenten tussen 15: :30 uur

20

21 NA HET UITLADEN Voertuigen direct van het terrein af!

22 ERKEMEDER COURANT De digitale versie zal ook op onze website beschikbaar zijn, je kunt deze vinden op: Heb je zelf wat leuks of wil je een oproep doen in de Erkemeder Courant? Geef jouw nieuws dan af bij het KJO Service Center. Graag een leuk stukje over je eigen korps aanleveren voor 30 juni Dit mailen naar

23 DOUCHE Bij grote drukte in ochtend graag kort douchen
Douche netjes achterlaten Bij storing of vervuiling melden bij KSC Bij problemen is de jeugdleider verantwoordelijk voor zijn/haar jeugd en zal hierop worden aangesproken Tijdens de maaltijden wordt het sanitair gereinigd en kan het niet worden gebruikt

24 Geluidsapparatuur Geluidsapparatuur is voor eigen gebruik toegestaan. Het moet geen overlast veroorzaken voor de buren. De geluidsboxen mogen niet meer dan 75 dB (A) produceren op een afstand van 2 meter van de apparatuur. T&H zal dit controleren door middel van een decibelmeter. Bij herhaling van geluidsoverlast zal de apparatuur afgekoppeld moeten worden en opgeborgen.

25 GLOBALE DAGINDELING Van 8:30 tot 9:55 uur ontbijt
9:45 tot 9:55 uur leider bespreking 10:00 tot 12:00 uur activiteiten 12:00 tot 13:30 uur lunch 14:00 tot 16:00 uur activiteiten 17:15 tot 17:30 leider bespreking 17:30 tot 19:00 uur diner 21:00 tot 0:00 uur avond programma 01:00 uur nachtrust

26 CORVEE WERKZAAMHEDEN Ieder korps levert 2 jeugdleden voor corvee volgens rooster. Totaal dus 4 personen Zij melden zich 30 minuten voor dat de uitgifte van de maaltijd begint Herkenbaarheid d.m.v. oranje hesje “corvee” Tafels schoonmaken en vloer aanvegen. Helpen in de spoelkeuken Overige corvee werkzaamheden

27 CORVEESCHEMA Ochtend Middag Avond ZATERDAG Utrecht Baarn
Ochtend Middag Avond ZATERDAG Utrecht Baarn De Bilt IJsselstein Zeist Oudewater ZONDAG Breukelen Montfoort Houten Mijdrecht Maarssen Zeewolde MAANDAG Benschop De Bilt Baarn Montfoort Utrecht IJsselstein DINSDAG Oudewater Mijdrecht - ZATERDAG UTR DBT ZST BRK HTN MSS BNS BRN IJSS ODW MOF MDR ZEE ZONDAG MAANDAG DINSDAG Steeds twee korpsen tegelijkertijd, het KSC roept de korpsen op die kunnen gaan eten.

28 MENUKAART Ontbijt Lunch Diner Zaterdag
Ontbijt Lunch Diner Zaterdag Brood met beleg, gebakken ei, melk, koffie en thee. Brood met beleg, frikandel, melk, koffie en thee. Gebakken aardappels met een gehaktbal, ijsbergsla, komkommer, tomaatjes, uitjes. En het toetje van de dag Zondag Brood met beleg, roerei, melk, koffie en thee. Brood met beleg, knakworst, melk, koffie en thee. Aardappelkroketjes, groente van de markt en een braadworst. En het toetje van de dag Maandag Brood met beleg, gekookt ei, melk, koffie en thee. Brood met beleg, hamburger, melk, koffie en thee. Macaroni, kaas en sla. En het toetje van de dag Dinsdag Brood met beleg, melk, koffie en thee. -

29 OPENINGSTIJDEN Frisdrank en ijs is te verkrijgen in de evenemententent van: 11:30 – 13:30 uur 17:00 – 19:00 uur 20:30 – 23:30 uur Het frietkot is geopend van 20:30 – 23:30 uur Op de aankomst dag vanaf 18:00 uur open

30 WAT KUN JE BESTELLEN? Patat Patat speciaal Patat oorlog Frikandel
Frikandel speciaal Bitterballen Truckersballetje uit eigen keuken Zie ook onze speciale acties tijdens de KJO! Ans en Bob

31 BEZOEK Op zondag is er gelegenheid voor de ouders en belangstellende om ons te bezoeken. Ze kunnen dan rond kijken en de kinderen aanmoedigen bij de spellen. U bent van harte welkom tussen 14:00 en 17:00 uur. Parkeerkaarten kunnen gedownload worden van onze website:

32 Stimulerende preventie
Gemaakte afspraken

33 Dag verdeelt over 2 blokken
Blok 1: uur Blok 2: uur Centrale Presentatie SP 20 minuten (tent of meerdere locaties )  Uitleg van de groepsopdracht en persoonlijke enquête, 10 minuten Aan de slag met groepsopdracht, 60 minuten  In gesprek over opdracht met twee of drie andere korpsen en SP 30 minuten Individuele Kennisquiz brandveiligheid 30 minuten (tent) Terugkoppeling door SP uit groepsopdracht 30 minuten (tent)

34 INFO FEESTCOMMISSIE JEUGDBRANDWEER ZEEWOLDE

35

36 Around the world Waarom around the world.
Iedereen is dan anders gekleed.

37 Elk korps krijgen een land toegewezen.
Kleding van het land. Hieronder een link voor artikelen van landenfeesten; 3. Gewoontes van het land.

38 Tijdens de opening komt het kops binnen onder begeleiding van het volkslied.
De muziek wordt voor gezorgd Vlag zelf maken Bord van het land zelf maken

39 Landen quizzz. Halverwege de avond quizzz!
Goed lopende avond geen quiz.

40 Versiering tent Versiering ligt in handen van jeugdbrandweer Zeewolde.
Extra handjes altijd welkom.

41 Vragen!?

42 KJO 2017 SPORT EN SPEL

43 AFSPRAKEN OMTRENT SPELLEN
Verwachting Sport en Spel: Aansturend, meedenkend en begeleidend Verwachting jeugdleiders: Actief, motiverend en begeleidend Per korps 1 jeugdleider voor assisteren spellen Voor iedereen, door iedereen Activiteit in evenemententent Slecht weer programma

44 KORPS BEDACHTE SPELLEN
Bedenk per korps 2 verschillende spellen Lukt dit niet voor 4 juni 2017? Vraag Sport en Spel om hulp

45 ALLES IS TERUG TE VINDEN OP: WWW.VRU-KJO.NL

46 WE VERTREKKEN VRIJDAG 7 JULI 2017 OM 00:00 uur!
AFSLUITING WE VERTREKKEN VRIJDAG 7 JULI OM 00:00 uur!

47 BEDANKT VOOR DE AANDACHT
Wij hebben er zin in!


Download ppt "INFORMATIEAVOND VOOR OUDERS EN JEUGDLEDEN"

Verwante presentaties


Ads door Google