Inleiding tot het Repair Order Portaal

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digitaal wedstrijd formulier Presentatie scheidsrechters Versie sept 2013.
Advertisements

MAAK JE EIGEN STARTPAGINA MET DEZE WEB 2.0 TOEPASSING Netvibes.
Inleiding tot de motorola RMA Portal
Het Forum Hoe ga je te werk met het forum?
Dienst « Elektronische Publicaties » e-Depot Demo DIGITOOL 3.0     12.IV.2007 Wanneer u klaar bent, ga door.
Beste klant, Welkom op Modelovereenkomst.nl. Onder de knop ‘Documenten’ vind u al onze documenten geordend in mappen. Klik iedere keer op ‘pijltje naar.
De Altijd meteen aan de slag
Wegwijs op het platform. ALGEMENE INSTRUCTIES EN MENU • Via de rood gemarkeerde teksten kunt u verdere keuzes maken • Kies één van onderstaande onderwerpen.
Inleiding instructie MijnSmile
Informatie en gebruikershandleiding versie 3.0 Mei 2010 Arthur Kleijn
Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
Zo eenvoudig is het. Kies uw product Controleer uw bestelling.
Automatic Delivery Rewards Tutorial. Wat is ADR? Automatic Delivery Rewards (ADR) is voor u de gemakkelijkste manier om uw favoriete producten te ontvangen.
Invullen e-profiel Ga naar
Wat is Pearson XTRA? De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux
1 nüMaps Lifetime Europe: installatie procedure. 2 Product verpakking.
Informatie en gebruikershandleiding versie 2 April 2009 Arthur Kleijn
Wat is Pearson XTRA? De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux
Werken met een adressenbestand in Word 2010 wo
De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux Vergroot je kennis met behulp van gevarieerd studie- en oefenmateriaal Wat is Pearson.
De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux Vergroot je kennis met behulp van gevarieerd studie- en oefenmateriaal Wat is Pearson.
Klik hier als u voor de eerste keer op de website komt.
Exposantentool Handleiding. Stap 1: Start ! Ga naar de link die u via ontving van Sylvie Buydaert. Login met uw: Gebruikersnaam Wachtwoord.
Instructie leerling- activatiecode
Snelzoekgids voor Lync 2013 VERTROUWELIJK. Alleen verspreiden aan partners die een geheimhoudingsverklaring hebben ondertekend. Microsoft verleent geen.
Hoe toegang krijgen tot de nieuwe webapplicatie? Ga naar onze website:
Zet de telefoon aan en voer je pincode in.
DEMO: Hoe werkt de nieuwe registratieprocedure van BEA?. De demo loopt automatisch, u moet niet klikken om verder te gaan.
Handleiding LoGiApp tbv Riwo Transport
Inleiding tot de motorola RMA Portal Maart INHOUD Voordelen RMA Portal navigatie Garantie & contract valideren Nieuw reparatieverzoek indienen Aanspraak.
Subsidie individueel vervoer:
1. Starten Zet de telefoon aan en voer je pin code in Als dit scherm verschijnt klik dan vervolgens op de Boordcomputer Icoon 2.1 Inloggen Log in door.
Handleiding: Accessoires aanvragen onder Comprehensive Coverage
Het zoek van onderdelen verbeteren?
Inloggen >> Gegevensaanlevering en controle in Peridos In Release 3.3 van Peridos is er een nieuwe module gebouwd voor het aanleveren en bekijken van gegevens.
Instructie eBook Pack via Entree-account (met activeringscode)
2 Online registratietool Handleiding 3 Inhoudstafel Als individu aansluiten bij een groep p 4p 4 Een nieuwe groep aanmaken en beheren p 13p 13 Personen.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
Agenda-slide. Starten met het Figlo Platform Figlo Manager instellingen.
Instructie toegang tot eBook Pack via distributeursportaal.
Training: Inloggen en Zoeken
Printen bij de UM en bestellen van gedrukte readers en blokboeken
Gegevens exporteren Handleiding
Handleiding: Accessoires aanvragen onder Comprehensive Coverage
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
IDDINK BOEKENSERVICE.
Gebruik van Video en het Prospectrapport
Aanvraagproces AMIF.
Auvesta Affiliate validatie
Training: Inloggen en Zoeken
Recht op leerlingenvervoer:
Training: Cliëntsessies
Auvesta Affiliate Aanmelden
Menu - Affiliate Registratie
Training: Inloggen en Zoeken
GOUD is geld de rest krediet
MBO-dag: Gebruik Digitaal Doorstroomdossier Regio Rijnmond
Digitaal wedstrijd formulier
Proces Opnames analyse
Training: Cliëntsessies
Subsidie individueel vervoer:
Gebruikerstraining Digitaal Doorstroomdossier Regio Rijnmond
Klik op “Tijdelijke werkloosheid invoeren”
Google webmaster account
Handleiding Interactief Aankoop systeem (IAS)
Handleiding NODR Schade App
Het Digitale Wedstrijdformulier (DWF)
Handleiding Prodas-app
Instructie inloggen docent
CAO 90 doelstelling Persoonlijke gegevens in Workday invoeren
Transcript van de presentatie:

Inleiding tot het Repair Order Portaal februari 2017 1

Repair Order Portaal navigatie Garantie & contract valideren inhoud Voordelen Repair Order Portaal navigatie Garantie & contract valideren Nieuw reparatieverzoek indienen Aanspraak Verzendgegevens Contactgegevens Facturatiegegevens Bevestiging van RMA-gegevens Gegevens ingediende RMA’s Reparatiestatus weergeven Plan een afhaling Reparatiestatistieken Prijsopgave goedkeuren

Online reparatie-aanvragen indienen Afdrukbare vervoersdocumenten Voordelen 24x7 toegang Online reparatie-aanvragen indienen Afdrukbare vervoersdocumenten Reparatiestatus weergeven Trackinggegevens van zending Afhaaldienst Reparatiestatistieken Prijsopgave goedkeuren Garantie & contractinformatie controleren Meertalige interface Toegang tot productdocumentatie en andere informatiebronnen

Repair Order PORTAAL NAVIGATIE Bezoek het Repair Order Portaal via link https://www.zebra.com/us/en/support-downloads/request-repair/online-rma-emea.html Nieuwe klanten klik op de “Zebra” link onder “Registreer u voor een Online RMA-aanvraag” en vul het Nieuwe gebruikersformulier in – klik op Verzenden Wanneer u eenmaal de goedkeuring van uw account ontvangt, dan kunt u reparaties aanvragen via “Zebra” onder “Inloggen voor het Repair Order Portaal” Mocht u hulp nodig hebben, neem dan contact met ons op via emea.ccc@zebra.com

REPAIR ORDER PORTAAL NAVIGATIE Links naar nuttige pagina’s Andere nuttige links en informatie REPAIR ORDER PortaAl Actie-Menu Start-menu, vervaldatum wachtwoord en laatste log-ingegevens

Garantie en contract valideren Selecteer “Garantie/contract valideren” Voer hier een serienummer in Selecteer Valideren Resultaten

ONLINE EEN REPARATIE AANMELDEN Selecteer Een nieuw reparatieverzoek aanmaken

REPARATIEVERZOEK AANVRAGEN Voer een serienummer in Druk op Product zoeken Kies de productfamilie als het serienummer niet voorkomt in het systeem. Uw aanvragen zullen hier vermeld worden alvorens u doorgaat. Selecteer een probleemomschrijving Specificeer het probleem Voeg een extra probleemomschrijving toe. Herhaal de voorgaande stappen als u nog een toestel wilt aanmelden. Wanneer alle toestellen hierboven vermeld worden, klik dan op doorgaan. Klik op Product toevoegen Klik op doorgaan

VERZENDGEGEVENS Om het adres te veranderen naar een ander adres uit onze database, klikt u op “Kies bestaand adres.” Kies “Verander het adres” als u een adres wilt gebruiken dat niet in de keuzelijst voorkomt. U kunt nu zelf een adres invoeren. Mocht u zojuist “Kies bestaand adres” hebben geselecteerd, dan kunt u nu zelf het juiste adres in het keuzemenu zoeken. Mocht u “Verander het adres” hebben geselecteerd, dan kunt u het juiste adres hier invullen. Controleer a.u.b. het retouradres dat op deze pagina weergegeven wordt. Het systeem gebruikt standaard “Gebruik huidig adres” en uw standaard retouradres dat voor uw account is ingesteld. Klik op doorgaan

CONTACTGEGEVENS Om een ander contactpersoon te selecteren uit een keuzelijst uit onze database, kiest u “Kies bestaand contactpersoon”. Om een nieuwe contactpersoon toe te voegen, selecteert u “Verander contactpersoon”. Controleer a.u.b. of de naam, telefoon- en fax-nummer en e-mailadres van de contactpersoon correct zijn. De standaardcontactpersoon is de eigenaar van de RMA-portalaccount. “Gebruik huidig contactpersoon” wordt weergegeven. Klik op doorgaan

Als u het niet met het soort onderhoudsdienst eens bent, selecteer dan “ja” in het keuzemenu om het type onderhoudsdienst te negeren. Selecteer daarna het juiste Servicetype uit het keuzemenu. Als u “Type contractservice” selecteert dan kunt u een contractnummer invullen in het onderstaande veld. Gaat het hier om een herhaalreparatie, dan dient u het RMA-nummer van de vorige reparatie in te vullen in het “Formulier opnieuw”- veld. Aanspraak Klantreferentienummer: Voer uw interne referentienummer in, mocht u die hebben. Reparatiekosten: For Tijd&Materiaal-service reparaties, tonen wij een prijsopgave per toestel aan klanten met een directe rekening oor onderhoudsdiensten. Aan klanten zonder een directe rekening wordt het volgende bericht getoond: "Stuur uw toestellen a.u.b. naar onze reparatiecentrum. Uw Zebra-partner zal een prijsopgave naar u doorsturen zodra wij het toestel ontvangen". Contractinformatie toont wat voor soort onderhoudsdienst er aan dit serienummer gekoppeld is. Klik op doorgaan

FACTURATIEGEGEVENS Als de factuurgegevens onjuist zijn, selecteer dan a.u.b. "nee" in de keuzelijst en klik daarna op Doorgaan. De Zebra Technologies Support Desk zal u contacteren met verdere instructies. Als u geen directe rekening heeft bij Zebra Technlogies, dan zal het factuuradres van uw Zebra-partner getoond worden. U kunt dit adres niet veranderen. Controleer uw factuurgegevens op de Factuurinformatie-pagina Klik op doorgaan

BEVESTIGING VAN RMA-GEGEVENS Controleer a.u.b. de productgegevens, retouradres en contactgevens op de RMA-info bevestigen-pagina. Klik op RMA verzenden

GEGEVENS INGEDIENDE RMA’S Klik a.u.b. op RMA afdrukken onderin om het vervoersdocument (RMA-formulier) voor uw toestel(len) af te drukken. Stuur de defecte toestellen naar Zebra Technologies ter reparatie met het RMA-formulier. Als er een prijsopgave op het RMA-formulier is en u stempelt en ondertekent het, dan kunt u het gebruiken als een inkooporder. Dit is mogelijk voor alle landen in de EMEA regio, behalve voor het Verenigd Koninkrijk en Zuid-Afrika waar bedrijven volgens de wet verplicht zijn papier te gebruiken met een officieel briefhoofd.

GEGEVENS INGEDIENDE RMA’S - MEERDERE TOESTELLEN AANVRAAG VOOR MEERDERE TOESTELLEN – bekijk / print de RMA formulieren:   Op het ingediende (Taakinfo) -pagina: Om het complete RMA-formulier met alle serienummers weer te geven, drukt u op “Druk alle RMA's af”. Door dit te doen ziet u een RMA-formulier met alle serienummers die u gelogd heeft. Als u elke reparatie apart wenst weer te geven / te printen: Ga dan naar "Reparatiestatus weergeven" en klik dan op "RMA#" of naar de aanvraag die u wenst te zien. De details van deze specifieke aanvraag zullen verschijnen. Volg dezelfde stappen als hierboven om voor elke aanvraag een apart formulier af te drukken of klik simpelweg op “RMA afdrukken”.

PRIJSOPGAVE GOEDKEUREN Klik op “Goedkeuren” om een prijsopgave te accepteren Klik op “Keur de prijsopgave goed” Voeg een ”PO nummer” toe Klik op “Weigeren” om een prijsopgave te weigeren Vink dit vakje aan om akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden Lees de “Algemene Voorwaarden”

PRIJSOPGAVE GOEDKEUREN Wanneer u "Weigeren" selecteert, heeft u twee opties: “Afwijzen/Return” om het toestel ongerepareerd te retourneren of “Afwijzen/Scrap” om Zebra toestemming te geven het toestel te slopen. Klik op OK om uw keuze te bevestigen

REPARATIESTATUS WEERGEVEN Klik op “Reparatiestatus weergeven” Om RMA-aanvragen weer te geven die u de laaste 30 dagen heeft aangemaakt, klikt u op “Reparatiestatus weergeven” in het hoofdmenu op de hoofdpagina. Per pagina worden er tot en met 10 RMA-aanvragen weergegeven. Selecteer een tijdsperiode Vul het RMA/serienummer, een collection of return tracking nummer in voor een quick search Klik op een RMA-nummer om alle details weer te geven voor ieder RMA-nummer. Status update

Afhaaldienst – afhaling van één of meer toestellen Klik op “Reparatiestatus weergeven” Als uw toestellen gedekt worden door een contract inclusief vooruitbetaalde ophaaldienst, dan kunt u via de RMA portal een afhaling plannen. In alle andere gevallen zult u doorgestuurd worden naar de webpagina van de desbetreffende koeriersdienst waar u een afhaling kunt afhaling kunt plannen. De ophaaldienst wordt de klant zelf betaald. Het is mogelijk zowel een als meerdere RMA's te laten afhalen. Een multiple collection is echter alleen mogelijk vanaf een adres. Controleer de vakjes van de RMA's die moeten worden opgepikt. Klik daarna op het vrachtwagen-icoontje om door te gaan.

Organiseer afhalingdienst – package count Wanneer er meerdere RMA's zijn geselecteerd, specificeer dan het aantal pakketjes. Dit aantal moet minder of gelijk zijn aan het aantal RMA's. Klik daarna op 'volgende'

PLAN EEN AFHALING – contract inclusief ophaaldienst Zoek het afhaaladres of kies een van uw afhaaladressen en vul de onderstaande velden in Klik op “Plan een afhaling”

Organiseer pick up download verzendlabel(s) Download hier het verzendlabel. Deze kan apart worden gedownload voor ieder pakketje of gezamenlijk in een zip-file door op ‘Allemaal' te klikken. Verzendlabels kunnen ook hier worden gedownload na het sluiten van de pop-up.

Organiseer pick up download verzendlabel(s) Als alternatief: ga terug naar “reparatiestatus weergeven' En klik op dit icoontje om het verzendlabel te printen

REPARATIESTATISTIEKEN Specificeer het soort reparatie Klik op “Reparatiestatistieken” Selecteer een begin en einddatum Selecteer de producten waarvoor u een tabel wilt samenstellen. Gebruik “Alles selecteren” om alle beschikbare producten te selecteren en “Alles verwijderen” om alle voorgaande selecties te verwijderen. Kies het type tabel Kies hier het soort tabel en zijn breedte. Selecteer een Site waarvoor u de tabel wil samenstellen. Klik op “Algemeen Overzicht”

REPARATIESTATISTIEKEN VOORBEELD

DANK U WEL… 26