Sinterklaastijd Hoe voel jij je dan?. Wat gaan we doen? Je ziet zo een foto van iemand bij Sinterklaas. Kijk goed naar het gezicht. Kijk goed naar het.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Doe jij ook mee? de samenleving dat ben jij,
Advertisements

Wie heeft de stickers van de juf gepakt?
Madeleen Winkler, huisarts Gouda
Verborgen vormen van pesten
Relationele en seksuele ontwikkeling van kinderen
Lesbrief 2 Schrijf wat je ziet..
Booker Music “Unchained melody”
Powerpoint gemaakt door
Hoe word je een ster? *.
Tennis, de rustige, beschaafde, en elitaire sport.
De schaduw en het licht Tekst Toon Hermans Muziek James Galway
Stress en burn out Is er wat aan te doen? Hoe voorkomen we het?
Moraliteit Les 2 Ethiek – Moraliteit – Les 2 Datum:
Godsdienst.
Resultaten CG geluks enquete zondag 4 oktober mensen deden mee.
GOD BESTAAT Galaten 4:6 U bent kinderen! De gelezen preek is van Prof. Jakob van Bruggen.
Bij de Here ben je veilig 1 bij de Here is mijn leven veilig.

Waarover gaat dit lied?.
Praat jouw plaatje in MOTI!
Wat maakt het leven zo waardevol
Klik om verder te gaan.
Lied: één en één is twee Tekst en muziek: Lee Ann Vermeulen en Christian Grotenberg Uitgebracht op: Kinderen voor kinderen 28 Uitgevoerd door: Kinderen.
Masker.
Workshop 2: Plezier in je werk: daar word ik blij van!
© Wilma de Hond 2015.
Emoties p
Bij Elies, Pauline, Céline, Annelore en Sien
sinterklaas Geschreven door:Kaz,Jari,mathijs,David en cheyenne.
Zorg op maat voor kankerpatiënten; het voorkomen van nadelige effecten
Reclame Masters | Ik en reclame!
Reclame Masters | Ik en reclame!
Week 3  Inleiding attitude interview  Oefenen met attitude interview a.d.h.v. de practicum-vragen.
Ondernemend gedrag Hoofdstuk 2 Kan het ook beter? Signaleer mogelijkheden voor verandering.
Sowebatraining bovenbouw. Doel van de Sowebalessen! Het aanleren van sociaal competent gedrag en de daarbij behorende vaardigheden Het aanleren van sociale.
Begeleiding Werkelijk contact Provocatieve begeleiding.
SPORTCENTRUM HELSDINGEN: OOG VOOR JOUW KIND! Oog voor jouw kind. Dat is wat wij belangrijk vinden. Onze bevlogen zwemonderwijzers kijken waar jouw kind.
Kijk naar de afbeelding en vul in: ik denk, dat de afbeelding betekent:
Het school jaar Het school jaar is al bijna geweest van Boschveld iedereen is heel erg blij. Iedereen gaat bijna op vakantie het schooljaar was heel.
Consumentengedrag Beslissen
Help, mijn kind gaat naar de brugklas
Module 1 Leren omgaan met dementie
Wat zit er allemaal in je hoofd ?
Zandkorrels Genesis 13:14-16
Waarom het ontspannen van de
Thema 4 : wat voor een type ben jij?
Studie vaardigheden Thema 8 : Ups & downs.
Booker Music “Unchained melody”
Vergelijkingen oplossen
“De baard van Sinterklaas”
Voel je wel in je vel !.
VAARDIGHEDEN 4 Veiligheid en vertrouwen
Best practice Doel: deskundigheidsbevordering collega’s
De geschiedenis van Sint en Piet.
Alcohol Paragraaf 6.
BOM-model PV 25/03/2014.
Hoofdstuk 1 Wie ben je? Wat kun je? Wat wil je?
“De baard van Sinterklaas”
Angerenstein: Methodiek en begeleiden Thema: 11
Wat is dit? Discussie Wat doet een satelliet?.
“De baard van Sinterklaas”
KUN JE BOOSHEID ALTIJD ZIEN?
Module 1: Verkennen Basisstof 1: Kijken naar jezelf
Training Critical Friend
Kritiek geven en krijgen
Wat heb je nodig? Papier, potlood en materiaal om in te kleuren.
Transcript van de presentatie:

Sinterklaastijd Hoe voel jij je dan?

Wat gaan we doen? Je ziet zo een foto van iemand bij Sinterklaas. Kijk goed naar het gezicht. Kijk goed naar het lichaam. Hoe denk je dat dit kind zich voelt? Waarom denk je dat? Je mag overleggen met elkaar.

Je mag zelf een gevoel opschrijven. We oefenen met: tevredenopgelucht ontspannennieuwsgierig bangzenuwachtig gespannenverlegen Welk gevoel past het beste vind jij?

Hoe voelt hij zich?

Welk gevoel past het beste vind jij? Wat denk je, wat past het best? Waarom dan? tevreden opgelucht ontspannen nieuwsgierig

Hoe voelt hij zich?

Wat denk je, wat past het best? Waarom dan? bang zenuwachtig gespannen verlegen Welk gevoel past het beste vind jij?

Hoe voelt hij zich?

Wat denk je, wat past het best? Waarom dan? tevreden opgelucht ontspannen nieuwsgierig Welk gevoel past het beste vind jij?

Hoe voelt zij zich?

Wat denk je, wat past het best? Waarom dan? tevreden opgelucht ontspannen nieuwsgierig Welk gevoel past het beste vind jij?

Hoe voelt zij zich?

Wat denk je, wat past het best? Waarom dan? bang zenuwachtig gespannen verlegen Welk gevoel past het beste vind jij?

Hoe voelt hij zich?

Wat denk je, wat past het best? Waarom dan? bang zenuwachtig gespannen verlegen Welk gevoel past het beste vind jij?

Hoe voelt hij zich?

Wat denk je, wat past het best? Waarom dan? tevreden opgelucht ontspannen nieuwsgierig Welk gevoel past het beste vind jij?

Hoe voelt hij zich?

Wat denk je, wat past het best? Waarom dan? tevreden opgelucht ontspannen nieuwsgierig Welk gevoel past het beste vind jij?

Hoe voelt zij zich?

Wat denk je, wat past het best? Waarom dan? bang zenuwachtig gespannen verlegen Welk gevoel past het beste vind jij?

Hoe voelt hij zich?

Wat denk je, wat past het best? Waarom dan? bang zenuwachtig gespannen verlegen Welk gevoel past het beste vind jij?

Hoe voelt zij zich?

Wat denk je, wat past het best? Waarom dan? bang zenuwachtig gespannen verlegen Welk gevoel past het beste vind jij?

Hoe voelt hij zich?

Wat denk je, wat past het best? Waarom dan? tevreden opgelucht ontspannen nieuwsgierig Welk gevoel past het beste vind jij?

En jij? Hoe voelde jij je toen je klein was bij Sinterklaas? Hoe voel jij je nu bij Sinterklaas?