NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? https://www.youtube.com/watch?v=_nzJFHvGQhk Reclame Le Trefle over wc papier Beïnvloedingsregel.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Redekundig ontleden Over waarom, wat en hoe....
Advertisements

Herkenning? Rot voelen? Leegte opvullen?
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Dr. Wilbert Linnemans Human Sense Consultation
Dit is mijn diavoorstelling over
Usability analyse.
Hij wacht alleen nog maar
Seth Godin: If its broken its broken ! Dennis de Vroet Peter van Gerwen Michel Janse.
Waar ben jij heel goed in?
40 uur 2e semester eerste leerjaar
Van Experience naar Challenge Economy © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Kwestie van Kreativiteit
Gemaakt door: Fardau Kleefstra
Kopspijkers als politiek amusement voor jongeren.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Salesmanagement © Noordhoff Uitgevers. Salesmanagement © Noordhoff Uitgevers.
Management en Organisatie © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Economie vastgoed © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
Zingen Vers 1 Met Mozes zijn wij meegegaan, omdat de Heer ons riep.
Lieve vriend(in)!.
Boekbespreking van: Damon Dekker.
Van Abbemuseum.
Social Media.
Hartelijk welkom World Servants! Jaarthema: Levensecht.
DVD Harry Potter and the Order of the Phoenix Interview met de regisseur en editer.
Service Apotheek Farmaceutische zorg
Thema: De HERE kondigt het oordeel aan over het zelfverzekerde volk Israel 1) D E ERNST VAN DE SITUATIE 2) De oorzaak van de ernstige situatie 3) De erkenning.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
essentie van kerst Over de mens-wording van Gods Zoon
Verzekeraar De verzekeringsmaatschappij. 4.1 Wie betaalt de schade? © Noordhoff Uitgevers 2011.
Duits Presentatie Jesse Hogerheijde 4G.
Opvoeden in het onderwijs © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Verzekeren 4.1 Wie betaalt de schade?
3.1 Wat bepaalt je koopgedrag?
Succesvolle bedrijven © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Lichtkracht een creatief project voor en mèt jou!
Briant College Fictie h4 Spanning. Briant College ­ Wat een verhaal spannend maakt ­ Welke ‘trucjes’ de schrijver gebruikt om het verhaal spannend te.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Marketing vastgoed © 2012 | Noordhoff Uitgevers bv.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Als/dan.
Groepsdynamica wc 5
Vragen een eeuwige God is de HEER Hij is een goddelijke Persoon: Vader uw Man en uw Maker, 54: 5a.
Te gek voor woorden. Verwijswoorden FilipEmanuelle  hij  zijn  hem  de man  de arme man  haar echtgenoot  de gewonde man  de pechvogel  zij.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Workshop Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ?. Hoe vergroot ik mijn Gunfactor ? Why.
VERTEL JE LEVENSVERHAAL ALS VERHAAL VAN GOD - ALLES UIT HEM, DOOR HEM, VOOR HEM. Rom.11:36 1.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Leven in de aanwezigheid van Jezus. Is leven in hoop Leven in de aanwezigheid van Jezus.
Sales Management © 2014 | Noordhoff Uitgevers bv.
Kijk naar de afbeelding en vul in: ik denk, dat de afbeelding betekent:
Praktijkgericht financieel management © 2009 | Noordhoff Uitgevers bv.
Wie ben ik?  .
Wie ben ik?  .
1 Kijk naar de afbeelding en vul in: 2
Beïnvloedingsregel aanwezig?
7.3 De product-som-methode Drie manieren om in factoren te ontbinden
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Beïnvloedingsregel aanwezig?
humor in reclame, werkt dat ?
7.2 Buiten haakjes brengen Zo veel mogelijk factoren
Beïnvloedingsregel aanwezig?
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
Transcript van de presentatie:

NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Reclame Le Trefle over wc papier Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie x sociale bewijskracht x sympathie x schaarste x autoriteit x Conclusie Met de grappige manier waarop de man zijn tablet aanbiedt en dat tegen hem wordt gebruikt zodra hij papier nodig heeft, trekt het veel aandacht. dia 1 van 5© Noordhoff Uitgevers 2015

NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Hornbach reclame met de supportieve vader Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie x sociale bewijskracht x sympathie x schaarste x autoriteit x Conclusie Deze reclame werkt goed, omdat de manier waarop een verhaal wordt verteld een emotie naarboven brengt. dia 2 van 5© Noordhoff Uitgevers 2015

NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Reclame met Star Wars en Volkswagen Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie x sociale bewijskracht x sympathie x schaarste x autoriteit x Conclusie Deze reclame werkt goed, want er wordt een mengsel van een populair merk onder de bevolking wie film kijkt, zoals Star Wars, gebruikt en vermengd met een populair automerk. Dit kan een factor zijn die ervoor zorgt dat de consument beïnvloed wordt door zijn favoriete film dia 3 van 5© Noordhoff Uitgevers 2015

NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Old Spice reclame Beïnvloedingsregel aanwezig? nieteen beetjesterk wederkerigheid x consistentie x sociale bewijskracht x sympathie x schaarste x autoriteit x Conclusie Deze reclame werkt goed, omdat er een mix van kunst en creativiteit wordt gebruikt om op een leuke manier een product aan te bieden. dia 4 van 5© Noordhoff Uitgevers 2015