In de stripkeswinkel kun d’ alle stripkes ale. G’oef gin bonne mee, want g’oef dèèr nie te betale. In de stripkeswinkel zijn alle stripkes grates. Dus.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Op reis langs de voorzieningen
Advertisements

Cursus1 thema gevoelens. Verhaal:
Pestprotocol Naam:leerlingenraad Groep:5,6,7,8
Schoolplein Rachelle Lisa Chantal Xian Leroy.
Sinterklaas is verdwenen nergens te vinden nergens te zien Nam hij de benen, is hij hem geknepen, weggewaaid misschien?
Optochtlied Refrein: Drink, lach, zing Leef je leven helemaal Drink, lach, zing Want je leeft maar ene maal Drink, lach, zing En onthou dat ene.
Voorzetsels.
hahahahahahahahahahaha
De Strangers M'n Velo Powerpoint: Desmet Pierre
Digibordles Sneeuwpoppen
Ik zou je graag enkele dingen willen zeggen…
Kunde gij er voor zorrege da ik zaterdagmidda g op het station. Voraan mag staan meej ons vader en moeder boven op het het balkon.
Ok, dit alles is gemaakt in de veronderstelling dat we’t nog altijd doen zoals gepland…? Hoewel we eigenlijk dus echt wel nog moeten zorgen voor een DIDACTISCHE.
Even duwen. Lig ik vannacht heerlijk te slapen, wordt er om 4 uur flink op de deur gebonkt en aangebeld.
Module 1 – Dag 1 Hallo.
Fonemisch bewustzijn / aanvankelijk lezen Groep 1 t/m 4
B de letter boek oe k b boek wat een raar boek is dat.
Uitleg bijvoeglijke bepaling (bvb)
Grote Anna leert lezen en rekenen
Een taalopdracht maken (e-ee/ u-uu/o-oo/a-aa)
Interpreteren van data
M,n Opa
1. Welk rekenverhaal hoort hierbij? 2.
Jij bent een VIP!! Jeugdkamp Blij da'k op kamp ben! Ik ben hier op kamp in een te stille stad Ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad Maar.
Zo ga ik door.
Verhaal 1“Hallo ik ben nieuwe juf”
Lied: één en één is twee Tekst en muziek: Lee Ann Vermeulen en Christian Grotenberg Uitgebracht op: Kinderen voor kinderen 28 Uitgevoerd door: Kinderen.
Opwekking voor Kinderen 16
Een onverwacht feest Les 2
Ronde 1 Vertaal in ‘t Nederlands.
Havenfeesten 2007 Havenfeesten 2007 Optreden Nick en Hester.
Kinderen over de liefde Grappige uitspraken en quotes
Duizend soldaten Willem Vermandere.
langzaam wij kinderen weer gebeurt omgeving worden waarbij mensen arfgoot.
Allebei heb je ELKE DAG nodig.
w e b wat moet ik doen r i b b ie b b e d h oe d g oe d ik stop.
wat moet ik doen b ij l w ie l m uu r k ou s l ij m n u l p ie k j eu
m o l w ij n d eu k l i k p ij l b oe r t ie n v o s wat moet ik doen ik stop.
m a s t v l ie g v l a g z ei l t ou w w ie s h oe d aa p ik stop wat moet ik doen.
schoe n wat moet ik doen schat schaar schaap schiet schuil schep schil 2.
Welkom in deze kerkdienst
Verkeerssituatie rond onze school
‘s Nachts na tweeën 1 's Nacht zo om een uur of twee, dan gaat in ons stamcafé De deur op slot, je weet niet wat je ziet Het licht gaat uit, de kaarsen.
welkom op de Kerstviering van de Koningin Julianaschool
Strand van Sint Anneke ♫♫ De Strangers... ♫ Da's nà de vefde keer da'k mè ons Jeanne in Benidorm zit.. dik tege m'n goesting.. veul te veul volk en veul.
Thema 1: Wat is biologie? Basisstof 5: GROEI.
Het kwetsbare vertrouwen van ouders in de jgz Justine Pardoen Ouders Online.
Zo ga ik door door Bep Ik ga door het leven zo goed als ik kan al weet ik echt niet overal iets van.
Buk’s zak’s lekker deur oew ‘ukke n’een draai dan allemaal ‘s op oew rechse béén, licht oew linkse n’errem mar ‘s op, en zing impesant ‘n mop! Eila, strekt.
God zei tegen Jona: “Ga naar Ninevé, de mensen daar doen allemaal gemeen.” Maar Jona dacht: ”Ik ga er met de boot vandoor, want Ninevé, daar ga ik mooi.
Melanie en Suzanne Plan de clases. Clases ¿Qué? ¿Por qué? ¿Cuándo? ¿Cómo?
Kom dan mar uit oew bed, nouw gade wà beleve: Dweile gaan me same, deur ‘t èèle n’uis! Doe d’n maske n’op en pakt ok wà gerdijne, sla d’oew dekbed rond,
Mol en beer.
Marsjere mè d’adjudanten
Je leert met de klankgroepen regelwoorden goed te schrijven.
Spelling woorden met lange klank
Meester voor de klas Jongens, ik wil eens wat meer over jullie achtergrond weten, daarom moet iedereen het beroep van zijn vader zeggen.
Filmpje! Brazilië.
Nooit een dag Nooit een dag in je le – ven dat je
stemoefeningen DO RE MI FA SO LA TI DO òs dèèr zit oew dweilpak in (beg.) DO òs dèèr zit oew dweilpak in RE kenen doen me nou nie (zang) MI e d’n.
1 woorden met ui 2 woorden met oe 3 woorden met ou en nu 4.
1. Welk rekenverhaal hoort hierbij? 2.
KLANKE VOKALE.
Meervoude: Die drie huise Marelize Swanepoel.
2010 Maart Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrydag Saterdag Sondag
1. Welk rekenverhaal hoort hierbij? 2.
Groep 4 blok 1 Weet je het nog?.
Wat betekenen deze uitdrukkingen?
Vokale, konsonante en diftonge
Meervoude: Die drie huise Marelize Swanepoel.
Transcript van de presentatie:

In de stripkeswinkel kun d’ alle stripkes ale. G’oef gin bonne mee, want g’oef dèèr nie te betale. In de stripkeswinkel zijn alle stripkes grates. Dus affeseere voor da d’t te laat is éé – éé…….éé – éé èè – èè…….èè – èè òò – òò……òò – òò oo – oo……oo – oo ie – ie……ie – ie uu – uu…..uu – uu Ei…..Ei Juin….Juin Koei…..Koei In de stripkeswinkel kun d’ alle stripkes ore. G’oef gin taske mee, want de stripkes gaan deur oew ore In de stripkeswinkel kun d’ alle klanke lere, en impessant ok effe rippeteere: zang beg. éé, èè, ie, oo, uu ij, ui, eu, oe!

Scène 1 “Stripkeslied” meester en kinderen komen door elkaar op; Meester neemt duidelijk zijn plaats in en vraagt om stilte. Kinderen gaan in losse opstelling zitten/staan MeesterZoooo, jongens en meisjes, dan gaan we het eerst eens hebben over de Carnaval Kind 1 Vastenávend mèèster! Meester Dat bedoel ik…….hier (wijst aan met stok) op Kindervastenavend.nl staat het nieuwe thema voor dit jaar Kind 2 ’t motto vor dees jaar! MeesterDat bedoel ik….uuuuhm…..”Daar lopen we mee weg” (netjes Nederlands) Kind 3 me lòòpe d’r mee weg! Meester Ge mot wel op de stripkes lette Kind 4 Ja….enneh nie op oew stréépe gan staan (anderen lachen) Meester Tja….lastig hoor….maar hoe kom je dan aan die ‘stripkes’ (overdreven uitspreken) Kind 5 Nou, gewòòn, uit de Stripkeswinkel Meester O.keeej. (langzaam uitgesproken) Maar dan weet ik nog niet hoe ik het moet zeggen…. Kind 6Mar mèèster….mijn opoe zee altijd: “Agge ’t nie ken zegge, dan motte ’t mar zinge!” Luster mar ‘s…… (lied 1 start)