Stakeholderspresentatie Raamwerk voor ongeveer 12 slides.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
‘Ga jij over de rooie’? GGD Hollands Noorden
Advertisements

Hoofdstuk 11 Product- en merkstrategie
Het gebruik van rijke casussen uit de praktijk van management
Hoofdstuk 4 Verkooptraject deel 2: voorbereiding verkoopgesprek
Live Cameratoezicht "Wij letten voor u op" 30/1/2013
“Hoe kom ik aan klanten?”
Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Weten wat je verkoopt Niveau 2 Kerntaak 2.
Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
INLEIDING SIMBU1 © Ibusim 2009 INLEIDING SIMBU2 © Ibusim 2009 WAT IS SIMBU ? •een bedrijfssimulatie met behulp van actieborden … •een bedrijfssimulatie.
Update Computers 2 BNC 3 Werkgebieden 4 Mijn stage 5 My Update 6 Voortgang & eind product.
De drukkerij - Gevestigd in Overijssel; - Heeft 1 kleine offset pers; - Heeft 2 printstraten; - Voornamelijk gericht op zakelijke bedrijven; - Als een.
Analyse van de organisatie Individuele Organisatieopstelling op papier
Waar staat uw droomhuis? Waar anders dan in Luchen!
Dmv de startersregeling wil de gemeente Arnhem de bereikbaarheid van koopwoningen vergroten voor met name de starters op de woningmarkt in Arnhem. In de.
“Bedrijfsnaam/Logo”. “Foto product” Logo Technologiebeschreibung Tekst in Duits Max. 5 regels Evt. met beeld dat inhoud ondersteunt Denk aan gouden regels!
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Paragraaf 3+4. Hoe kan het dat je besluit een nieuwe telefoon te kopen?  De mening van vrienden en familie  De eigen smaak en leeftijd  De financiële.
Wij houden onze presentatie over Anne Frank
Het nieuwe gezicht van Attero
Waar staat uw droomhuis? Waar anders dan in Luchen!
J. Zonjee Toegevoegde waarde. Marktwaarde en toegevoegde waarde Overheid Bruto en netto.
Samen een goed merk promoten
Bedrijfsnaam/Logo. Foto Product Bron: Logo Technologiebeschreibung Tekst in Duits of Engels* Max. 5 regels Evt. met beeld dat inhoud ondersteunt Denk.
De Verwondering ECL, Haarlem.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Blue ocean. Rood versus blauw In rode oceanen vecht je tot bloedens toe om de gunst van de klant. In blauwe oceanen vloeit geen bloed, want daar zijn.
Communicatiepakket Arbeidsvoorwaarden WATHOEWAAROM.
Visie & Strategie.
Oudermeeloopdagen.
Meubelindustrie/ interieurbouw Op stap in de Welkom!
Mijn eigen Alhambra…! Stellen Wiki les 2.
Marketing College 8 Hoe zat het ook al weer?. Deze week Herhaling stof tot nu toe Aanvullen “Test je kennis” Vragen Antwoorden “Test je kennis”
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf.
Ik ben naam, functie Wie zijn jullie? bedrijfsnaam Welkom bij.
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf. Algemeen Een eigen bedrijf Freelancer Voordelen – Grote vrijheid Leuk werk Brede oriëntatie Nadelen – Alles zelf.
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Gameplan parkeergarage zelfsturende auto’s. Met wat? 2 Parkeergarages om de 2 gebieden Den Haag en Rotterdam te faciliteren Per parkeergarage zijn er.
John, Tara, Fanisca, Johan.. Inhoud van de Pitch.. 1.Voorstelronde 2.Opdracht- formulering 3.Wie zijn wij, als bedrijf… 4.Doel 5.Productinformatie 6.Einddoel.
Verdieping monitoring eigen ontwikkeldoelen door medewerker Een product van KwaliteitscholenAugustus 2015.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 4 Handel.
INSCHRIJFFORMULIER TBI INNOVATIEPRIJS 2016 Ingevuld formulier voor 14 feb verzenden naar Inschrijfformulier.
Regionaal revolverend financieren: Olie in de machine van cultureel en creatief ondernemerschap?
Het geheel van vraag en aanbod
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Welkom Masterclass Wervend Schrijven. Wervend schrijven kenmerkt zich door… eigen formulering eigen opbouw eigen doel extreme afstemming op de doelgroep.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Gemaakt door Thiadney Jordan, Amir Hasani EXPORTADVIES amir.
Vlaamse Visveiling n.v..  Samenbrengen van vraag en aanbod  De aanvoerders (first point of sales) bieden vis aan op eenzelfde verkooppunt ( reëel of.
PROCESPLAN lokaal proces van opstart tot pilotwoning Nul op de Meter.
Bedrijfsstijlen in de Multifunctionele Landbouw. Multifunctionele landbouw Afbouwstrategie? Toekomst van de Nederlandse landbouw? Leuk voor erbij? Uitlaatklep.
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
New Commerce Innovatie thema februari 2008 N°2 1. Korte omschrijving van het thema. · Wat is de gedachte achter dit thema? Wat willen we onder.
De competitieve markt Vraag- en aanbodschema StartSein pagina
Northwind traders Wie wij zijn Ondertitel brochure of bedrijfsslogan
Waar is dit? Wat valt er op?
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Voeg hier een foto van het product in
Een product of dienst verkopen
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Uw bedrijfsbrochure Dit is een uitstekende plek voor een missieverklaring U kunt deze nieuwe professionele brochure gebruiken zoals hij nu is of u kunt.
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Quiz over [uw onderwerp]
GLASTUINBOUW IN BEELD Hier volgen enkele algemene sheets + film met de ambities en cijfers van de glastuinbouw om het kader te schetsen.
Transcript van de presentatie:

Stakeholderspresentatie Raamwerk voor ongeveer 12 slides

BEELD EINDKLANTEN PAAR SLIDES MET FOTO’S VAN MENSEN EN HUN HUIZEN WAT VALT OP (WELKE TRENDS SIGNALEER JE)?

BEELD B-2-B KLANTEN (ALS EEN BEDRIJF EEN VERBOUWINGSPRODUCT VERKOOPT VIA ANDERE BEDRIJVEN –DUS B2B-, DAN VOEG HIER EEN SLIDE TOE OVER DIE BEDRIJVEN) WAT VALT OP?

WIE ZIJN WIJ 1 SLIDE MET INTRO OVER DE AMBITIE VAN DE AANBIEDER/ONTWIKKELAAR VOOR DIE KLANTEN

VOOR- EN NA BEELD 1 SLIDE MET VOOR EN NA BEELD VAN EEN BEOOGDE WONING, INCL. BEELD VAN DE UPDATE VAN DE WONING IN EEN BESTAANDE BLOK

ONZE PROPOSITIE IS 1 SLIDE MET PROPOSITIE VAN AANBIEDER: WIJ ZIJN… WIJ SIGNALEREN IN DE MARKT…. WIJ BIEDEN PRODUCT ABC MET KENMERKEN…. EN DAT HEEFT … VOORDEEL VOOR ….. EVENTUEEL ZOWEL B-2-C ALS B-2-B

PRODUCT&OPTIES WAAR BESTAAT DE STANDAARD VAN HET VERBOUWINGSPRODUCT UIT EN WAT ZIJN OPTIES VOOR KLANTEN?

GARANTIE WAT IS DE ESSENTIE VAN DE GARANTIE? EN WAT ZIJN DE BIJZONDERE GARANTIE- ASPECTEN VOOR DIT VERBOUWINGS- PRODUCT

WE ZIJN NOG NIET KLAAR WAAR BEVINDT JE PRODUCTONTWIKKELINGSPROCES ZICH? WAT ZIE JE ALS VERVOLGSTAPPEN