Mobility Portal Marco Gerrese Webinar Beter Benutten 25 mei 2016 Mobility Portal Marco Gerrese Webinar Beter Benutten 25 mei 2016.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Activatie Platformen LED Screens buiten het stadion
Advertisements

Innoveren voor gezondheid
Kennismakingsvergadering Standbeelden.be vzw Statua.
Slim samenwerken Op weg naar de grote doorbraak?
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Het mobiliteitscongres 2012 Sessie 2 Oplossingen van Mobiliteitsproviders.
SOCIAL MEDIA EN DE BESTUURDER 2 oktober Wildeman #VvG2012
Bouwstenen Duurzaam Bereikbaarheidsplan Doelstelling: 1.Structurele verbetering van de bereikbaarheid van de regio 2.Structurele vermindering van CO2-emissies.
Persoonlijke preventie aanpak
Mobiliteit: enkele “kreten”. Aanzet tot discussie. Maandag 4 februari 2013 Willy Miermans.
Marco Leeuwerink Politie Hollands Midden Openbaar of gesloten?
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven Juni Programma Welkomstwoord Dennis Vork (Afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening) ‘De.
Opzet presentatie Doelstelling en uitgangspunten Wat is bereikbaarheid? De aanpak Stand van zaken Tot slot.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Klikdemo: CRM maken van contactmomenten en werkafspraken Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je contactmomenten.
The future  vorm 1: een voorspelling doen  Will + hele ww : I will see you soon  Let op: will + not = won't  Shall + hele ww: Shall I help you? 
London Online Information 4 december Webanalytics Communities Collaboration Web 2.0 Social Web Multichannel Traffic Conversie Accountability.
‘netwerken zonder grenzen’ Sociaal Netwerken in Regio 0318.
Robin van Lieshout MyCE. What is MyCE.com? Community Users share knowledge and news User interaction, building reputation 4 million unique visitors per.
Les 6 Toetsbespreking Introductie eindopdracht. toets  Download goede antwoorden en vergelijk met je eigen score.  Cijfer < 5.5 = herkansing week 4.
John Baken Internationale Afstemming 17 juni 2015.
StudyCall // ROC West-Brabant. Agenda 15.45u – 16.00u: Inloop 16.00u – 16.15u: Toelichting besluit BAG, Peter Zacht 16.15u – 16.30u: Korte demo StudyCall.
1BaSWb-Eline Beernaert.  “Sociale media is een verzamelnaam voor online platforms waar door interactie en dialoog tussen gebruikers de inhoud wordt vormgegeven.”
INFORMATIEAVOND MILLENNIUMLOOP. PROGRAMMA uurInloop + welkom uurStart programma Uitleg doelen ML Korte pauze uurVoorlichting ML (teams,
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Informatieavond Blauwe zone Winkelcentrum Parijsch.
De tijd is rijp voor Open Cultuur Data Door: Tom Kunzler Studiemiddag Archieven en Open Data (29 oktober 2015)
The Future of Carsharing Welkom Filip Watteeuw Schepen van mobiliteit Gent.
1 Betrouwbare reistijd van deur tot deur Commissie EMG 14 mei 2004 Ludger Schrauwen Coördinator infrastructuurbeleid.
De Centrale As in uitvoering Deelcontracten Noord 2 / ProRail Informatieavond gemeenteraad Dantumadiel 14 januari 2014.
De digitale klok.
STRATEGISCHE OEFENING MOBILITEIT GENT OPLOSSINGSGERICHTE DIALOOG & VERFIJNING VAN HET CIRCULATIEPLAN 13/07/2016.
Programma Zet je Mindset op succes Wat is Empower Network 90-dagen plan (globaal) 90-dagen plan (details eerste 2 weken) Ondersteuning Afsluiting.
CBF PLATFORM: GOED DOEL AAN DE DEUR Jetse Siebenga Henk Dokter
Doelgroepenvervoer en Openbaar Vervoer: naar een nieuwe balans
De Digitale Revolutie ASCC leden in discussie…
Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?
Localizing the SDGs – Brussels, 16/5/2017
Welkom #JVSC17.
Webcare en ZGW Dimpact 10 jaar! Frank Bruijninckx 17 november 2016.
Promoting the candidate
Sociale media.
Chapter 4 Going out Grammar Stepping Stones 2 kgt.
Markconsultatiedag 29 november
MaaS pilot: Grenzeloze Mobiliteit
wat neem je in je afwegingskader op over duurzaamheid?  
Digitale documenten woensdag 19 september 2018.
Markconsultatiedag 29 november
Online toetsen en leren met Quayn | 2016
Breng uw zaak naar de smartphone wereld
AmsterdaMaps Delen is beter dan vermenigvuldigen
Investeren in mensen en middelen met Rendementsverhoging
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Slimme gemeenten doen aan Smart Mobility
Qbuzz nieuwe vervoerder in Drechtsteden, Alblasserwaard en Vijfheerenlanden.
GEZOCHT! Enthousiaste vrijwilligers die onze bezoekers en patiënten op weg helpen! Imelda vernieuwt! Vanaf april begint de verjongingskuur van onze inkomhal.
Afkoppelen hemelwater bedrijven Noord- en Midden-Limburg Bijeenkomst 25 januari 2018 Presentatie onderzoek ‘afkoppelen hemelwater bedrijven Noord- en.
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Mogelijkheden om de kwaliteit van leven te verbeteren.
De meerwaarde van side-events
Te gast bij: De leden van Ondernemend Wyck waren te gast bij The Broth Bar – Hartelijk dank voor de gastvrije avond!
Op naar modern mobiliteitsbeleid
Zet je club op de kaart!.
Sneak Preview voor CV&V Yvonne de Boer
De meerwaarde van side-events
Integrale aanpak Rioolvervanging, ophoging en herinrichting
Doelen, verlangens, behoeftes en drijfveren
PERSONAL BRANDING HET NUT VAN .. HOE? TIPS
Uitnodiging bewonersoverleg
Transcript van de presentatie:

Mobility Portal Marco Gerrese Webinar Beter Benutten 25 mei 2016 Mobility Portal Marco Gerrese Webinar Beter Benutten 25 mei 2016

INTEGRAL AREA DEVELOPMENT UP TO 18 MILLION VISITORS TO THE ARENA AREA IN 2020 Virtual exposure of the area: 20 million (AFC Ajax, KNVB, ID&T, AA Living Lab etc.) 2 million visitors 7 million passengers 1,8 million visitors 1,4 million visitors 1,2 million visitors pa visitors 1,2 million visitors Arena Park Events visitors visitors 3 million employees

Uitdagingen Veel info kanalen Mensen raken de weg kwijt: ‘online’ en ‘offline’ 90% hebben we eigenlijk (nog) niet goed in beeld Onvoldoende middelen om de crowd te sturen Van 7,6 naar een 8,5

Mobility Portal ArenA Video

Mobility Portal 1.Meer spreiden / sturing 2.Betere dienstverlening 3.Platform voor mobiliteitsdiensten Het digitale platform waar je als bezoeker in één oogopslag alle vormen van vervoer naar en van het gebied kan vinden en boeken.

Vragen ?

Op 1 mei 2016 kan je… Een multimodaal op maat gesneden reisadvies opvragen De gekozen modaliteit online afnemen Pre-trip routes ontvangen (per mail) die naar de afgenomen parkeerplaats gidsen -> via luwe routes Modal Split vanuit de portal realtime in beeld via dashboard

Toppers in Concert Topsport qua bereikbaarheid bezoekers per avond: – 19 uur deuren / uur start show Fanzone buiten al om 14 uur geopend: fun en spreiding Zaterdag Triple in gebied (combi met Ziggo Dome / HMH): bezoekers MP volledig geadopteerd door organisator De week voor de show’s piek gebruik: – per dag – per showdag

Operationeel Mobiliteits Centrum

Opmerkelijke resultaten 28% OV 10% georganiseerd busvervoer 60% auto’s – 22% online parkeren -> allemaal alternatieve routes – 78% op de dag zelf gestuurd via PPA 2% taxi’s Sturing vanuit OMC pro-actief en anticiperend 3000 berichten via Whats app / via Twitter Nog nooit zulke goede bereikbaarheid resultaten bij de Toppers

Vervolg Aansluiten van andere stakeholders – Mojo concerten zomer 2016: bez – Ajax connectie met de Portal: 1,2 miljoen bez – Sensation bez – Oranje wedstrijden bez – Bedrijven Zuidoost On Trip guidance Onderzoeken levensvatbaarheid na looptijd subsidie

Vragen ?

Bedankt Blijf graag nog even online om enkele vragen te beantwoorden