SoMeRe.nl Een uitnodiging Sjoerd de Vries & Efthymios Constantinides.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wat moet ik met Sociale Media in mijn KMO? Mic Adam – Nadja Desmet.
Advertisements

Onderzoek naar competentiegericht beoordelen in het groene onderwijs
Wat doet e-cultuur? Klaas Kuitenbrouwer, Kunstraad Groningen, 7 maart 2010.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
De Cloud komt ongemerkt in ons leven.
Wat is interactieve marketing?
Expertmeeting 3 Kansen en initiatieven tussen regionale en locale economie.
'Evidence': recepten voor de onderwijsprofessional?
Social Media Wim Elving Universiteit van Amsterdam / ASCoR.
Vrije Universiteit amsterdam Voorlichting minoren Business Analytics 8 mei 2012.

Financiering Creatieve Industrie
Faculteit der Letteren Communicatie- en Informatiewetenschappen
De impact van nieuwe & social media
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Sneeuwschuivers en leren sneeuwschuiven myResearch Portal en het belang van workflow data analyse Richard L. Zijdeman DAI: info:eu-repo/dai/nl/
Afstudeerkringen Supply Chain Management 14 oktober 2005.
Smart Specialisation: Social Innovation 28 maart 2013 Prof.dr. Roel in ‘t Veld.
Topzorg in de GGZ verpleegkunde Waar praktijk en kennis elkaar vinden Maandag 26 mei 2008 Congrescentrum de Reehorst, Ede Opening Dr. Ineke van Halsema.
Begeleidingsplannen GGZ
Knowledge Alliances & Sector Skills Alliances
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Bereik en kwaliteit van ondersteuning voor alle kinderen en gezinnen VNG Congres Een wereld te winnen Rotterdam, Drie jaar Academische Werkplaatsen.
Curriculumhervorming Bachelor TT Paul Pauwels – vicedecaan onderwijs.
Sociale MediaSociale Media: de “killer application” voor ICT Het huwelijk van Sociaal en Digitaal.
SOCIALMEDIA X. TOPIC 1 SOCIALMEDIA X SocialMedia Mening ? X.
Europese subsidiemogelijkheden Ellen Hanselman. Leven Lang Leren Programma Wat is het? Wat zijn de mogelijkheden? Waarom deelnemen? Hoe werkt het?
Inbound Marketing Plan
Questionable research practices Confronteert met hoe we wetenschap bedrijven 1. Verification bias & missing replications 2. Incomplete or incorrect information.
Sociale media in productontwikkeling Sneller innoveren.
Samenwerken aan kenniscratie in duurzame netwerken. Ria Kauffman en Mies de Koning De Kenniswerkplaats.
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
4C/ID Versie 2 Jeroen J.G. van Merriënboer
Voorlichting en Werving De juiste student op de juiste plaats.
Evidence based onderzoek. Wat is evidence-based ?  Letterlijk betekent dit aanduiding of bewijs.  het gebruik van een bewijs dat de keuze voor een bepaalde.
Marketing 5 havo.
Welkom bij het MA-programma New Media & Digital Culture Imar de Vries, Ann-Sophie Lehmann Donderdag 7 oktober 2010.
Meer innovatieve professionals
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Onderzoek Mediawijs omgaan met social media in het primair onderwijs.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Onderzoeksprocedures. Inhoud  De leraar als professional  De seniordocent  De leraar als onderzoeker  Onderzoeks-stappenplan  Nulmeting.
Social Media Quick Scan Wat vinden we? Universiteit Utrecht vs. Universiteit Twente.
De effecten van de lerende opleidingsschool Twente Uitkomsten & Werkplan MSc Loreta Vaicaityte Dr Sjoerd de Vries.
Koffieochtenden met professional. Betekenis * Ouders hebben soms te weinig zelfvertrouwen. * Ouders kunnen veel steun hebben aan elkaar; deze mogelijkheid.
SOCIAL MEDIA INZETTEN VOOR HET AANTREKKEN VAN NIEUWE STUDENTEN Het gebruik van de Social Media door 5 en 6 VWOers Marc Zinck Stagno Workshop “Social Media.
5 april 2007Topos Symposium Een onderwijs keuken Hoe we proberen smakelijke en gezonde onderwijsgerechten te bereiden en op.
Muzieklandschap Doel van deze module Een schets van het werkveld creëren aan de hand van relevante voorbeelden en veranderingen in de muziekindustrie.
Conferentie Studiesucces Nieuwe Verbindingen 14 december 2012.
Shared Services Network Twente Krachtenbundeling op het gebied van communicatie Regionaal Platform Communicatie Twente.
Hoe werkt Kampong TV? Onderdeel van Team communicatie 100% vrijwilligerswerk Samenwerking studenten Hogeschool Samenwerking Kampong videoteam Faciliteiten.
Profielwerkstuk Gedrag en Maatschappij Vwo-scholieren die een profielwerkstuk willen maken op het gebied van gedrag of maatschappij, kunnen gecoacht worden.
Hoe versterk je je positie als raadslid? Aukje de Vries 19 juli 2016 MASTERCLASS.
Windesheim zet kennis in werking Professioneel samenwerken in de wijk: hoe praktijk, onderwijs en onderzoek werken aan een verbeterde zorg en dienstverlening.
Samen de psychische gezondheid in Nederland verbeteren
Zelfevaluatie burgerschapsonderwijs
Lancering van Marklinq Dr. Karel Jan Alsem 10 september 2013
Tilburg University Facts&Figures 2015.
Integratie & Interactie
Begeleiden van Praktijkonderzoek
Blended Learning en Keuzedelen: Een perfecte combinatie
Ontwikkelingspsychologie voor het Onderwijs
Welkom FM/HIB Wie interesse in ondernemerschap?
Welkom FM/HIB Wie interesse in ondernemerschap?
Zonder context geen bewijs
Ondernemerschap Energie Water Healthy Ageing Topsectoren
Ondernemende professionals en professionele ondernemers: effectuation van kennis in waarde
Rolwisseling van student naar docent
Transcript van de presentatie:

SoMeRe.nl Een uitnodiging Sjoerd de Vries & Efthymios Constantinides

Advanced Open Research Network Research Research: Op het gebied van Social Media Bij onderwijs gezondheidszorg,overheid, In corporate communication, marketing, crisis communicatie, Open Open voor: Studenten, Onderzoekers, en Professionals Open Innovation, Crowd research, open content, open research,

Advanced Open Research Network Advanced Advanced: Online mogelijkheden voor monitoring, onderzoek, rapportage, en samenwerking Delen van methoden, instrumenten, datasets, etc Social network Social Network Interacties, netwerken, personificatie, entertainment,

Waarom SoMeRe.nl? Innovatief in Onderzoek Betekenis wetenschappelijk onderzoek voor de praktijk versterken Omvang onderzoeksmogelijkheden versterken Valorisatie van onderzoek ‘Onderzoek case’ naar de betekenis ‘sociale media kwaliteiten’ voor innovatieve onderzoekspraktijken Netwerken Interacties Personificatie

Sjoerd de Vries Sluit je aan