Marvin & Miles/Volvo Simon Keizer, Marvin & Miles/Volvo Volvo Clubbonus.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
TVW actieplan waar wij met elkaar aan willen werken.
Advertisements

Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Welkom bij de introductieclinic voor nieuwe hockey-ouders
26 november 2010 Arbeidsmarkt-relevantie voor de Ad A.O.W.-overleg I Hans Daale.
Voorburgse Mixed Hockeyclub Cartouche
1 Club & cultuur Hockey •Sportiviteit voor prestatie, proces voor resultaat, plezier en prestatie gaan hand in hand •Elk lid kans op maximale ontwikkeling,
Kleding Nieuwe kledinglijn • Dry-fit polo’s, nieuwe broeken en sokken (alles van betere kwaliteit) • Productie bij leverancier die in kleine batches kan.
Welkom. Verwachtingen Hoe groeien WELKOM ! VANDAAG >De beste distributeurs uit 50 landen zijn samen om een nieuw hoofdstuk in de Welding Industrial Distribution.
MMHC Voordaan Commissie Tophockey (CTOP)
Sportiviteit & Respect Just do it!
Structuur van de NHB Inspraak, invloed en (werk in) uitvoering.
JAARPLAN HOCKEYSPONSORING DOELSTELLINGEN Bijdragen aan de naamsbekendheid Positieve bijdrage aan het imago Binding eigen medewerkers/ Company Pride.
RESULTATEN ENQUETE FANDAG ENQUETE 2007 WELK BEELD HEEFT DE SUPPORTER OVER KV MECHELEN? WELK BEELD HEEFT DE SUPPORTER OVER KV MECHELEN? HOE WORDT.
Problematiek rond het rekruteren van stewards Voor een kleine club als SV Zulte Waregem Jeroen De Volder SV Zulte Waregem Arteveldehogeschool.
Terugkoppeling Heidedag januari Heidedag januari 2010 terugblik Thema: Kijk naar binnen, kijk naar buiten, en vooruit Sterkte en zwakte van OSC’45.
Welkom bij de introductieclinic voor hockey-ouders Dag 3
Informatiebijeenkomst fusie Pegasus & VoCASA 21 en 22 mei 2012.
Grijs gebied Illusie Waarheid Droom Leugens Wens Feiten Sfeer Bedrog
Koopproces Inleiding strategie Koper Communicatie Middelen Aanbieder
Het MT in de kinderopvang Boek & veldonderzoek ‘ Ze zijn op Heidagen’
1 Stappenplan Organisatorische Integratie Handleiding en checklist bij het ontwikkelen van een sportaanbod voor mensen met een beperking binnen de sportvereniging.
Rotary Club Almelo Rotary, dàt leeft! André Bomers.
Online Media Plan LOHC Nieuwe media commissie
Missie en visie Sportiviteit, Plezier, Ambitie, Eenheid, Kwaliteit Strategische doelstellingen Wijk Gemeente KNVB Hogere Elftal commissie Junioren- commissie.
Herstructurering Sociaal Domein
MHCL uitwerking Missie Visie Doelen Strategie
-> sponsors en sportclubs verdienen het samen!
Ouders die al kunnen golfen.
 Opgericht in 2008  Moederclub: Rotary club Weesp, Vechtstreek Noord  12 actieve leden  Belangrijkste projecten: NL doet Restaurant tour Nationaal.
- Lagere kosten, continuïteit club waarborgen voor de komende jaren - Jazz&sail minder werk & lager financieel risico - Positieve uitstraling voor.
NAJAARSVERGADERING NOVEMBER KNSB en haar leden.
hdm Topclub in de maatschappij
H13 Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring Marketing, een reallife-perspectief © 2008 Pearson Education Benelux DE WAARDEPROPOSITIE.
Leydi Johana Breuls “In hoeverre speelt de sociale samenstelling van een sportclub een rol in de beslissing van leden om te stoppen?“ 01 Waarom?
© GfK 2015 | Supermarktkengetallen | april 2015
Oriëntatiefase  De longlist: aantal en vaststelling  Buying center: veranderde/veranderende samenstelling Inleiding strategie Duijnstee Consultancy.
De Gelukkige Consument
Top Hockey presentatie 27 augustus 2007 Beleidsvisie Top Hockey HOD “een regionale topper”
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
12c. Beleidsplan Seizoen Missie 1.Festilent creëert een prettige omgeving waarin de leden zich thuis voelen en op een prettige manier hun sport.
Welkom. Welkom Voorburgse Rugby - Club We staan! Nu gaan we leren lopen, samen met jullie! Organisatie: Bestuur: Bart, Kour, Maurits TC: Fer en Kour.
More than hockey. Unieke sport voor beide geslachten Ethiek en fair play centraal spelers in België en groeiend Sinds dit seizoen op Play Sports,
Presentatie voor KHN, Afdeling Heerenveen Alvin Sibbald, programma manager 25 januari 2016.
Rabobank Noord-Kennemerland 1 De Rabobank benadering van sponsoring Presentatie voor Sportraad Bergen, 25 maart 2015.
Alkmaar Guardians Veilig sportklimaat Samen naar een veiliger sportklimaat.
Programma Groepsontwikkeling Naam groep Datum presentatie.
Communicatie bij H.V. Hockeer Door Netty Bekkers.
Een Leven Lang DZC Symposium Achterhoek in Beweging Jeroen Sanders 15 november 2012.
Najaar 2012 Hockey: het is ‘net’werken Strategie KNHB 2020.
De Gezonde Sportkantine NHC 25 januari AGENDA Introductie Wat is een Gezonde Sportkantine? Stellingen & discussie Resultaten leden enquête Verenigingsondersteuning:
DE NIEUWE SPORTCONSUMENT? HET NIEUWE SPORT CONSUMEREN! Ontwikkelingen in 'passieve' sportbeleving vanuit het perspectief van een marketeer. Nationaal Hockey.
ClubMonitor. Algemeen Finance & admin. Lidmaatschapsvorm Sponsoring Hockeyvormen Families Communicatie Breedtesport Betaalde krachten Algemeen Andere.
Nationaal Hockeycongres 25 januari 2014 WORKSHOP SPONSORWERVING DANNY DE GRAAF.
Uitgave ©KNHB Kennismaken met hockey door bewegen Een introductie voor ouders van jongste jeugdleden.
Verkeerscirculatie Berkel Beknopte evaluatie van het beleid.
Utrecht, 29 januari 2011 Minisymposium: Succesvolle sponsorproposities.
BDO Bram Broess, Sponsoring, Marketing & Communicatie BDO Maurice de Kleer, partner BDO en hockeyambassadeur BDO hockeysponsoring.
TENNISKIDS T MMY Tennis Organisatie Mike Martin (TOMM)
Strategische Sportvisie Heeze-Leende Bijeenkomst woensdag 23 november 2011.
MHCU Opzet trainingsplan. MHCU Visie Doelstellingen  Alle teams moeten met een zo hoog mogelijke intensiteit, hockeytechnieken en tactieken aangeleerd.
INHOUD INHOUD
ENQUETE 2016.
Burgerhout Bruist Editie 2017.
relatief marktaandeel
Let’s Roll 2017 Hockeyclub Montfoort
OKK richting 100 Jaar! oktober 2019.
businesscase regionale uitleen technologische hulpmiddelen
Leden enquête Otto Philipse
Transcript van de presentatie:

Marvin & Miles/Volvo Simon Keizer, Marvin & Miles/Volvo Volvo Clubbonus

Reputatie, Relatie, Relevantie, Ruil Vriendschap wordt beloond!

Een oude vriendschap Sinds 1994

In de regio gebeurt het Opening clubhuis HBR Berkel en Rodenrijs 1977

Sport is emotie: landelijk en regionaal

Hockey: uit onderzoek (2008) blijkt … Landelijk marktaandeel Volvo meer dan 3 %  onder hockeyers: 11,3% Hoe bekender Volvo als sponsor, hoe hoger de merkvoorkeur - 52,8% overweegt Volvo Onbekendheid Volvo als Hockey sponsor hoog (Rabo 2,1%, Shell 14,5%, Volvo 34,9%) 85% van de dealers doet jaarlijks iets met hockeysponsoring De hockeywereld is een groeiende homogene gemeenschap van Positief imago Hockeysport 3 e plaats na tennis en schaatsen Belangrijke aspecten van de sportbeleving onder hockeyers zijn: 1) Prestaties eigen team 2) Informatie ten aanzien van speltechniek, tactiek en veiligheid 3) Dan interesse in tophockey

. Strategie Reputatie Relatie Relevantie Ruil Werken aan vriendschap Voor hockeyers en voor Volvo Verkoop van Volvo’s

. Strategie: Reputatie, Relatie, Relevantie, Ruil Reputatie Relatie Relevantie Ruil zichtbaar / communicatie oogsten vriendschap invullen voor elkaar

Reputatie in het hockey

Reputatie regionale breedtesport G-Hockeyhesjes

Relatie landelijk

Ruil: de Volvo clubbonus, vriendschap wordt beloond

Volvo clubbonus: vriendschap wordt beloond

Sponsormodules voorbeelden Meet & greet Team Volvo for Life leden Hockeyclinics bij uw club of bij de dealer Hapdagen Kaarten en arrangementen

Communicatiemiddelen met de dealer

Communicatiemiddelen bij de club

Tenslotte: Het werkt!