Klantbeleving Werkplein Hoogeveen Kees-Jan van de Werfhorst 18 december 2014.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De Sociale Barometer De compacte, snelle en doeltreffende personeelsenquête; echte verbeteringen, hogere waardering, groter draagvlak.
Advertisements

Welke keuzemogelijkheden zijn er m.b.t. pensionering? Vele medewerkers kiezen er niet voor om met 62 jaar met pensioen te gaan, maar overwegen een eerdere.
Presentatie Gemeentelijk minimabeleid 4 december 2007.
ANDERS beter of BETER dan anderen Arjen van Huijm / Store Support Paul Zuijdgeest / InCompany.
Ervaring implementatie aanpak
Regiefunctie werkcoach
Wat hebben we geleerd (1)? Pantar: verantwoordelijkheid bij werkleiding neerliggen, samen delen, je hoeft niet alles zelf te doen als opleider. Zorgpunt:
Stichting Pensioenfonds Groothandel Vegro
WELKOM !! 4 maart 2014 Alleen ga je sneller, Samen kom je verder!
(Interactieve) voormeldingen
Sectorcommissie bouw Voorstelling bouwsector in Stad Antwerpen.
Klantgericht werken, Kanalen in balans
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
SUWI Evaluatie Officiële evaluatie door PWC en Standpuntbepaling binnen Divosa.
FourstaR Reïntegratie
Rechtmatigheid en risicocontrole in de WWB Met lastenreductie voor burger en organisatie Ben Schepers.
Roncalli en Mas. Inhoud 1.Wat is maatschappelijke stage 2.Urenverdeling 3.Wat kun je van je stage verwachten 4.Stageplaats 5.Wat moet je zelf regelen.
Evaluatie Barim coaching Wat heeft het opgeleverd? & Hoe nu verder?
Jan Jongenelen & Freek Duynstee
Project ketenacademie Ketenacademie Marc van Leeuwen, Cees Kiene.
Van Oud naar Nieuw. Waarom veranderen? Omslag is vooral: De klant centraal stellen Focus op kwaliteit en resultaat.
Welkom.
Lagerhuisdebat Debatleider: Gijs Weenink, Debatacademie 7 Stellingen.
Iedereen zet zich in Tegenprestatie of Maatschappelijke bijdrage.
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
Sociale Dienst Drechtsteden Informatieve bijeenkomst gemeenteraad Sliedrecht 19 februari 2013.
Omgevingsdienst Midden- en West- Brabant
Cliëntenraden en WMO raden De Wolden en Hoogeveen 8 oktober 2014
Kassatrainer.
Verwerken goederenstroom 2
Mijn werkstuk over Sims
Leid jezelf Leid anderen Leid operatie Leid verandering Zingeving bepalen, Visie uitlijnen en Strategie cascaderen Waarde toevoegen vanuit de Klant Waarde.
ESF Regiobijeenkomst september Programma 10:00Opening en inleiding 10:15Projectadministratie deel 1 11:15Pauze 11:30Projectadministratie.
Enkele resultaten rondes speeddaten MEE Drenthe Ondersteuning bij leven met een beperking.
Ik pas mij aan de nieuwe cultuur aan.
Denken in mogelijkheden Een Rijnlandse aanpak voor het aannemen en behouden van arbeidsgehandicapten.
Participatiewet vanaf 2015
Symposium 5 jaar poliklinische apotheek ASz
Informatiebijeenkomst 24 maart 2015 Participatiewet.
Aansluiting participatiewet op de jeugdwet en de Wmo (in wijkteams)
Toekomst Wsw Presentatie IPSE-studies, 13 december 2007.

Een maatwerkdiploma Wat moet ik ermee als docent? Docentencongres Leerling november 2015 Jeroen van Grunsven, rector
Wat vinden jullie belangrijk bij het zoeken en krijgen van hulp?
Optimale final glide Baer Selen, 28 oktober 2006.
Introductie Individueel Keuzebudget (IKB)
,, Stand van zaken van (ook) uw sociale dienst Raadsbijeenkomst Gemeente Dordrecht 30 maart 2010.
,, Stand van zaken van (ook) uw sociale dienst Raadsbijeenkomst Gemeente Dordrecht 17 november 2009.
Colleges Kempengemeenten De ISD de Kempen als organisatie 20 mei 2014 Sjak Vrieswijk Directeur ISD de Kempen.
Sociale Dienst Drechtsteden Bijeenkomst voor informatie en opinie Alblasserdam 12 maart 2013.
Presentatie minimabeleid WMO/WWB raad Bellingwedde.
Handhaving De verbinding tussen rechtmatigheid, doelmatigheid en zorg.
Alex van der Wal, 18 Juni 2015 Een gezonde kijk op winst & verlies maken op medewerkers Activeren, Inspireren & Vitaliseren.
Armoede in Sluis 9 november Aanleiding presentatie Uitkomsten Tweede Zeeuwse armoedemonitor 2009 Uitkomsten Lokale monitor werk, inkomen en zorg.
Hoe krijgt Boxmeer het voor elkaar om het bestand niet te laten groeien (het bijstandswonder van Boxmeer)? Dit komt gewoon door onze manier van werken.
WORKSHOP EU-DIENSTVERLENING AB Vakwerk ondernemersweek.
Prisma Brabant Provinciale steunfunctie-instelling op het terrein van welzijn en educatie. De provincie Noord-Brabant is de grootste opdrachtgever. Bijdrage.
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Personeelsmanagement Hoofdstuk 2 Werkdruk en draagkracht.
Resultaten Stellingen Ronde Tafel Discussies. Stelling 1: De toezichtslast kan 25% lager onder handhaving van dezelfde effectiviteit van toezicht Zeer.
Wmo-team De Wolden en Hoogeveen Contactinformatie
IKC Doetinchem Noord en Overstegen
Schoonmaakdienstverlening
Staatssteun en Fiscaliteit
Politieke Markt, 18 oktober 2017
De maakindustrie in Midden-Limburg
Over de lijn Bronckhorst
Bijeenkomst in Gastel 28 mei Bijeenkomst in Gastel 28 mei 2018.
Hoe doen we dat in de Drechtsteden?
Reken- / wiskundebeleid
Transcript van de presentatie:

Klantbeleving Werkplein Hoogeveen Kees-Jan van de Werfhorst 18 december 2014

Achtergrond Hoogeveen WWB totaal Hoogeveen WWB (lopend) Hoogeveen Ex-WWB Hoogeveen ‘Overige’ Aangeschreven Retour (aantal) Retour (%)19%21%9%21%

Waardering in het algemeen

Spreiding algemeen rapportcijfer

Waardering medewerkers

Spreiding rapportcijfers medewerkers

Stellingen medewerkers

Rapportcijfers Re-integratie

Stellingen Re-integratie

Minimabeleid

Minimabeleid stellingen

Succespunten WWB-klanten 1.‘Mijn werkcoach’ 2.‘Stiptheid uitbetaling uitkering’ 3.‘Klantvriendelijkheid/behulpzaamheid’ ‘Overige’ minima 1.‘Klantvriendelijkheid/behulpzaamheid’ 2.‘Alles in het algemeen’ 3.‘Aandacht medewerkers’

Verbeterpunten WWB-klanten 1.‘Rekening houden met de situatie van de klant’ 2.‘Minder wisselingen werkcoaches’ 3.‘Informatie rechten/mogelijkheden’ ‘Overige’ minima 1.‘Rekening houden met de situatie van de klant' 2.‘Informatie rechten/mogelijkheden’

Vragen?