Klantbeleving Werkplein Hoogeveen Kees-Jan van de Werfhorst 18 december 2014
Achtergrond Hoogeveen WWB totaal Hoogeveen WWB (lopend) Hoogeveen Ex-WWB Hoogeveen ‘Overige’ Aangeschreven Retour (aantal) Retour (%)19%21%9%21%
Waardering in het algemeen
Spreiding algemeen rapportcijfer
Waardering medewerkers
Spreiding rapportcijfers medewerkers
Stellingen medewerkers
Rapportcijfers Re-integratie
Stellingen Re-integratie
Minimabeleid
Minimabeleid stellingen
Succespunten WWB-klanten 1.‘Mijn werkcoach’ 2.‘Stiptheid uitbetaling uitkering’ 3.‘Klantvriendelijkheid/behulpzaamheid’ ‘Overige’ minima 1.‘Klantvriendelijkheid/behulpzaamheid’ 2.‘Alles in het algemeen’ 3.‘Aandacht medewerkers’
Verbeterpunten WWB-klanten 1.‘Rekening houden met de situatie van de klant’ 2.‘Minder wisselingen werkcoaches’ 3.‘Informatie rechten/mogelijkheden’ ‘Overige’ minima 1.‘Rekening houden met de situatie van de klant' 2.‘Informatie rechten/mogelijkheden’
Vragen?