BRENGEN IN PLAATS VAN HALEN Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere stip focus en strategie
Wat is je passie? Waar droomde je van toen je voor jezelf begon? (Hoe zag je toen je ideale situatie voor je?)
Waar zag je jezelf? In welke omgeving? En met welke mensen?
Wat zijn je talenten? Waar ben je goed in? Wat kom je brengen? Welke problemen zie je in de markt die jij kunt oplossen?
Waar geloof je in?
Waarmee help je je omgeving verder? Welke problemen help je oplossen?
Wat kom je brengen? Wat is je toegevoegde waarde?
Je komt iets brengen. Dat heeft waarde, ook financieel. Hoe krijg je die waarde?
Stop met halen. Halen zorgt voor afwijzing. Begin met brengen.
BEGIN MET HET INVENTARISEREN VAN PROBLEMEN WAAR JIJ EEN BIJDRAGE KUNT LEVEREN AAN DE OPLOSSING GA IN GESPREK DE KERNVRAGEN ZIJN: > WAT IS JE PROBLEEM? > HOE KAN IK BIJDRAGEN AAN DE OPLOSSING?
“Heeft u een opdracht voor mij?” en “Hoe kan ik mijn expertise en passie inzetten voor de oplossing van uw probleem?“
Dat geldt ook voor piekeren! Tip: concentreer je op een beperkt aantal (potentiële) klanten en besteed aan hen veel tijd en aandacht.
18 april Ochtend: Focus en strategie in acquisitie Middag: Hoe kom ik op gesprek? 26 april Ochtend: Slim netwerken Middag: Onderhandelen en afsluiten Veel succes met je bedrijf! Herma Wichman