DE UT EN JOIN LISA Business Information Management & Recordmanagement Petra de JongeDecos- 1.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
HET DIGITALE ARBEIDSPLEIN Het Digitale Arbeidsplein is een website ontwikkeld in het kader van het project “Zelfmanagement van de eigen loopbaan” van MeijerConsult.
Advertisements

Wilt u meer weten over Regelhulp.nl? Kijk op of stuur een naar
Document Management Silicon.
kaarten op internet publiceren
Digitaal Depot. Waarom een Digitaal Depot •Overheden en particulieren werken steeds meer en soms alleen nog maar digitaal; •Gebruikers verwachten digitaal.
SamenVeilig.net Het effectieve groepsbeveiligingssysteem van BySpy.
Samenwerking met MOSS 2007! Chris Hoppenbrouwers.
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
Zaakgericht Werken.
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
Kandinsky College Malderburchtstraat
OneImage. In het verleden –Een image voor iedere type PC of laptop –Onmogelijk versie beheer te gebruiken –Veel schijfruimte nodig om alle images op te.
01 van 06 Portal4U Loe Hameleers Twan Saleming Klanten: Wat kost dat artikel? Wanneer wordt geleverd? Die werkt hier niet meer.. Die factuur ken ik niet.
PreSoft [dashboard]. Om een goed beeld te krijgen van de organisatie performance kiezen steeds meer managers voor een overzichtelijk management dashboard.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Motivatie van de professional Willy Limpens
Open Text - Unisys gebruikersdag 19 november 2007
Mobiel Toezicht 2.0.
Web Apps de online plek om samen te werken Gebruik Office overal Beste gebruikerservaring Werk beter samen Breng ideeën tot leven.
© Universiteitsbibliotheek Groningen METIS Aanleverloket Metis/Repositories Henk Druiven Henk Ellermann Afdeling Digitale Bibliotheek Vz. Universiteitsbibliotheek/RuG.
The vision at work Batteries included Ervaringen van een ISV op hosting avontuur Sven Middelkoop Corporate ICT Manager Exact Holding N.V.
27 januari 2011.
Informatiebeheer.
Praktijk case: “Geautomatiseerd scannen én verwerken van ingekomen facturen” ICT Platform.
E-Team 2003 E-Government Dordrecht Mark Voogd, programma-manager e-government Corné Dekker, informatie-architect e-government Information Retrieval Day.
Informatieplattegrond
Your GateWay to the Finest Academic Research papers in the Netherlands Technische aspecten: de ARNO archive server Thomas Place KUB.
Bibliotheek in de wolken vorm en inhoud van informatie.
CLOUD COMPUTING Wat is het? Wie zijn de aanbieders? Is het veilig? Wat kun je er mee? Robert K Bol PVGE Best.
Het e-zorgplan
METIS © Universiteitsbibliotheek Groningen METIS Wat is metis Aanpak Rollen Planning Ondersteuning.
Het individueel zorgplan in ketenzorg
Enterprise Document Management Fase
Student Advantage SLBdiensten & APS IT-diensten Charles Stork
Recordkeeping - in 7 stappen naar een digitaal archief
Update Implementatie en beheer
Pagina 1 © VHIC Processen van recordmanagement › Wat zijn onze records? › Hoe lang moeten we ze bewaren? › Hoe vinden we ze terug ( binnen hun context)
Intranet tips voor een succesvol intranet met Social Media integratie | d-Tail Company 25 tips voor een succesvol intranet met Social.
digitale werkplek voor medewerkers met Office 365
FLOWer is… Case Handling Proces management zonodig tot op het bot
Start Inhoud introductie BiSL Informatiesysteem, gegeven Informatiebeleid Positionering: Beheer informatiesystemen BiSL als informatiearchitectuur.
Een enkele werkplek voor al je apps Vanaf elk device met een browser.
Werken met JOIN UT Tom Buys Maart 2016.
DigEplan
Feiten Meest voorkomende helpdeskproblemen.  Per werknemer wordt gemiddeld een half uur per dag(!) besteed aan zoeken naar ICT antwoorden.  Productieverlies.
DE UT EN HAAR ARCHIEF LISA Operational Information and Learning Services (OILS) Recordbeheer Gerhard KleinsmanDecos- 1.
Onderzoeksproject samenwerkende archiefdiensten 1.
Gebruikersondersteuning Gebruikersondersteuning functioneel beheer HR Door: Hariët ter Horst-Mulder (HR-HRIA)
Universiteit Utrecht Managementinformatie via het web met behulp van Business Objects Angela Wolffenbuttel Afdeling Informatievoorziening, Bureau Controller.
Openbaar Lichaam Bonaire
Digitale Risico Inventarisatie & Evaluatie
Business Informatie management / Functioneel beheer middag
Dataverse Network ‘Datalab’: software om onderzoeksdata tijdens het onderzoek op te slaan, te beheren en beschikbaar te stellen 1e stap in lange-termijnopslag.
Protopics Samenwerkende zorgverleners Rondom patiënten in zorgnetwerk
Rogier Kleinekoort 8 november 2005
Gebruikersondersteuning
Business Informatie management / Functioneel beheer middag
Functioneel Beheer Gebruikersondersteuning MISUT Onderwijs
Meldingen registratie business information management
Workshop Quayn
Gebruikersondersteuning
Kluwer The end of Publishing
Introductiebijeenkomst ONS Platform
Blackboard Testproces
Het E-depot van Rotterdam
Testen van applicaties
Harmonisatie Bedrijfsvoering (BV) & Dienstverlening (DV) door ISHW
RVC – Clinical Assistant
Business Informatie management / Functioneel beheer middag
Jaarurensysthematiek De oogst voor de praktijk
Transcript van de presentatie:

DE UT EN JOIN LISA Business Information Management & Recordmanagement Petra de JongeDecos- 1

Wat is JOIN ? Document Management Systeem – Voor documenten in werkprocessen – Voor digitale archivering Voor de hele Universiteit (instellingssysteem) Beheer en opslag van alle type documenten Ondersteunt digitaal werken Toegankelijk in een beveiligde omgeving 24/7 beschikbaar via pc, laptop, tablet, telefoon… 2

Toegevoegde waarde van JOIN Geregistreerde documenten niet meer zoek Documenten snel te vinden (full text zoeken) Iedereen deelt dezelfde informatie Versiebeheer bij het werken aan documenten Bij afwezigheid behandeling delegeren Documenten eenvoudig te koppelen aan onderwerpen Informatie 24 uur per dag beschikbaar overal ter wereld Geen zorgen meer om archivering 3

Hoe werkt JOIN (1) Registratie document door middel van vastleggen metadata 4

Hoe werkt JOIN(2) Aan de registratie kan een adres, een bestand, een andere registratie en een dossier worden gekoppeld : ScansMS office bestanden Bestand via Windows explorer Koppelen van bestand rechtstreeks uit Office applicaties met behulp van JOIN Direct 5

Hoe werkt JOIN (3) Registraties kunnen worden gekoppeld aan één of meer onderwerpen (dossiers) Dossiers zijn verzameling links naar registraties: een document wordt slechts éénmaal vastgelegd Dossiers worden ingericht op basis van wensen gebruikers, waarbij rekening wordt gehouden met de archiefwettelijke plicht tot archiveren van bepaalde onderwerpen 6

Wat is belangrijk bij invoering? Betrokkenheid van leidinggevenden De wil om te veranderen bij medewerkers Ondersteuning van applicatie- en functioneel beheer Gefaseerd invoeren Betrekken van gebruikers bij inrichten werkomgeving Werkwijze onderling goed afstemmen Communicatie 7

Invoering van JOIN betekent in ieder geval: Papieren documenten moeten ingescand worden Minder tijdverlies met terugvinden Andere manier van werken aanleren: omslag van papier naar digitale documenten Beter inzicht in voortgang van documentprocessen Geen zorgen meer om archivering achteraf 8

Organisatie rondom JOIN 1123 Gebruikers in 162 gebruikersprofielen documenten in 230 documentboeken dossiers Twee wekelijks overleg: 2 Business information managers 3 Record managers 2Technisch beheerders 8Record beheerders die met JOIN werken In ontwikkeling: Call registratie systeem Autorisatiebeheer Koppelingen : Osiris studentendossiers, HR( medewerkersdossiers,FJUT,KAT,UTFLEX,Digitaal muteren),BSA,SDE,Purchase orders 9

Send 2 maakt van je iPhone of iPad een mobiele scanner voor JOIN 10

VRAGEN? 11