Alpe d’Huzes: Opgeven is geen optie!. 21 bochten21 bochten Grote trekpleister voor wielertoeristenGrote trekpleister voor wielertoeristen Alpe d’HuZes:

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Alpe d’Huzes+1: Opgeven is géén optie!
Advertisements

Sponsoren van Alpe d’HuZes 2014 zijn onder andere …
Sponsoren van Alpe d’HuZes 2014 zijn onder andere …
Sponsoren van Alpe d’HuZes 2014 zijn onder andere …
Informatieavond groepen WELKOM. Wie zijn wij Stichting Avondvierdaagse Haarlem e.o.
Nieuwe impulsen voor de fiets
KWF Sta op voor kanker..
“Hoe kom ik aan klanten?”
Alpe D’HuZes 2013 Timo’s Dream Team OLV Breda Silvian Diepstraten
•Wat is spinning? (foto van de fiets laten zien) •Wat is Spinningevent 2009? (foto van de zaal laten zien) •Waarom Spinningevent 2009? •Wat is Villa Joep?
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Welkom bij de World Vision Quiz.
‘Het podium op voor Villa Joep!
Voorstelling van mijn werk. Als verantwoordelijke van Fondation Baska.
Ja maar, bij ons gaat alles goed Wij hebben geen problemen Ik heb een idee! Zullen we het zo doen? Andere prioriteiten, geen tijd Dat willen we nietPast.
Alpe d’HuZes Huh?....Wat is dat?.
Workshop. Weet je het nog? Gemotiveerd? Geïnformeerd? Geïnspireerd? ACTIE!
PECHA KUCHA een week Nos- Journaal. NOS journaal Brengt nieuws vrij zakelijk Uit Nederlands perspectief Op de publieke omroep.
 100 bezoekers  300 euro ophalen voor het goede doel  Weinig medewerking van eventuele sponsoren  Zeer goede sfeer  Alle kosten terug verdienen 
Het is vandaag Girlsday!
Een korte introductie over de staat Israël en de Arabische wereld.
SamenLoop voor Hoop Inspiratiedag 2 oktober 2010 Workshop Bedrijfsvoering Rina Noorlander, KWF Kankerbestrijding.
Je levensreis.
Varkens Vandaag Het echte verhaal in de media. Zo maar wat voorbeelden John van Paassen, varkenshouder in Deurne.
PR & Communicatie BIG Challenge 2014
Waarom? Kankerpatiënten en hun naasten hebben vaak en veel problemen met de emotionele gevolgen. (Ver)beeldende en creatieve expressie ondersteunt ons.
Spreekbeurt over BIG Challenge.
In de spotlights bij Uw bedrijf…. Extreme sport Zware competitie.
Het Noordik Alpe d’Huzes
Quiz vragen Nederlands.
Opdracht: brief aan de redactie van een krant.  Graag wil ik volgende ten sprake brengen.
Hoera! komt naar ons! Maar… Wat weet jij van die Tour?
Spreekbeurt over BIG Challenge.
Inleiding in de Module R. Hoijtink. Met welke gevoelens associeer je deze beelden? Vrijheid, vakantie, succes, natuur, avontuur, rust. Kortom alles wat.
Ik doe mee! Samen geld inzamelen voor de strijd tegen kanker
Artikelen, interviews, persberichten  Algemene media (dagbladen, radio, tv)  Vakbladen  Websites Effectief voor kennisdeling en valorisatie Publiciteit.
Media & verzuiling.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Bewonerscommunicatie Ilse van den Berg, dinsdag 13 oktober 2015.
PR & Communicatie BIG Challenge BIG Challenge deelnemers uit de veehouderij en andere agrarische sectoren die samen fietsen en strijden tegen kanker.
Hostmanship Wat is het? Waar gaat het om?
Spreekbeurt over BIG Challenge. Wat is BIG Challenge? Veehouders en andere boeren zamelen samen geld in voor de strijd tegen kanker. Mensen positieve.
Prokkelweek maandag 6 t/m zaterdag 11 juni 1 week als voorbeeld voor de rest van het jaar.
Alpe d’HuZus Alpe d’HuZus Woensdag 1 juni 2016 Voor iedereen die ook één keertje de berg op wil. Fietsend, wandelend of hardlopend Bedoeld voor.
Sportief en solidair Dwars door België, dat is: een fantastische sportieve uitdaging + geld inzamelen voor Broederlijk Delen.
Dit verhaal wil jou onrustig maken. Het Evangelie maakt onrustig.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
Betrokken waarbij en hoe? Missie/DoelOrganisatie Betrokken OpbrengstenMensen Activiteiten Inzet van: – Tijd – Waarde – Netwerk.
DOOR! & SIEN Inspiratiesessie culturele veld CantaYoung ervaringen Toon Peerboom 30 januari 2016 ECI Cultuurfabriek Roermond.
Doe jij ook mee? WNF-Rangerclub en NPO Zapp presenteren: Operatie Olifant.
Verkiezingen Beste Strandpaviljoen Doelstelling De strandpaviljoens langs de Nederlandse kust te promoten en het imago te versterken.
Skipr, 29 mei EenVandaag Radio 1 en TV, 1 juni 2015.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
PR & Communicatie BIG Challenge 2017
BIG Challenge-trainingsbijeenkomst
23 juni 2018 De beklimming van de Mont Ventoux:.
Alpe d’HuZus 2017.
West-Oost mei 2017.
L Le Mont Ventoux x klikken en ga verder.
Ik doe mee! Samen veel geld inzamelen voor kankeronderzoek
Spreekbeurt over BIG Challenge.
Noord-Zuid 19 – 21 mei 2018.
PR & Communicatie BIG Challenge 2018
Alpe d’HuZus 2019.
Team Maasdriel Opgeven is geen optie
Team Maasdriel Opgeven is geen optie
Alpe d’ Huzes 2018 Foppe van Berkel.
Workshop Afspraken maken
BIG Challenge CEO-event
Transcript van de presentatie:

Alpe d’Huzes: Opgeven is geen optie!

21 bochten21 bochten Grote trekpleister voor wielertoeristenGrote trekpleister voor wielertoeristen Alpe d’HuZes: legendarische berg OPGEVEN IS GEEN OPTIE!

Alpe d’HuZes: Hollandse berg OPGEVEN IS GEEN OPTIE!

Alpe d’HuZes: berg der kampioenen OPGEVEN IS GEEN OPTIE! Coppi Pantani Hinault Armstrong

Alpe d’HuZes: de feiten 4 juni juni x de Alpe d’Huez beklimmen6 x de Alpe d’Huez beklimmen 1250 renners1250 renners 6 x 21 = 126 bochten6 x 21 = 126 bochten 6 x 1111 = 6666 hoogtemeters6 x 1111 = 6666 hoogtemeters Kcal Kcal WaanzinnigWaanzinnig OnmogelijkOnmogelijk OPGEVEN IS GEEN OPTIE!

Alpe d’HuZes: de resultaten 06/06/06: € ,8906/06/06: € ,89 07/06/07 & 01/09/07: € ,1107/06/07 & 01/09/07: € ,11 05/06/08: € ,6205/06/08: € ,62 Grootste particuliere inzamelingsactie ooit!Grootste particuliere inzamelingsactie ooit! Voor KWF KankerbestrijdingVoor KWF Kankerbestrijding Anti-strijkstokbeleidAnti-strijkstokbeleid –betalen is géén optie! –noodzakelijke kosten worden door de deelnemers gedragen, of –we zoeken een (gratis) alternatief, of –we doen het niet –geld van sponsoren gaat één-op-één naar KWF Kankerbestrijding OPGEVEN IS GEEN OPTIE!

“Anderen inspireren en faciliteren om Goed, Gelukkig en Gezond te leven met kanker” Alpe d’HuZes: de missie

Wie doen er mee?Wie doen er mee? –Renners die leven met kanker –Renners die een dierbare hebben die leeft met kanker –Renners die een dierbare hebben die de strijd tegen kanker levert –Renners die een dierbare hebben die de strijd tegen kanker heeft verloren –Renners die een dierbare hebben die de strijd tegen kanker heeft gewonnen Maar altijd: renners die iemand op hun bagagedrager meenemen!Maar altijd: renners die iemand op hun bagagedrager meenemen! Wij fietsen voor een anderWij fietsen voor een ander “Ter nagedachtenis aan de mensen die te vroeg aan kanker zijn overleden, ter inspiratie van de mensen die aan het strijden zijn” Alpe d’HuZes: de motivatie OPGEVEN IS GEEN OPTIE!

Alpe d’HuZes: het vervolg OPGEVEN IS GEEN OPTIE! 04/06/0904/06/09 6,7, 8 of zelfs 9 x de Alpe d’Huez beklimmen6,7, 8 of zelfs 9 x de Alpe d’Huez beklimmen >1200 deelnemers: 150 individuen & 150 teams>1200 deelnemers: 150 individuen & 150 teams Nog meer exposureNog meer exposure Doel is een nog hogere opbrengst: meer dan € Doel is een nog hogere opbrengst: meer dan € Opgeven is geen optie!Opgeven is geen optie!

Alpe d’HuZes: waarom zou U helpen OPGEVEN IS GEEN OPTIE! Emotie: U wilt zielsgraag iets doen om de onmacht van anderen te verlichtenU wilt zielsgraag iets doen om de onmacht van anderen te verlichten U wilt met alle macht aan uw imago werken en gebruikt hier Alpe d’HuZes voor:U wilt met alle macht aan uw imago werken en gebruikt hier Alpe d’HuZes voor: –altijd optimistisch –een positieve uitstraling –de uitstraling van winnaars met prachtige emotie –de uitstraling van doorzetters –ambities die eigenlijk niet kunnen, meer dan waarmaken

Alpe d’HuZes: waarom zou U helpen OPGEVEN IS GEEN OPTIE! Exposure: Veel TV-aandacht: TV Hattem, NOS Journaal, SBS6, RTL4, NCRV, AT5, Omroep Gelderland, Omroep FlevolandVeel TV-aandacht: TV Hattem, NOS Journaal, SBS6, RTL4, NCRV, AT5, Omroep Gelderland, Omroep Flevoland Veel Radio-aandacht: Radio Hattem, Radio Oost, Radio1 en Radio2, RTV-NH, Omroep FlevolandVeel Radio-aandacht: Radio Hattem, Radio Oost, Radio1 en Radio2, RTV-NH, Omroep Flevoland Veel aandacht in de dagbladen: De Stentor, Veluweland, Dijkpoorter (toch ?), Telegraaf, Algemeen Dagblad, Volkskrant, NRC, Parool en vrijwel alle regionale dagbladenVeel aandacht in de dagbladen: De Stentor, Veluweland, Dijkpoorter (toch ?), Telegraaf, Algemeen Dagblad, Volkskrant, NRC, Parool en vrijwel alle regionale dagbladen Veel aandacht in tijdschriften (Wielerrevue, Fiets) en op beurzen (Wielerwandelbeurs, BikeMotion)Veel aandacht in tijdschriften (Wielerrevue, Fiets) en op beurzen (Wielerwandelbeurs, BikeMotion) Veel lokale activiteiten zoals projecten op scholen en spinning marathons, zoals op 9 mei een spinningmarathon bij Health Center Wapenveld-HattemVeel lokale activiteiten zoals projecten op scholen en spinning marathons, zoals op 9 mei een spinningmarathon bij Health Center Wapenveld-Hattem Onze website heeft duizenden bezoekersOnze website heeft duizenden bezoekers Doorlopend hebben wij enkele honderden bezoekers per dagDoorlopend hebben wij enkele honderden bezoekers per dag

Alpe d’HuZesin de Stentor Alpe d’HuZes in de Stentor

Alpe d’HuZes: waarom zou U helpen OPGEVEN IS GEEN OPTIE! Overig: Het geeft een geweldig gevoel om je in te zetten voor een anderHet geeft een geweldig gevoel om je in te zetten voor een ander Er is advertentieruimte beschikbaar in VeluwelandEr is advertentieruimte beschikbaar in Veluweland En denk eraan: uw sponsoring is volledig aftrekbaarEn denk eraan: uw sponsoring is volledig aftrekbaar

Opgeven is geen optie!