26 augustus Dialoogmarketing. Kader. Ontwikkelingen. Kansen voor uitgevers. Frans Reichardt Holy Cow! Direct Communications
26 augustus Dialoogmarketing bestaat niet.
26 augustus Dialoogmarketing. Kader. een vorm van marketing gericht op het tot stand brengen van een dialoog tussen een organisatie en haar (potentiële) klanten of gericht op het tot stand brengen structureel winstgevende relaties tussen een organisatie en haar (potentiële) klanten?
26 augustus Dialoogmarketing. Middelen. Kenmerken. Gericht op interactie Gedragsbeïnvloedend Persoonlijk in vorm en/of inhoud Gestuurd vanuit de database of sturend op uitwisseling van data
26 augustus Dialoogmarketing. Ontwikkelingen (1). Digitalisering van communicatie Crossmedia: DC, AC, OC Minder ‘zenden’, meer interactie Ruimte bieden voor interactie = faciliteren van communicatie Ontvankelijkheid & bereikbaarheid Autoriteit (merk) nóg belangrijker: Bekend maakt bemind Geloofwaardig en betrouwbaar
26 augustus
7 Dialoogmarketing. Ontwikkelingen (2). Democratisering van media Social media Ontvangers zijn nu ook zenders (viral, buzz, word of mouth) Snelheid van communicatie Mondigheid, verzet soms Wet- en regelgeving m.b.t. o.a.: Privacy Methoden & middelen
26 augustus Dialoogmarketing. Ontwikkelingen (3). Iedereen ‘connected’. Altijd en overal. Mobile marketing!
26 augustus “Een pc met internet en een mobiele telefoon zijn eerste levensbehoeften.” ‘Genoeg om van te leven’, aug Onderzoek onder consumenten in opdracht van Sociaal Cultureel Planbureau (SCP) & Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting (Nibud)
26 augustus Dialoogmarketing. Kansen voor uitgevers.
26 augustus ‘What business are you in?’ ‘What business are you in?’ De dialoogbusiness!
26 augustus Dialoogbusiness. Niveaus. Productniveau Marketingcommunicatieniveau
26 augustus Mooie dialoog gewenst! Frans Reichardt Holy Cow! Direct Communications