INTRO 2012 De aftrap. Introleiding Franske Voorzitter -Vergaderingen -Promotie -Pers -Hogescholen -Gemeente -Spokesman Commissies: -Audio / Video -PaMa’s.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
IK WIL GRAAG MIJN FAMILIE, COLLEGA’S EN VRIENDEN UITNODIGEN VOOR EEN BARBECUE IN MIJN NIEUWE HUIS (IK WAARSCHUW JE ALVAST: HET IS MAAR EEN SIMPEL OPTREKJE.
Advertisements

Ondernemen in de fysiotherapie is oorlog
Verenigings meerjarenplan Agenda presentatie  Plan van aanpak  Taak commissies  Bevoegdheden commissies  Invloed leden  Jaarplan  Stellen.
Zoektocht nieuw bestuur
De tijdsband Door de eeuwen heen….
KFAC Waarschoot Organisatie jp. KFAC Waarschoot vzw Raad van bestuur KFAC Waarschoot vzw Gerechtelijk correspondent Verhuur en sponsoring Evenementen.
Uitslag VERON / VRZA afdeling ‘t Gooi enquête januari 2012 Bestuur van VERON en VRZA afdeling ‘t Gooi presenteren de uitslag van de enquête welke gehouden.
K!X is een project van. Wat is K!X? K!X is een project waarin je op een leuke, boeiende en actieve manier met een groep jongeren een promoteam vormt om.
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
Workshop fotografie Arjan Geurts.nl 4/4/2017.
Agenda Vrijwilligersbijeenkomst 3 oktober 2012
KANTINE Afspraken Vergaderen: • Graag afspraak nakomen dat tijdens vergaderingen alleen koffie en thee wordt gedronken. • Bij warm weer of erg lange vergaderingen.
DE ZENDELING IS VERTROKKEN EN NU? TFC-dag EZA 9 maart 2013.
1 Jaarvergadering Seizoen 2009/ Agenda Terugblik afgelopen seizoen Bestuurszaken Wedstrijdaangelegenheden Training Zuiderburentoernooi 2010 Feestavond.
SamenLoop voor Hoop Inspiratiedag 2 oktober 2010 Workshop Bedrijfsvoering Rina Noorlander, KWF Kankerbestrijding.
Wat doet de wijkraad ? De wijkraad houdt zich bezig met het in stand houden en verbeteren van de leefbaarheid en de sociale cohesie in de drie buurtschappen.
Wie zijn wij & wat doen wij? 2 e jaar studenten SCW Evenement management  Project V Samenwerking  NAC, Playing for success, Radar, The Popcorner.
VEILIGHEID EN GEZONDHEID BIJ DE UT
Vrijwilligersbeleid Clubstructuur Werving Vasthouden Beloning.
Ridderweekend Vrijdag 24 april 2009 t/m zondag 26 april De Heikop, Brunssum.
Naar een nieuwe bestuurlijke structuur
RSW 2007 Infoavond 14/12/2006. Agenda Datum RSW, thema, terrein Voorlopig programma Werkgroepjes Werkavonden Diversen / Indeling werkgroepjes.
RSW 2008 Infoavond 29/11/2007.
CoP Voedsel bij Gelderse gemeenten Voorbereiding 1e CoP bijeenkomst – 13 november ‘14.
50 jarig bestaan Oranjevereniging!!! Oktoberfeest 4, 5 en 6 oktober 2012.
Werkgroep wervend toernooi Concept en Plan van Aanpak 1.
1 Jongerenwerkgroep voor Sterrenkunde Kaderweekend – 29 januari 2006 Vergaderen.
OUDERBAR Stefanie Deburchgrave Anne Peeters.
Organisatie van Roparun team Unilever vitality Runners 51.
1 sv Borger “nieuwe stijl ” 30 oktober Korte terugblik 15 december 2003 gestart met ondertekenen intentieverklaring Er is een stuurgroep geformeerd.
Hoe begin je eraan ?.  Welke ervaring heb je met wijk-of straatfeesten? (of speelstraten)  Wie is je buur? Waarom is hij gekomen? Welke ervaring heeft.
In deze dienst zal Ds. P.K. Meijer voorgaan. Voor de dienst zingen we Gz. 162 Na de zegen Ps. 103 : 1, 3 en 4 Schriftlezing: Handelingen 13 : 34 – 43 Tekst:
Wie heeft de regie in mijn leven? Als je bovenmatige inspanning een matig resultaat oplevert…
Welkom Event Center Batu Tjapeu. Agenda 22 augustus 2015 Voorstellen bestuur 2015 Huidige situatie Doel Hoe nu verder? Organisatie Inschrijven Vragen.
Hoe begin je eraan? Vorming in Wachtebeke Dorpshuis Overslag ( ) Schoolstraat 3.
Aftrap jubileumseizoen 75 jaar Milheezer Boys
Wat, waar en wanneer? WISH Outdoor Festival Festivalterrein de AA te Beek en Donk Zaterdag 6 juli 2013.
In deze dienst zal Ds. T. Wendt voorgaan. Organist: Arie Vreugdenhil Voor de dienst zingen we Lb. 105 Na de zegen Gz. 95 : 1, 3 en 4 Schriftlezing: 2 Koningen.
Welkom bij de Week van het Succes!
Prokkelweek maandag 6 t/m zaterdag 11 juni 1 week als voorbeeld voor de rest van het jaar.
Financieringsplan bouw en verbouw van een accommodatie.
Revoluties in Europa. Les 4 In het Gemeentehuis Doelen van les 4 Je kunt beschrijven welke taken burgemeester, wethouders en raadsleden uitvoeren. Je.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
LAC FRISIA 1883 Onze vereniging Een historische vereniging die staat voor: Plezier en prestatief Top amateurvoetbal Maatschappelijke en sociale betrokkenheid.
Explorerseizoen Inhoud Seizoen tot nog toeSeizoen tot nog toe Plannen seizoen Plannen seizoen UniformUniform Kamp 2014Kamp.
Ouders: bedankt voor jullie hulp! Oud papier inzamelen Onze moeite loont!
WELKOM!. Introductie Wie ben ik? Wie zijn jullie? Wat gaan we doen vandaag? “Stand van zaken”
RAT Roverscouts Activiteiten Team Wij 1.Je hebt het dagelijks bestuur. Voorzitter, secretaris, penningmeester en contactpersoon landelijke.
Ik ben Hans, ik ben 41 jaar en ben eigenaar van de Bierenbeul.
Informatiebijeenkomst Research Project commissie
Zoals ingeschreven bij de KNVB en KvK
Bestuursinformatie avond
Kamp 2017 Ellikom.
Namens de OR ouders/ leden van de Schothorst
TSV NOAD Voorzitter Theo Janssen Secretaris Jos Weel Penningmeester
Presentatie de markt voor Acht
Together one world.
Openingstocht /14 Mei De Schans Alphen
PRESENTATIE PINKSTERWEEKEND OOSTENDE
Het organiseren van een Shanty festival
Sint -Truidense Biljart Academie
Kantinecommissie Voorlichtingsavond 5 en 12 september 2018
Info avond VHZ Kamp Juni 2018 te Noorden
Rotary Lisse-Bollenstreek
BC Heeze ouderavond 13 september 2018.
Projecten Stichting Tamar
INFORMATIEAVOND UNITAS/POS ZONWERING JEUGDKAMP
D&P P1 Organiseren van een activiteit
Openbare vergadering
Bestuurslid Technische zaken Bestuurslid Kantine / Activiteiten
Transcript van de presentatie:

INTRO 2012 De aftrap

Introleiding Franske Voorzitter -Vergaderingen -Promotie -Pers -Hogescholen -Gemeente -Spokesman Commissies: -Audio / Video -PaMa’s Mandy Secretaris -Notulist -Algemeen coördinator -Website -Vertrouwenspers Commissies: -Faciliteiten -Beveiliging Romana Penningmeester -Financiën -Sponsoren -Subsidie -Vergunningen Commissies: -Bar -Activiteiten

Stand van zaken Locatie Vergunningen Subsidie Hogescholen Rabobank Website

Sponsoren gezocht! Voor intro: Materialen –Aggregaten –Busje –Aanhanger –BBQ’s Activiteiten –Paintball –Eindfeest –Zeskamp Geld! Voor sponsor: Promotie -Banner -t-shirts -Vossenjacht -Stunt

Thema Dierentuin Beestenboel VAUD Proud to be stout Fout in de oorlog Wie ben ik? Gekkenhuis Superhelden Horror Sprookjes 80’s / Flower Power 90’s Army Duo’s (It takes two) Grieken en Romeinen (Asterix, Obelix, Barbaren, Vickingen Toga’s, goden Prehistorie Middeleeuwen Vroeger (was alles beter) Western Vloeibaar Hou van Almere (HvA) Sweet / Zoetsappig Olympische spelen Tekenfilm Onder water wereld Uniform Change of te sexes Hawaii Beauty & the nerd Barbie & ken Fantasy Groente en fruit 3 e wereld oorlog Zombie apocalypse Bollywood Winter Wonder Land Moederkoek Robots & Aliens Kennen jullie deze nog? Og Pedofilie / incest Rust, Reinheid, Regelmaat …

Commissies - Activiteiten 1 hoofd, 6 commissieleden Alle activiteiten van de week plannen, voorbereiden en regelen Draaiboek AC PaMa-bundel Romana

Commissies - Bar 1 hoofd, 8 commissieleden. Bar bedienen Snackhoek/verdere verkoop bedienen Kantine, feesttent (in en om) schoonmaken Inkoop (i.s.m. Romana) Apparatuur om te tappen/schenken Kassa/munten aannemen en bijhouden & tellen hoeveel er binnen is gekomen Boodschappenlijst Ontbijt & lunchkratjes BBQ Avondeten Romana

Commissies – Audio / Video 1 hoofd, 4 commissieleden Voorbereiding MOLactie Appel Foto’s DVD Muziek tijdens ochtendgym, tijdens activiteiten, avonden, eindfeest (behalve de band). Apparatuur qua presentaties, muziek, video, foto, etc. Franske

Commissies – PaMa’s 8 teams, 16 pama’s (mits > 80 feuten), Open dagen Feuten bellen PaMa zijn Voorbereidingen: Bierschild, versiering, etc. Verantwoordelijk voor feuten Franske

Commissies – Beveiliging 1 hoofd, 3 commissieleden (+Henk) Dag+nacht Portobeheer Sleutelbeheer EHBO-post Calamiteitenplan Politie/wijkagent Eventueel muntverkoop bij beveiliging Geluidsoverlast in de gaten houden Telefoon oplaadpunt Mandy

Commissies – Faciliteiten 1 hoofd, 5 commissieleden Rijbewijs gewenst Auto’s regelen Vrachtwagen regelen Alle benodigdheden halen/brengen voor andere commissies Boodschappen doen Verzekeringen voor wat ze huren Parkeervergunningen hebben/pasje huren. Mandy

Commissies – Faciliteiten II 1 hoofd, 5 commissieleden Terrein –Plattegrond –Hekken –Verlichting –Feesttent –Slaaptenten feuten –Wat komt waar op het terrein? –Corvee (vuilnis en schoonmaken) –Netwerk –Sanitair –Rolstoelproof –Parkeerruimte –Verwarming Mandy

Inschrijven Online 1 e 2 e 3 e keus 1 e jaars geen PaMa Hoofden Twee weken Opgeven = beschikbaar Zondag tot zaterdag Slaapspullen

Vragen?