Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media Strategy Model
Advertisements

Uitkomsten trendonderzoek 2010 Onno Ponfoort Martijn Laar 1 Ben jij wel authentiek?
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Workshop Social Media Laat jij jouw bedrijf op z’n kop zetten door Social Media ?
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
ICT-Strategie politie Onderzoek Apps4Cops. 2 STRATEGIE CTO-code: R a 1. Device onafhankelijk ICT-strategie politie Any Device 1. Device Onafhankelijk.
MULTICHANNELING | DIGITALE MARKETING
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Cross Media.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Hoofdstuk 2 Strategy and Models for the Virtual World Jelmer Lavèn
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
Studentencongres Reclame en PR.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Inbound Marketing Plan
Social media presentatie
4. Online strategie Internet scorecard
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
 Wat is het?  Mogelijkheden  In praktijk  Opgericht in februari 2005  Platform waar iedereen video’s kan uploaden  In 2006 overgenomen door Google.
Bestand in een map opslaan. Stap 1 Waar klik ik?
Politiek 2.0 Obamanomics. Obama for America Acquisition Activation Advocacy.
Olivier van Duijn Directeur totaljobs.nl. Agenda 1.Trends 2.Totaljobs.nl opties 3.Clickbeurs.nl.
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
Online video strategie. ALGEMEEN YouTube is 2 de grootste zoekmotor, na Google Zoekopdracht Google geeft steeds meer videoresultaten Kan gelijk waar en.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Online marketing tools Google 1.Google tracking pixel installeren 2.Keyword planner gebruiken 3.Trends spotten 4.Remarketing lijst maken in google adwords.
DMK – week 7. Onderwerpen week 7 Tio Minor Digital Marketing Website optimaliseren om de conversie te verhogen; Retargeting; kopers terughalen naar het.
E-commerce. Een inleiding in online handelen “ Marrena van Reijssen”
Office online woensdag 21 oktober Office Online Wat is office online? Via online webservices gebruik maken van kantoor toepassingen Wie bieden deze.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Eindpresentatie Digital Marketing
Natuurmonumenten test Jeroen ‘s-Gravendijk (The New Media Factory)
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
De bibliotheek van de toekomst met Social CRM. In deze presentatie Wat betekent de maatschappelijke bibliotheek voor de communicatie? Welke communicatie.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Sociale Media als hulpmiddel voor communicatie binnen en buiten de Reuzenfederatie.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
DE IDEALE REGIOZENDER IN 2010 Workshop ROOSdagen Vincent Everts Krijn Schuurman.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Programma Zet je Mindset op succes Wat is Empower Network 90-dagen plan (globaal) 90-dagen plan (details eerste 2 weken) Ondersteuning Afsluiting.
LET’s get Social.
Maak je website beter vindbaar!
Klanttevredenheidsonderzoek
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
‘Boost je Business met LinkedIn’
INSPIRATIESESSIE.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Online Marketing Basis
Left-out? or LinkedIn or Left-out?.
WAT LEREN ONZE LEERLINGEN?
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
LinkedIn Wat moet ik ermee?.
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Marketing en zoekmachines
Transcript van de presentatie:

Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden

Van tekst naar beeld Video hoger gewaardeerd door Google Viraliteit van video’s 24/7 anytime, anywhere On-demand/Pay per view Live streaming/WebTV Mobiel streaming/Spotify/netflix Retargeting als online reclame Van SEO naar aanbeveling Gebruik van Video flyers Landing pages ontwikkelen Call-to-action buttons & strategie Nieuw business mode/lPassief inkomen Trends & ontwikkelingen

Uitdaging: de juiste mix vinden Face-to-Face Online On-demand Online On-demand Online Live

Video marketing BrandingAcquisitieVerdienmodel Bedrijfsfilm List building Pay per view/verkoop

Website Wat doe je met je video? / nieuwsbrief Off- line/print/visitekaartje

Drie succesfactoren videomarketing StrategieSysteemSamenwerken Call-to-action Optin/PPV/ abonnement Distributie via Social media/ Video netwerken

Jouw wisdom als business model

Road map Stap 1 Toegevoegde waarde/wisdom Stap 1 Toegevoegde waarde/wisdom Stap 2 Video strategie ontwikkelen Stap 2 Video strategie ontwikkelen Stap 3 Een online systeem bouwen Stap 3 Een online systeem bouwen Stap 4 Video content genereren Stap 4 Video content genereren Stap 5 Online Samenwerken Stap 5 Online Samenwerken

Landing page met optin

Pay per view/abonnement

Nog geen video? Volg de workshop Video pitchen

Bizcampus.nl van het Haags Ondernemershuis biedt shared online services

Shared services webinarsLive Business TV Virtual classrooms PPV Online Academy Landingpages met Optin Video netwerken

Meer info op