Klanttevredenheids- onderzoeken 2012 Terugkoppeling ALV, 23 mei 2013
In 2010 is een onderzoek opgezet door de Commissie Kwaliteit van de FSMI. SCAS-eisen: verplicht om jaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek te laten uitvoeren
Procedure SMI wilt meedoen Ontvangt brief voor deelnemers met link zoek zoek Terugkoppeling algemeen en per SMI
SMI hebben deelgenomen 400 vragenlijsten 8,3 gemiddeld
Opmerkingen Er had wel bij verteld kunnen worden om sportkleding mee te brengen De vergoeding van de verzekeraar en kosten van de vervolgbehandeling was onduidelijk en werd verkeerd geïnformeerd
Ben altijd wel geïnteresseerd in de uitslagen van de metingen. Een ‘gezond’ op een briefje is wat karig Welk systeem klikpedaal aanwezig zou zijn Ieder jaar uitnodiging sturen?
Iets meer duidelijkheid over de wijze van betaling Wachttijd was 30 minuten. Was prettiger geweest om bij binnenkomst al te horen dat er een wachttijd is.
Meedoen? Stuur een mail naar