De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Project 01 – ‘Connecting Vibes’ Deep Impact Doelgroep onderzoek.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Project 01 – ‘Connecting Vibes’ Deep Impact Doelgroep onderzoek."— Transcript van de presentatie:

1 Project 01 – ‘Connecting Vibes’ Deep Impact Doelgroep onderzoek

2 Plan van aanpak Groepsgegevens: Chantal Aafjes (projecleidster) 0834273@student.hro.nl Jades Paulus (Voorzitter) 0839303@student.hro.nl Joyce Groote (Notulist) 0800107@student.hro.nl Josja de Greef 0804506@student.hro.nl Sebastian Pana 0805338@student.hro.nl

3 Plan van aanpak Planning: strokenplanning Project "Connecting Vibes" - Deep Impact week 1 week 2 week 3 week 4 week 5 tijd 30-aug31-aug1-sep2-sep3-sep4-sep5-sep6-sep7-sep8-sep9-sep10-sep11-sep12-sep13-sep14-sep15-sep16-sep17-sep18-sep19-sep20-sep21-sep22-sep23-sep24-sep25-sep26-sep27-sep28-sep29-sep30-sep1-okt2-okt3-okt projectcollege vergadering uitwerken notules plan van aanpak vooronderzoek doelgroeponderzoek analyse / brainstormen conceptontwerpen design clickable prototype voorbereiden presentaties presentaties verslagen weekend vakantie projectmanagement en college deadline onderzoek planning en verslaglegging vormgeving technische vormgeving

4 Plan van aanpak Planning: week 6 week 7 Herfstvakantie week 8 week 9 4-okt5-okt6-okt7-okt8-okt9-okt10-okt11-okt12-okt13-okt14-okt15-okt16-okt17-okt18-okt19-okt20-okt21-okt22-okt23-okt24-okt25-okt26-okt27-okt28-okt29-okt30-okt31-okt1-nov2-okt

5 Plan van aanpak Risicoanalyse Miscommunicatie Ziekte Demotivatie Facilitaire gebreken Ontoereikende kennis Eventueel stoppen met opleiding Verlies van gegevens

6 Samenwerkingscontract Hoofdpunten: Afwezigheid Taakverdeling Deadlines Uitwerken van concepten Gebruik van de dropbox

7 Opzet Bepaling doelgroep: brainstorm Doelgroep: New Age Onderzoek Interviews Enquete Desk research Team opgesplitst in 2 groepen voor het onderzoek.

8 Interviews Mensen zoeken in de stad voor een eventueel interview Moeilijke doelgroep om te interviewen vaak bezig of onderweg Onderscheiding is moeilijk

9 Enquete Gemaakt en gestuurd naar diverse spirituele bedrijven Fora een link geplaatst met enquête http://www.thesistools.com/web/?id=15296 2 http://www.thesistools.com/web/?id=15296 2

10 Desk research Via Google adressen opgezocht Telefonisch contact met centra Mailen van enquêtes Verschillende fora bezocht

11 Moodboard


Download ppt "Project 01 – ‘Connecting Vibes’ Deep Impact Doelgroep onderzoek."

Verwante presentaties


Ads door Google