De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Briefing  Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten  Een niet voor de hand liggende uitgaansgelegenheid koppelen aan doelgroep.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Briefing  Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten  Een niet voor de hand liggende uitgaansgelegenheid koppelen aan doelgroep."— Transcript van de presentatie:

1

2 Briefing  Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten  Een niet voor de hand liggende uitgaansgelegenheid koppelen aan doelgroep

3 Taakverdeling  Chantal Aafjes: Projectleider, vormgever  Joyce Groote: Notuliste, vormgever  Jades Paulus: Voorzitter, Art-director  Josja de Greef: Vormgever, Technisch specialist  Sebastian Pana: Technisch specialist

4 Aanpak project  Plan van aanpak  Doelgroeponderzoek / conclusie doelgroeponderzoek  Concept / Schetsen concept  Digitale schetsen  Uitwerking “ Clickable Prototype”  Adviesrapport  Voorbereiding presentatie

5 Stappenplan  Plan van aanpak  Doelgroeponderzoek / Moodboard  Concepten / Digitale schetsen  Uitwerking prototype / Eindproduct  Blog updaten  Presentatie maken / voorbereiden

6 Conclusies doelgroeponderzoek  Nieuwschierig naar nieuwe gelegenheden  Geen vaste plekken om uit te gaan  Vaak impulsief

7 Uitleg concept  Waarom is er gekozen voor meerdere uitgaansgelegenheden?  Vormgeving 

8 Reflexie / Conclusie  Wat ging er goed?  Wat ging er fout?  Hoe is alles opgelost?  Zijn er nog verbeterpunten?


Download ppt "Briefing  Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten  Een niet voor de hand liggende uitgaansgelegenheid koppelen aan doelgroep."

Verwante presentaties


Ads door Google