De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

BRUXSEL OPEN STAD. Particuliere mobiliteit haalt het niet in de 21e eeuw. Openbaar vervoer wordt drager van nieuwe stadsontwikkeling.

Verwante presentaties


Presentatie over: "BRUXSEL OPEN STAD. Particuliere mobiliteit haalt het niet in de 21e eeuw. Openbaar vervoer wordt drager van nieuwe stadsontwikkeling."— Transcript van de presentatie:

1 BRUXSEL OPEN STAD

2

3

4

5 Particuliere mobiliteit haalt het niet in de 21e eeuw. Openbaar vervoer wordt drager van nieuwe stadsontwikkeling.

6 Inkomend autoverkeer spitsuur

7 Overbelaste autowegen

8 Inkomend openbaar vervoer spitsuur

9 Metrostations

10 Tramhaltes

11 Treinstations

12 Multimodale knooppunten

13 Dichtheid tewerkstelling

14 Sluiting metroring herdefinieert centrum Brussel.

15 Stedelijk weefsel in de 18e eeuw

16 Bevolkingsdichtheid

17 Winkelkernen

18 Kantoren

19 Gentrificatie

20 Mesoschaal is niet aangepast aan microschaal, noch omgekeerd.

21 Bevolkingsdichtheid

22 Kanaal

23 Bewakingscamera’s

24

25 Kraakpanden

26 Gentrificatie

27 De noord-zuidoriëntatie verstikt het stedelijk weefsel.

28 Stedelijk weefsel in 2e helft 19e eeuw

29 Hoogtelijnen

30 Grote assen

31 Wandelwegen

32 Brussel moet zich aantrekkelijker profileren.

33 Appreciatie van de groene ruimte

34 Woonzone 20

35 Favoriete plekken van kinderen

36 Overdekte sportfaciliteiten

37 Skate-plekken

38 Toeristische trekpleisters

39

40 Gedaan met communautaire conflicten.

41 Kunstplatformen

42 Algemene ziekenhuizen

43 Instellingen vreemdelingen

44 Instellingen daklozen

45 Theaters

46

47 Brussel mist infrastructuur voor minderheidsgroepen.

48 Kansarme buurten

49 Migranten uit Oost-Europa, Azië, Afrika en Zuid-Amerika

50 OCMW’s

51 Instellingen daklozen

52 Scholen

53 Kinderen

54 Brusselse planning moet rekening houden met een nieuwe doelgroep; multiculturele jongeren.

55 Mediane leeftijd

56 Marokkanen en Turken

57 Aandeel jonge kinderen 0 - 4 jaar

58 Behaald onderwijsniveau

59 Scholen

60 Kunstenplatforms

61 Gekende cafés

62 Een meer samenhangend cultureel netwerk.

63 Bekende cafés

64 Concertzalen

65 Kunstgalerijen

66 Groene ruimtes

67 Musea

68 Kunstenplatforms

69 Stripwandeling

70 BRUSSEL AUTOVRIJ

71 VERLOTEN LEEGSTAANDE GEBOUWEN

72 FIETSFILES

73 BRUSSEL CULTURELE WERELDSTAD

74 BRUSSEL AUTOVRIJ VERLOTEN LEEGSTAANDE GEBOUWEN FIETSFILES BRUSSEL CULTURELE WERELDSTAD


Download ppt "BRUXSEL OPEN STAD. Particuliere mobiliteit haalt het niet in de 21e eeuw. Openbaar vervoer wordt drager van nieuwe stadsontwikkeling."

Verwante presentaties


Ads door Google